maanantai 19. elokuuta 2013

19.8. - Uusi meikkikokeilu ja tavallistakin tavallisempi maanantai

Tänään on ollut tavallistakin tavallisempi (=tylsä ja uuvuttava) maanantai. En sitten kertakaikkiaan ymmärrä, kuinka voi väsyttää näin. Viimeiset tunnit koulussa kuluivat silmät lumpsuen puoli unessa. Tuntui ettei mikään jaksanut kiinnostaa ja teki mieli vain sluibata viimeinen tunti.
Istuin koulussa kuitenkin sitkeesti siihen puoli kolmeen ja lähdin sitten oitis käppäilemään kohti Lippulaivaa uuden meikkivoiteen perässä. Päätin kokeilla taas jotain uutta...
meikkivoide2 145789
232198 4594
Päätin tosiaan kokeilla Maybellinen Super Stay 24h -meikkivoidetta, ja onneksi kokeilin! Tää on tosi hyvännäköistä (ja tuntuista) naamassa - ihan erilaista kuin Maybellinen Dream Satin Liquid -meikkivoide, joka aikaisemmin kuului mun suosikkeihin. Tää on sopiva kaikille ihotyypeille ja hintakin (15,90€) melkoisen siedettävä. 
Eli jos olette meikkiostoksille hilppasemassa tässä lähipäivinä niin kokeilkaa ihmeessä tuota yksilöä. Mä ainakin suosittelen sitä lämpimästi!

Huomenna koulun jälkeen suunnataan Markuksen kanssa nokkamme kohti Helsinkiä Luukaupunki-leffan ennakkonäytökseen. Voitin sinne liput viime viikolla ja nyt oon ihan täpinöissäni kyseisestä leffasta. Toivottavasti leffan jälkeenkin voi miettiä sen olleen katsomisen arvoinen. :D
Leffan lisäksi käydään varmaan syömässäkin jossain ja mä ajattelin silmäillä muutamasta kaupasta tulevaan iPadiini jonkinnäköistä suojakoteloa. Olen aikaisemmin vain kuolaillut kaiken maailman blingbling-ihanuuksia, mutta nyt vihdoin on tullut aika hankkia semmoinen itsellenikin - ihanaa!
Nyt kipitän iltapalalle ja pesulle... Yritän parhaani mukaan vältellä tämänpäiväisen väsymyksen toistumista huomenna eli ei muuta kuin hyvät yöt ja rattoisat viikonjatkot!


Mulla tuli muuten tänään 1000 lukijaa täyteen - ihan uskomatonta!! En olisi vielä vuosi sitten uskonut blogini tulevan koskaan näin suosituksi. Kiitos teille kaikille ihanille lukijoilleni, jotka jaksatte mun blogia lueskella ja piristää mua päivästä toiseen supermahtavilla kommenteillanne. :)

60 kommenttia:

  1. Aww sulosia kuvia! Sun iho näyttää tosi hyvältä :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ja se itseasiassa on tosi hyvänä nyt, jee. :)

      Poista
  2. oot tosi kaunis<3 käytätkö tekoripsiä? ku noi on nii pitkät :)
    ja kumpaa meikkivoidetta suosittelisit mieluummin:
    Dream Satin Liquid vai tuo super stay?

    kiva jos vastaat!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ja nuo on ihan mun omat ripset. :)

      Suosittelisin kyllä mieluummin tuota Super Stayta. :)

      Poista
  3. mitä väliä sil on mitä meikkivoidetta käytät vai käytätkö mitään ku sul on täydellinen iho?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On sillä väliä. :D Kyllä se iho näyttää hieman paremmalta meikkivoiteen kanssa. Tasasemmalta jotenkin...

      Poista
  4. miten meikkaat nenän pienemmäksii

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En meikkaa sitä pienemmäksi. :D En osaa!

      Poista
  5. laita ilmanmeikki voidetta kuva sun ihost

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voin jossain vaiheessa laittaakin! :)

      Poista
  6. tuo paita sopii tosi hyvin sulle! värin puolesta ainakin ;)

    VastaaPoista
  7. Millä tavalla tuo Super Stay on Dream Satin Liquidia parempaa?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se pysyy paljon paremmin kasvoissa (yllättävää nimestä päätellen?) ja näyttää vielä tasaisemmalta kasvoilla. Näin ainakin mulla! :)

      Poista
    2. Entä laitatko vielä puuteria päälle?:)

      Poista
    3. Hieman aurinkopuuteria joo. :)

      Poista
  8. Voi apua!!! Sun silmät on tosi ihanat!!!!!!! ♥_♥ :) niin ja hihih mäkin meen sinne Luukaupunkileffaan huomenna! Toivottavasti nään sut ;) saako tulla moikkaamaan? :) Oot mun lempibloggaaja!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti! :) Ja tuu ihmeessä moikkaamaan vaan. :3

      Poista
  9. Sä vaan oot niin älyttömän kaunis!:)

    VastaaPoista
  10. Onks ne lumene natural coden huulikiillot hyviä? :) tahmaako paljon? Oon suunnitellu sen ostamista ;--D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on parhautta! <3 Eikä tahmaa paljon. Ainakaan mitenkään häiritsevästi. Ne on ihania kun ne sävyt on niin luonnollisia. :)

      Poista
  11. Foorumin micmacin poistomyynneissä oon muistaakseni bongaillu glitterikoteloita ipadeille, oliskohan ollu -40% alennuksissa jopa :-----) kannattaa käydä kurkkaamassa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi niin muuten taitaakin olla! Nappasin sieltä viimeks mukaani kännykälle blingbling-kuoret mukaan. Kiitos vinkistä! :)

      Poista
  12. Sulla on tosi ihanat kasvot ja ripset! Mitä huulikiiltoa käytät? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :)

      Mä käytän Lumenen Natural Code -huuliliiltoa sävyltään 15 "Creamy berry".

      Poista
  13. Sun silmät näyttää joteki punasilta? Vai näänkö ihan harhoja :D

    ja toi paita näyttää ihanalta! Mistä oot sen ostanu? Oletan sen olevan sellane perusruutupaita ton kauluksen perusteella :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa ei ne mun mielestä näytä. :O

      Ja juu toi on just sellanen! Ostettu Ginasta, lainasin Eeviltä. :P

      Poista
  14. Mulla on aika samanväriset simmut :D. Mul on enemmän vain keltasta ja vaaleenvihreetä.

    VastaaPoista
  15. Ihastelin sun ihoa tänään aamulla instagramissa ja nyt vasta täällä! Olispa mullaki tollanen.. Liityin sun lukijaks vasta paripäivää sitte ja oon ihan ihastunu tähän blogiin haha :D

    VastaaPoista
  16. Vautsi oot super kaunis :)! Ja ihana blogi, jäin lukijaksi!

    VastaaPoista
  17. Bongasin sun blogin ja tykästyin kovasti, ihanan raikas :) Jään seurailemaan!

    http://fannikatariina93.blogspot.com

    VastaaPoista
  18. Oon sun blogin uus lukija ja mitä oon nyt lukenu tätä nii oon tykänny tosi paljon!:) Ja oot tosi kaunis ja sun hiukset on iha unelmat:)

    VastaaPoista
  19. Eiko sulla oo jo ennestään iPad? :) vai muistanko nyt väärin

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On joo! Se/ne ei vaan oo mun omia, vaan toinen on iskän ja toinen kaikkien yhteinen. :)

      Poista
  20. katoin kans et sun silmäs on vähän punaset :o mutta kaunis oot!

    VastaaPoista
  21. Sun hiukset näyttää vähän vihreiltä:o?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitäh... Ei mun mielestä. :D Tuo valotus sit tekee sen, koska ihan ruskeet nää kyllä ovat.

      Poista
  22. mulla on rasvainen, mut pintakuiva iho, ja mikään meiivoide tai bb-voide ei meinaa sopia :/ mitä luulet et oisko toi hyvä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pyydä kaupasta testeri niin sitten pääset testailemaan :)

      Poista
    2. Kyllä mä veikkaan, että toi vois hyvin sopia sulle!

      Poista
  23. Ääää välillä iskee pieni kateus ku tätä sun blogia lukee, oot niin kaunis ja muutenki sun elämä vaikuttaa tosi hyvältä! :) Mut ei tulis mieleenkää katkeroitua ja heittää jotain paskaa niskaan, koska oot kaiken päälle vielä tosi ihanan olonen tyttö ja varmasti ansaitset kaiken hyvän mitä elämässäs saat. Ja tää blogi on muuten yks mun suosikeista!

    VastaaPoista
  24. Vou sulla on ihan älyttömän upeet silmät! :)

    VastaaPoista
  25. Se luukaupunki leffa peruttiin. :((

    VastaaPoista
  26. ei tainnutkaan olla ennakkonäytöstä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo ei... Huoh. Onneks mentiin kattoon kuitenkin yks toinen leffa. :)

      Poista
  27. Voihan hitsi oon nyt kyl niin pettyny ku se Luukaupunkileffa peruttiin enkä päässytkään bongailemaan ja moikkaamaan sua :c

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai saitko säkin Vilma tuon ennakkonäytöslipun :O? Mä käsitin että ne palkitut kommentoijat sen sai/arvontaan osallistuneet, vai miten se nyt meni :D Mutta tyhmää kun toi peruuntui D:

      Poista
  28. oon iteki todennu ton meikkivoiteen hyväks :)

    ja onnee 1000 lukijasta! Vaikka onhan niitä nyt rutkasti enemmänki, koska minä ja monet muut ei oo ''rekisteröityneitä'' blogin lukijoita haha :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se oikeesti _on_ hyvä! :) Ja joo no pitäähän tuo paikkaansa. :D

      Poista
  29. Ihana blogi sulla!!! <3 Oot tosi nättikin... :)
    www.parhaatkaverit11.blogspot.com
    ^me voidaan liittyä sun blogin lukijaks, jos sä liityt meidän! :)
    Kiitos <3

    VastaaPoista

♥ Jätä ihmeessä kommentti ♥