sunnuntai 4. elokuuta 2013

Ostoksia Helsingistä

Hellurei!
Mun olo on kauheen väsynyt... Vetäsin äsken masuuni kolme lohivoikkaria ja nyt tuntuu siltä, ettei jaksaisi nousta tästä sohvalta ylös milloinkaan. Kirjoituskin takeltelee ja pää lyö tyhjää. Miten shoppailu voikaan pistää olon näin voimattomaksi? :D
Jatkettiin tosiaan Lotan kanssa tänään shoppailua Helsingissä heti yhden aikoihin iltapäivällä. Me ei eilen ehditty käymään vielä kaikkia haluamiamme liikkeitä kunnolla läpi, joten tänään käytiin koluamassa nekin loppuun sitten tähän saman viikonlopun sisään. Seura se vaan oli taas jotain niin parasta, että huhhuh. Reissu alkoi (again) mäkkäriruokaa mussuttamalla ja päättyi lopuksi Arnoldsiin, johon menimme kolmisin Lotan siskon kanssa (törmättiin häneen sattumalta yhdessä kaupassa). Ne donitsit ovat kyllä parhautta. <3
H&M:stä mukaan tarttui ihanan pirtsakka huulipuna sekä aurinkopuuteri. Molemmat tulivat käyttöön jo heti tänään alkuillasta ja täytyy kyllä sanoa, että jos haluatte hyviä meikkejä halvalla niin suosittelen kipasemaan H&M:ssä. Nää on aivan superihania! Mä ainakin aion hamstrata näitä jatkossakin.
Päädyin taas pitkästä aikaa kokeilemaan tekoripsiä. Kipaisimmekin Lotan kanssa tänään hakemassa molemmille räpsyttimet Kicksistä. Nappasin siihen samaan syssyyn myös pari ripsiliimatötsääkin, jottei niitä tarvitse sitten heti käydä taas ostelemassa. Dependin ripsiliima sekä irtoripset yleensäkin ovat todella hyviä - suosittelen!
Ginasta tuli ostettua aivan törkeen ihana hiusdonitsikin (kuvassa vähän hutaisten laitettu). Tää on kyllä melkoinen jättiläinen, mutta hyvä niin. Rakastan tätä! Tämän avulla saa tehtyä ihania arki- ja juhlakampauksia. Todella käytännöllinen siis.
Jeps ja kuten aikaisempinakin vuosina, myös tänäkin vuonna metsästin mukaani uudet farkut - nekin Ginasta. Mä en tiedä miksi, mutta mulla on aina ollut tapana ostaa vuosittain uudet farkut ennen koulujen alkua. Tiedä sitten mistä johtuu...? :D
No mutta vaikkei koulu olisi edes alkamassa, olisin ostanut nämä ihanuudet mukaani anyway. Harvoin olen löytänyt mistään näin tyköistuvia farkkuja itselleni. Yleensä nämä normaalien vaatekauppojen farkut ovat mulle aivan väärän mallisia - joko liian leveitä lantion kohdalta tai sitten 10cm liian lyhyitä lahkeista. Tänään kuitenkin myyjän avustamana löysin itselleni uudet tyylikkäät farkut. JES!

Okei, ehkä mä oon taas lörpötellyt teille jo tarpeeksi näitä mun shoppailutohinoita. Huomenna suuntaan taas heti aamupäivästä Helsinkiin - tällä kertaa kuitenkin Markuksen kanssa mulle vanhojentanssimekkoa etsiskelemään. Mekon etsinnässä menee varmaan useampi tunti ja syömässäkin melko varmasti käydään siinä jossain välissä kunhan keretään. Mitään kolmannen päivän shoppailukierrosta tuo huominen ei kyllä tule olemaan - luojan kiitos! :D

Mutta hei...! Pitäkäähän mulle peukkuja, jotta oikea mekko osuis kohdalleni jo huomenna. Sais sitten senkin huolenaiheen sysättyä sivuun ja keskittymään enää vaan niihin erilaisiin kampausideoihin. Hih, oon jo nyt niin innoissani noista wanhoista, että tekee mieli hehkuttaa niitä vähän väliä. Itse tanssithan on ajankohtaisia vasta puolen vuoden päästä, mutta mitä väliä? ;)

56 kommenttia:

  1. Hei tosi kivoja ostoksia! Farkut on tosi hyvän pituset sulle :) Onko tuo h&m:n huulipuna oikeesti kiva väri? Mä oon harkinnut sen ostoa aika kauan, mutta täällä päin noita meikkejä ei myydä tai täällä hm:s ei, mutta kun edellinen huulipunani joka on toki sokokselta ja vähän semmonen liilahtava ja kimalteleva, ja olen totenut sen olevan aika turha mulle ja epäkäyttöinen, koska se tekee meikistä jotenkin tylsän :s Mutta jos tuo huulipuna on kiva väri ja on sellattii arkinen nii voisin käydä kipasemassa hakemassa sen! Kiitos jos kerrot :) Lisäksi haluaisin kysyä tuosta donitsista, että on siis helppoa laittaa? Mulla kun ei ole mitään kokemuksia nutturoista ja olen aika huono sellaisia tekemään :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis toi huulipuna on oikeesti tosi namu! Suosittelen sen ostamista sullekin, ei nimittäin jätä meikkiä tylsäksi. :)

      Ja tuon nutturadonitsin avulla nutturan teko on todella helppoa. Teet ekaks aivan normaalin ponnarin, jonka jälkeen pujotat tuon donitsin sinne tyveen. Sen jälkeen levität kaikki hiukset siitä ponnarista tasaisesti sen donitsin ympärille, jonka jälkeen kiinnität ne siihen pujottamalla päälle uuden ponnarin. Hiusten latvat jäävät tällöin hapsottamaan nutturan ympärille rumasti, mutta ne kieritetään sitten tiukasti nutturan alle piiloon ja kiinnitetään sinne pinneillä. Näin kirjoittamalla ohjeistus on hieman vaikeaa, mutta jos et selityksistäni tajunnut mitä pitää tehdä, niin voin ehkä joku kerta pistää tänne tuosta ohjeet ihan kuvien kanssa. Se auttaisi sitten hahmottamaan vaiheita vähän paremmin. :)

      Poista
    2. Kiitos tosi paljon! Ihanaa että oikeesti voit auttaa ja vaivaudut siihen ohjeen tekoon :)

      Poista
    3. Hih, mielelläni autan parhaani mukaan. :)

      Poista
    4. Myös sellaisella vähän tiheämmällä valkilla (tai sukasta tehdyllä valkilla) voi tehdä niin, että aluksi hiukset ponnarille, hiusten latvat valkin sisään, ja pyöritetään valkkia niin, että hiukset tulevat sen ympärille. Nutturasta tulee siistimpi, ja se pysyy paremmin, vaikka se vähän vaikeampaa onkin. (Tällä tavalla saa loihdittua myös täydelliset kiharat ilman lämpöä)
      Nutturatutorial:
      http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=I13J7ArHTkM&t=240

      Kiharatutorial:
      http://www.youtube.com/watch?v=3FV-YO46E8Y

      Poista
  2. Mullakin on aina tapana ostaa uudet farkut ennen koulun alkua :D Tosi kivannäkönen toi hiusdonitsi sulla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah, joo kai se on melko yleistä. :D Ja kiitos, itsekin tykkään siitä hurjasti!

      Poista
  3. hah mulla ihan sama juttu noitten farkkujen oston kanssa ennen koulua :d ihania kuvia jälleen :)

    VastaaPoista
  4. hei voisitko kertoa minkä kokosia farkkuja käytät? :) tarkotan tuumakokoa. mulla on kans pitkät jalat, ja tuntuu et joka paikassa loppuu koot 32. se on mulle pituudelta ehkä vähän lyhyt.. :/ ja se vielä että mistä yleensä ostat farkut? voisin itekin tota ginaa kokeilla

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla farkut on tuumakoissa yleensä 26/34 tai 27/34. Mullekin nuo 32 ovat liian lyhyet. Farkkuja oon ostanut yleensä JC:stä ja nyt sitten Ginasta. Cubuksesta ja ZARA:stakin oon yhdet farkut löytänyt. Carlingsistakin sitten ne Dr. Denimit. :)

      Poista
  5. Hei ihania ostoksia ja ihana sinä ♥ Toi musta peplumtoppi on tosi kivan näkönen, mistä oot ostanut ja paljonko maksoi :)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Se on Vero Modasta, mutta hintaa en muista. Oisko ollu vähän päälle 20€? En osaa kyllä sanoa. Niitä pitäis olla kyllä vielä siellä liikkeissä, eli kannattaa käydä kurkkimassa. :)

      Poista
  6. Noi farkut istuu sulle ihan täydellisesti!:) Ja haluun sun jalat hahah :DD

    VastaaPoista
  7. Tosi kivoja ostoksia! Paljon noi farkut makso? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Nuo farkut maksoivat 39,95€.

      Poista
  8. hahaa mulla on kans, että PAKKO saada uudet farkut aina syksysin kun koulu alkaa :D vissii kyl monil tää sama juttu! Ja oonki miettiny, että mistä sais hamstrattua hyviä huulipunia halvalla.. pysyykö toi H&M huulipuna siis hyvin, onko se kuinka pigmenttistä ja pohjustatko sun huulia millään? :O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo pysyy tosi hyvin ja itse ainakin vaalennan huulia ensiksi ihan hiukan meikkivoiteella, jolloin huulipunan todellinen väri pääsee paremmin näkyviin. Tosin en kyllä kokeillut vielä jättää pohjustamatta huulia ennen tuon laittoa, että en oikein osaa sanoa. Mulla vaan on niin punaiset huulet luonnostaan, että miltein aina pitää vaalentaa ennen huulipunan laittoa. :D

      Poista
  9. Oot aina niin jumalattoman kaunis! Ihana postaus! :>

    VastaaPoista
  10. Harvoin kommetoin blogeihin mutta nyt on pakko! Oot aivan jumalattoman kaunis ja sulla on unelmakroppa! :) Ja on myös kivaa kui jaksat panostaa näin paljon postauksiin ja vielä useasti viikossa. Ehdottomasti yks mun lemppariblogeista. :) Keep it up girl!!

    VastaaPoista
  11. oivitsi toi sun asu noissa ekoissa kuvissa on ihana! Miten osaatki pukeutuu noi upeesti<3 Ja kiitos tosi paljo noista nutturavinkeistä. Voisitsä silti tehä postauksen siitä erikseen koska varmasti tosi monii kiinnostaa? (:

    VastaaPoista
  12. Oot aina niin positiivinen ja mukavan oloinen näissä postauksissa. (: Tuli muute mieleen et eikö sulla oo kohtapuoliin synttärit?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiva kuulla. :)

      Ja juu no mun synttärit on 1.10. :3

      Poista
    2. aijaa :D no, kaks kuukautta sinne tai tänne

      Poista
  13. millä kameralla kuvaat? se lukee sulla jossain, muistan sen, mutten löydä enää. Oon ettimässä järkkäriä ja tuo vaikuttaa hyvältä. Jos viitsit, voisitko kertoo vähä +- listaa :) ?

    VastaaPoista
  14. Sullahan on kamerana canon EOS 1100D, ja sanoit että sillä ei voi videokuvata, mutta voi sillä:)esim. gigantin suivuilla lukee että "720p teräväpiirtovideokuvaus"
    http://www.gigantti.fi/product/kamerat/jarjestelmakamerat/EOS1100DKITIS/canon-eos-1100d-18-55is-ii-jarjestelmakamera
    ::)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon monesti sanonu, että mulla on Canon EOS 1000D. Ei 1100D. Kyllä mä tiedän että 1100D:llä voi videokuvata, mutta tolla 1000D:llä, mikä mulla on ei voi. :D

      Poista
    2. Aa, silmät sit kattonu väärin kun luulin et 1100, mutta ei tarvi tollasella sävyllä kirjoittaa.. kuka jaksaa lukea toisten kirjoittamia kommetteja tai kaikkia postauksia jos on uusi lukia...

      Poista
    3. Kyllä mä mielestäni sulle ihan asiallisesti vastasin. :)

      Poista
  15. Sulle sopii _todella_ hyvin hiukset kiinni! Näytät paljon vanhemmaltakin :-) Iski taas kauhee kateus sun pituudestasi noissa viimeisissä kuvissa, miks mä oon pätkä? :D:D

    VastaaPoista
  16. Minkä nimiset noi farkut on? Tai et voisin käydä ostamassa samanlaiset, kun just tyköistuvia plus hyviä farkkuja on niin kauheen vaikee löytää ja olen myös laiska itse etsimään :D Noi näyttää kuitenkin tosi näteiltä!

    Tajusitkohan mitä hain tolla nimi-jutulla :D Ginassa kun ne farkut on usein nimetty just joksikin Lisaksi yms. :D

    VastaaPoista
  17. wau hei ootpa taas niin huippukauniina! ♥ oisko mitenkään mahdollista, että tekisit piakkoin jonkun kysymyspostauksen koska mulla ois ainakin kysyttävää ja muutenkin rakastan lukee kysymyspostauksia? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joooo pistin semmoisen just alulle! ;)

      Poista
  18. Siis herranjumala oot kaunis <3. Sulta saa tosi paljon inspiraatio ku oot niin muodikas <3 Postaa lisää asui. Oot aivan liian täydellinen <3

    VastaaPoista
  19. Voitko ottaa kuvan et millainen toi hiusdonitsi on ihan pelkästään? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voin! sitten vaikka kun teen ohjepostauksen tuon tekoon. :)

      Poista
  20. Ostitko siis tuon mustan piadankin nyt tällä reissulla? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En. Sen äiti osti mulle ja Eeville jo aiemmin. :)

      Poista
  21. ooo, ihanat farkut!! kerrtoko trakemmin, mitkä noi on? :)

    VastaaPoista
  22. Huh miten upee oot! Nyt munki tekis mieli hankkia tollanen iso hiusdonitsi. Mul on jo pienempi, mut pitkät hiukset on tosi vaikee saada tungettuu siihen.. Paljon toi hiusdonitsi makso?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo toi on kyl täydellinen pitkille ja paksuille hiuksille. :) Tuo maksoi 5,95€ muistaakseni.

      Poista
  23. ostin just samat farkut ja ne on täyttä rakkautta ♥ ihanat jalassa ja näyttää hyvältä!

    VastaaPoista
  24. miten kuivatut sun hiukset? miten saat sun luonnonkiharat kuriin? :) ja mitä jakausta pidät? Kerro vielä jotain vinkkejä luonnonkiharoiden hiusten laittoon ?! :)

    VastaaPoista
  25. minkä kokoset noi osut on ? Kysyn sitä varten ku tilaan netistä ja meil on suunnilleen samanlaiset kropat :D

    Mut ei oo pakko vstata jollet haluu ? Kiitos jo etukäteen :)

    VastaaPoista

♥ Jätä ihmeessä kommentti ♥