keskiviikko 28. elokuuta 2013

Ikävä nahkatakkia?

843518839435460293939 062689
0293939 02189
Näin ainakin mulla!
Oon normaalisti ihan kesähömppä ja suunnilleen palvon kaikenlaisia kesätoppeja ja shortseja. Tänään mulla iski kuitenkin hirveä ikävä sitä yhtä syksyn lempparivaatekappaletta - nimittäin ihanaakin ihanampaa nahkatakkia!
Nyt kun aamut ovat koleat, tekisi mieli vetää nahkarotsi päälle kouluun lähtiessään. Vaan eipä aikaakaan kun lämpömittarit näyttävät 20 astetta ja kotiin kävellessään saa valita joko a.) kantavansa takin tai b.) hikoilevansa kuin pieni possu ja kärvistelevänsä lämpöhalvauksen kourissa
Nahkatakin parhaimpia puolia ovat mun mielestä tyylikkyys ja se, että se sopii niin monen vaateyhdistelmän kaveriksi. Voin vaan kuvitella, kuinka kivoja yhdistelmiä saatan taas kekata tässä syksyn aikana. Ajattelinkin, että voisin tässä kuukauden sisällä toteuttaa taas samantapaisen postauksen kuin aikaisemmin kesällä... Nimittäin sellaisen "Syksyn asukokonaisuuksia" -postauksen, jossa esittelen vähän erilaisia vaateyhdistelmiä. Miten saada mun mielestä kiva syyslook ja sen semmoista. Kesällä kyseinen postaus oli ainakin melkoisen toivottu ja pidetty, joten veikkaampa, että tuskin pistätte tälläkään kerralla hanttiin! Vai miten ois? 

Ootteko te jo ikävöineet omia nahkarotsejanne? Entä mikä on teidän lemppari syysvaatekokonaisuus?

43 kommenttia:

  1. Hahaa vetäsin mun nahkatakin esiin kaapista heti kun koulu alko, oli niin ikävä. :-D Aamusin se on just perfecto mut yleensä se siel repus on kun koulusta kotiin lähtee :-)

    VastaaPoista
  2. rakastan toppaliivejä ja villakangastakkeja <3 Syksy vaatteet on ihania! isoja lämpimiä huiveja ja neuleita :)Jotain hyvää syksyyn ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeps! Mulla on just etsinnässä semmone jätti-iso huivi. Pitäis jostain löytää... :D

      Poista
  3. eiiiih älä _ikinä_ pidä nahkatakkia tuolleen kiinni.. näyttä niin törkeeltä :-D mutta joo nahkatakit on kyllä parasta syksyssä!
    ja tee ihmeessä sellanen syksyn asuja-postaus :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei se mun mielestä näytä mitenkään huonolta. Ja tottakai pidän takkia tarvittaessa kiinni, jos on vaikka vilponen. :D

      Poista
    2. Mun mielestä näyttää just paremmalta kiinni :)
      Ja nolottaa sellaisten pikkutenujen puolesta jotka väen vängällä nahkatakkiaan pitää auki kauheella syysviimalla/sateella ja alla vaan pikkunen toppi plus tietty hirveet herutukset päällä.. :D

      Poista
    3. Joo kyl mäki sitten kun tulee oikeen kylmät ilmat nii pidän nahkatakki kiinni!:)Takki voi näyttää kivalta myös auki jos sen yhdistää oikein, muttei tulis mieleenikään pitää nahkatakkia auki jollain kamalalla sateella.

      Poista
  4. syksy on ihan parasta, vihdoin saan vetää päälleni kaikki kaulaliinat, villapaidat ja nahkarotsit!! Oon oottanu tätä koko kesän, en tykkää yhtään kesän kuumuudesta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä taas rakastan kesää ja vihaan kun se loppuu! Nää syysvaatteiden esille otot ovat kyllä syksyn kohokohta... Synttäreiden lisäks. ;)

      Poista
  5. Mulla oli yks nahkatakki, joka kesti monta vuotta kunnes se hajos pikkusen liukuportaissa :D muttei onneksi pahasti !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa! No onneks ei pahasti hajonnu. :O

      Poista
  6. Mun mielest sulle ei sovi tummat värit :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa... Kyllähän ne vähän synkentää. :D

      Poista
  7. On vähän ristiriitaiset fiilikset, samaan aikaan kun masentelen kesän päättymistä tekis mieli vaan heittää niskaan lemppari biker-rotsi... :D ihanat nuo tän postauksen pöksyt! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeps. Vähän samat fiilikset täälläkin! :D

      Poista
  8. Joo ihmeessä tee sellanen asupostaus :)
    nahkatakki on kyllä ihana vaatekappale!

    VastaaPoista
  9. Sopii sulle niin hyvin! Ja noi housut on kans tosi kivat! :)

    VastaaPoista
  10. Mulla ei oo nahkatakkia, mutta kuljen yhä kesämekoissa sun muissa ja vieläpä ilman sukkahousuja! :D Flunssaa odotellessa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aa mut hei kai ne menee viel just ja just. ;D

      Poista
  11. ihana asu! mitä kokoa noi housut on?ja kuinka pitkä itte oot? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi on kokoa 25 ja oon 180cm pitkä. :D

      Poista
  12. Sellanen asupostaus olis tosi kiva, tykkäsin siitä edellisestä iha hirmusti!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee kiva, että löytyy taas innokkaita. :)

      Poista
  13. Sulle vois sopia hyvin biker-mallinen nahkatakki! Minusta resorilliset nahkatakit ei ole enää niin hienoja, mutta käytä toki jos tykkäät :)

    VastaaPoista
  14. tää on aika harvinaista mun kohalla näi syksysi, mut oon kammonnu ja vältelly tota nahkatakkia tuolla naulakossa... XD vielä ei ainakaan oo sen aika, tuntuu ettei käy mihinkää mun vaatteisiin tällä hetkellä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mut ehkä kannattaa toisaalta nauttia niistä viimeisistä kesäpäivistä. Tarkoitan siis lämpöisiä kelejä ym. Sitten ku mittari näyttää 15 astetta ja alle niin voi varmaan ruveta huhuilemaan jo nahkarotsin perään. ;)

      Poista
  15. Mun mielest toi ei oikee sovi sulle :/ eikä muutenkaa tummat värit

    VastaaPoista
  16. mistä oot ostanu nuo ihanat housut? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne oli Eeviltä mulla lainassa ja Ginasta ostetut. :)

      Poista
  17. Todellakin tee se asupostaus!:)

    Asiasta kukkaruukkuun,aattelin kysyä et tiiätkö jo mitä alaa lähet opiskelemaan?:)

    VastaaPoista
  18. mistä toi sun ihana nahkatakki on?

    VastaaPoista
  19. Mun mielstä sulle kävis paremmin joku semmonen vähä "aikuisempi" malli ku noi resori nahkatakit on saanu vähä tenu leiman, ja sun tyylis on muutenki niin naisellinen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa okei. Mun mielestä molemmat menee... Kiva käyttää välillä niitä vanhempiakin vaatteita. :)

      Poista
  20. Hi, Nice post thanks for sharing. Would you please consider an intro to my website on your next post, I’ll return the favor. Please email me back. Thanks!

    Aaron Grey
    aarongrey112 at gmail.com

    Insurance blog

    VastaaPoista
  21. Moikka!:) Ei liity tähän postaukseen, mutta oli pakko kommentoida, että tuntui hauskalta, kun Minna Lisasta ottamassasi kuvassa näkyy mun ostama mekko taustalla ! Se vihreä siinä näyteikkunassa haha enkä aluksi edes tajunnut :) ja se sun mekko on niin täydellinen sulle kun olet niin hoikka ja ah oikea prinsessa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha aijaa! :D Ihanan värinen se ainakin oli. ;)

      Mut kiitos paljon. :) <3

      Poista

♥ Jätä ihmeessä kommentti ♥