keskiviikko 17. heinäkuuta 2013

Vaatteiden yhdistelyä

Näin ennen mökille lähtöä ajattelin kuvauttaa teille muutamia räpsäsyjä niistä mun eilen ostetuista korkokengistä yhteen tiettyyn asukokonaisuuteen yhdistettynä. Mun mielestä tää kokonaisuus vaan näytti sen verran kivalta, että oli pakko tulla jakamaan se kanssanne! Tulikin mieleen, että nyt elokuussa kun alkaa koulu niin ensimmäisenä koulupäivänä mun asu vois hyvinkin olla jotain tämän tyyppistä.
Dr Denim -farkut (lainatut) Carlings | Paita Gina Tricot | Kengät Spirit Store | Neuletakki H&M | Huivi ?


Mun on aivan pakko päästä ostamaan itselleni omat Dr Denim -farkut, koska nää tuntuvat vaan niin älyttömän hyviltä jaloissa ja näyttävätkin melkoisen sieviltä. Oon jo hieman kyllästynyt korkeavyötäröisiin farkkuihin/housuihin, joten tämmöiset olisivat senkin takia todella mieluisat. Väri vaan voisi olla jokin muu kuin musta... Pitääpä käydä kipaisemassa tässä joku päivä Carlingsissa vilkaisemassa vähän tarjolla olevaa värivalikoimaa ja mahdollisesti jonkinnäköiset yksilöt napata sitten lopulta messiin!

Mitäs ootte mieltä tästä tämänpäiväisestä asusta? 

(Mutta mä tosiaan lähden nyt mökille pariks yöks ja tuun sitten perjantaina takaisin. Enköhän silloin pääse tänne taas jotain teille kirjoittelemaan kunhan vain tullaan semmoiseen aikaan kotiin, että riittää puhtia siihen hommaan. :D )

90 kommenttia:

  1. dr.denimit on kyllä ihan parhaat farkut! ne joustaa tosi kivasti mutta on kuitenkin ihonmyötäset :-) ainoo miinus niissä on, että reikiä tulee turhankin helposti. ite kerkesin käyttää joku 3kk ja sen jälkeen pitikin laittaa roskikseen, kun haaroissa iso reikä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo oon kuullu tuota, että monilla ne ovat hajonneet jostain saumakohdista tms. Eevillä nää on ollu kyllä jo aika pitkään eikä näissä oo yhtään mitään. Että en sitten tiedä. Toivottavasti mä en hajottais niitä mun omia. :D

      Poista
  2. Ihanat kengät :) kiva ku et anna sun pituuden haitata! Mä oon kans pitkä, 174cm (ja 14-v.) ja rakastan korkokenkiä mutten viitti käyttää ku oon niiiin pitkä :(
    Paljonko nois kengis on korkoo?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ja hei höpsispöpsis käyt ostamassa korkokenkiä jos niistä tykkäät. :) Ihan turha pitää pituutta jonakin esteenä.
      Näin arviolta kun heitän niin korkoa näissä on reilut 10cm. Vois olla jotain 12-13cm. :D En osaa tarkalleen sanoa.

      Niin että jos pituudesta huolehdit niin voin sanoa että itse oon 190cm tai ylikin näillä, ja silti tuun näitä aina silloin tällöin käyttämään. :)

      Poista
  3. noi kengät on ihan unelmat, ja sopii sulle tosi hyvin vaikka ootkin noin pitkä! :)

    ❤: rousbee.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. Tosi kiva asu ja muutenkin tää koko blogi on täydellinen !:)

    VastaaPoista
  5. Teetkö mallin hommia ? Oot ihan super nätti ja sussa ois ainesta!!:)

    VastaaPoista
  6. Ihana asu!:) Muttasiis, jos ostat Dr.Denimit, osta sellaset jotka tuntuu jalassa jopa ahdistavilta koska jos ostat yhtään liian isot, jotka tuntu sovituskopissa vain hiukan kireille, ne venähtää todella nopeasti järkyttään ruman näköisiksi, meinaan kokemusta löytyy!! Plus jos ostat hirmu tummat, varaudu siihen että ne laskee väriä, tyyliin kädet värjäytyy kun niitä pitää vain sylissä farkkujen päällä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :O Okeiii... Tiedätkö onko tuommoisiin "värejä päästäviin" vaatteisiin joitain aineita, joilla niitä voisi käsitellä ja saada värjäytymisen loppumaan?

      Poista
    2. Pese uudet farkut ensimmäiseksi, sen jälkeen vältä pesemistä elleivät ole oikeasti likaiset. Farkut tulisi tuulettaa, ei pestä, ellei näkyviä tahroja ole.

      Poista
    3. Ja jos (kun) farkut löystyy niin niitä kannattaa vaikka sumutepullolla kastella eikä heittää koneeseen ni ne ei pääse kulumaa samanlailla:) itelläni ainaki toimii toi vedellä sumuttaminen!

      Poista
    4. Apua, siis farkuthan "saa" pestä vasta kuuden kuukauden jälkeen, ellei ihan missään mudassa ole kierinyt! Pesu haurastuttaa kangasta ja tässä tapauksessa musta väri haalistuu.

      Mä en ite oikeen noista dr. denimin plentyistä tai kissyistä tykkää, kun se matsku on nii ohutta denimiä:D Nykyään oon ostanu ihan kunnon denimiä olevia farkkuja, alesta jopa halvemmalla kuin noi:D

      Poista
    5. Vielä vinkki tohon farkkujen löystymisee, farkut muovipussiin ja pakastimeen pariks tunniks ni on taas oikeessa muodossaa!:)

      Poista
  7. ah rakastan just tuollasia kenkiä! aivan ihanat :) ite en oo tosin vielä uskaltautunut ostamaan tuollaisia kun se korko just tekee niistä hienot ja pituutta kun löytyy jo valmiiksi 179 cm :D mutta ehkä jonain päivänä voin näyttää koroissa yhtä itsevarmalta ja upealta kun sinä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Ja oi ihana kuulla, toivottavasti sulta löytyy korkojen käyttöön itsevarmuutta mahdollisimman pian. Tajusin joku aika sitten, että turhaan sitä häpeilemään. Jokainen käyttäköön just semmosia vaatteita, mistä itse tykkää. :)

      Poista
  8. Voi ihana sä <3 ja nii rohkasevaa et käytät korkkareita ko ite oon 178 ja kaikki kaverit aina sanoo et älä sä laita korkkareita ko oot nii jätti jo muutenki :) sä oot nii siro muutenki et näytät hyvältä nois :) ni ihana sä <3 inspiroit mua nii paljo :) mite voiki iha vieras ihminen olla jotenki nii tutun olonen ja inspiroiva :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi olipa piristävä kommentti! <3 Kiitos sulle hurjasti. Vaikka kaveris sanoisivat mitä, niin voit vetästä korkkarit ihan hyvin jalkaas. :)

      Poista
  9. mun mielestä dr denimit ei oo kauheen hyvät... tai ainakaan mulle ne ei sovi, tuntuu kauheen löysiltä ja jos menee liian pieneen kokoon, niin alkaa jäämään lyhyeks... mut bershkan farkut on parhautta <3

    VastaaPoista
  10. Minkä pitunen Markus on? Mietin vaan et ootko noilla koroilla pisempi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Markus on about 185cm eli kyllä, olen näillä häntä pidempi. Se ei kuitenkaan haittaa kumpaakaan meistä. :)

      Poista
    2. Minäkin olen korkokengät jalassa poikaystävääni pidempi/yhtä pitkä :--D Lähinnä se on outoa molemmista kun on tottunut siihen että minä olen lyhyempi. (Me ollaan kyllä "vain" 176 cm ja 183 cm). Ei se kuitenkaan kummankaan itsetunnolle käy eikä kuulu käydäkään, vaikka häntä jaksan kiusata että h0h0 miltä tuntuu olla tuollainen penninpituinen tappi kun minä huitelen täällä korkeuksissa.
      Korkokengät on rakkaus, pitkillekin!

      Poista
  11. ihanat nuo kengät! :o tiiän et hinta ois mulle ihan liikaa, en vaan pystyis ostaa nuin 'kalliita':Dd ja toi asu on täydellinen! ihana sinä (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Ja joo kyllä mäkin harkitsin ostoa juuri tuon hinnankin takia. Halusin näitä kuitenki niin paljon, että vaikka nää nyt sen 69€ maksoivatkin niin ei se mua loppujen lopuks haitannu.

      Poista
    2. Eihän 69€ kengistä oo paljo mitään:0

      Poista
  12. Aivan mielettömän ihana asu tänään! Vaikka itsekkin yrittää olla hyvä pukeutumaan ja yhdistelemään vaatteita, nii en vain oikeasti saa mitään kivoja vaatteita aikaseksi. Ihailen sun tyyliä niin paljon!♥ Tämän tyyppinen asu voi olla tosi kiva ekalle koulupäivälle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oii no kiva kuulla! :) Ja joo mulla on joskus sama tunne kuin sulla. :D Mut sit on onneks tämmösiäkin päiviä tulee, jolloin tuntuu et osaakin yhdistää vaatteita tosi kivasti.

      Poista
  13. oot ihan älyttämän kaunis :) ootko harkinnu mallin töitä tai ootko kenties ollu joskus jossaa mallikuvauksis tai ootko menossa ?:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos! :) Ja oon joskus harkinnu mallin töitä kyllä ja käynyt yhden mallikoulunkin, mutta enää en ole niin varma haluaisinko tehä semmosia hommia. :|

      Poista
    2. Aivan pakko tulla "tiukkapipona" kertomaan että mallin hommiin vaaditaan paaaljon paljon muutakin kuin kauneutta ja onnistunieta asukuvia :)

      Enkä nyt tietenkään sano, etteikö Vilmalta näitä ominaisuuksia voisi löytyä! Muuten vain ajattelin mainita kun täällä tosi monet hehkuttaa tuota sinun malliainesta.

      Poista
    3. Niin. Kaikkein eniten siihen vaaditaan motivaatiota ja intoa tehdä sitä duunia. Tarvitaan myös rohkeutta ja taitoa olla luovasti vieraan kuvaajan kuvauskohteena (tämä on mulle ollut vaikeaa). Sekin taito/rohkeus tulisivat varmasti kokemuksen myötä.

      Niin ja nuo edellä mainitut olivat vain esimerkkejä niistä seikoista, mitä ulkomuodon ja onnistuneiden asukuvien lisäksi mallimaailmassa oikeasti tarvitaan. :)

      Oot siis aivan oikeessa! :D

      Poista
    4. Kun lukee kaikkia juttuja mallimaailmasta ja haastatteluja ihmisiltä, jotka malllina ovat oikeasti työskennelleet, huomaa ettei se mallinura todellakaan ole mitään helppoa "ahh, nukun puoleenpäivään ja sit meen studiolle missä kaikki tehdään valmiiks ja poseeraan parissa kivassa asennossa ja thats it"- touhua.

      Mallimaailma on helv*tin raakaa bisnestä, jossa ei malleja useinkaan paljoa säästellä. Ei siis mikään unelma-ala. Valtava kiire, suorituspaineet, mieletön kilpailu jatkuvasti, saatko vai etkö saa enää tän keikan jälkeen töitä, ootko enää vuoden tai edes parin kuukauden päästä tarpeeks kiinnostava ja inspiroiva, osaatko hoitaa julkisuuden ja haastattelut oikealla tavalla, ja tietysti kauheet ulkonäköpaineet, mitkä monella johtaaki anoreksiaan ym. :/

      Voihan se mallinura näin ideana kuulostaa ihan kivalta ja tietty osalla malleista se voi sitä välillä ollakkin :D

      Poista
  14. Osaat kyllä yhdistellä vaatteita hyvin, sulla on aina niin kivoja asukokonaisuuksia! Oot kuin malli noissa kuvissa :)

    VastaaPoista
  15. Aivan ihana asu! Sulla on ihan mieletön tyyli, rakastan suunnilleen kaikkia sun asuja! :)

    VastaaPoista
  16. Ihana asu! Mulla on nuo samat kengät mustana, puunvärisellä varrella. Tosi hyvän näkönen toikin väri! :) Alkuun oli kyllä ainakin mulla hankaluuksia noilla kävellä, mutta on kyllä paras kenkäostokseni ikinä:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä kattelin alunperin niitä mustia, muttei niissä ollut kokoa. Tuli sitten hetken päästä todettua, että eihän näissä beigeissä mitään vikaa ole! Just itseasiassa ehkä enemmän mun tyyliä. :)

      Ja joo, en oo minäkään katunu hetkeäkään näiden ostoa. Otin nämä jopa tänne mökillekin mukaan, jospa vaikka tulisi joitain asukuvia täälläkin napsittua. :)

      Poista
  17. Oot aina niin nätti ja musta on niin ihanaa että käytät rohkeesti korkkareita vaikka oot niin pitkä! Mäkin oon sun pitunen ja näytän varmaan aika koomiselta 12cm koroissa mut sä oot rohkaissu muaki käyttämään just sellasia kenkiä ku ite haluan :)
    Ainii ja tänään muuten olin niin ilonen ku löysin vielä Seppälästä sellasen valkosen maksihameen ku olin nähny sulla, se oli niin ihana et oli pakko ostaa itellekki :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Et tiedäkään kuinka ihanalta tuntuu lukea tämmöisiä kommentteja. Mulle on äärettömän upeaa kuulla, että inspiroin monia teistä. Tuo kun kerroit, että olen rohkaissut suakin käyttämään just semmosia kenkiä, mistä itse tykkäät niin... WAU. Oon tosi onnellinen kuullessani tämmöstä. Ihana juttu! :) Ja jes, se valkone maxihame on kyllä ihana. Hyvä, että löysit sen ja nappasit mukaan!

      Poista
  18. Sairaan upea asu (taas) ja mielettömät kengät!! mikä on muuten sun haaveammatti?:) tai ei vaan haave, mihinkä oot aatellu lukion jälken?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos! :)

      Ja kuule mä oon ihan hukassa sen asian suhteen. Mulla ei oo tällä hetkellä mitään sellaista haaveammattia, joka erottuis jotenkin muista ja sen avulla mulla olisi lukion jälkeiset opiskelutkin jo selvillä. En tosiaan vielä tiedä mikä oikeasti kiinnostaisi. Rupeaa jo pikkuhiljaa stressaamaan, koska vuoden päästä luen jo ylppäreihin ja silloin pitäis olla sitten oikeat kirjoitusaineet valittuna (ja pitäshän ne jotenkin valikoida sen seuraavan opiskelupaikan mukaisesti). Kyllä mä oon nyt jo päättänyt, että luultavasti kirjoitan kuusi ainetta. Jos en kuutta niin vähintään viisi. Aineetkin oon jo suunnitellut, mutta oishan se hyvä, että tietäis jo mihin hakee lukion jälkeen. Silloin osaisi valita VARMUUDELLA oikeat kirjoitusaineet yms.

      Poista
  19. teetkö jotain mallin töitä tai jotain? oisit ainaki niin täydellinen sellaseen!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joku tuolla aiemmin kysyikin tätä samaista asiaa. Eli en tee. :)

      Poista
  20. Vaikutat siltä et sulla on tosi hyvä itsetunto,niin onko sulla aina ollu vai ootko joskus ollu just semmonen et mietit mitä muut susta ajattelee jne? Mulla itelläni on aika huono itsetunto ja haluisin parantaa sitä nii oisko mitään neuvoo?:) Vähän sekava selitys mutta toivottavasti ymmärsit!:D ja sit vielä et oot tosi kaunis ja sulla on aivan ihana tyyli!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on myös kausia, jolloin tuntuu että kaikki itsessä mättää ja vertaan itseäni liikaa muihin mielestäni minua kauniimpiin tyttöihin/naisiin. Eli en omaa kokoaikaista vahvaa itsetuntoa. Tällä hetkellä kuitenkin oon taas pikkuhiljaa oppimassa sen, että on turha haikailla sellaisen perään, mitä ei voi saada. Heität elämästäs hukkaan vaan sen ajan, minkä murehdit aivan turhaan. Mun vinkki huonon itsetunnon omaaville on siis vaan se, että lopettakaa itsenne vertaaminen muihin ja iloitkaa siitä mitä teillä on. Menkää joku kerta peilin eteen ja katsokaa itseänne siinä vaikka muutaman minuutin ajan. Lopuksi todetkaa että "Mähän oon kaunis.". Voi kuulostaa kliseiseltä, mutta mulla ainakin noina "huonoina aikoina" jolloin itsetunto on mitä on, tuo auttaa tosi hyvin. :)

      Poista
    2. Ja kun monilla pitkillä pituus tuottaa ongelmia itsetunnossa, niin siinäkin mulla on ihan yks tavanomainen vinkki jaettavaksi. Mä itse oon aina ollut pitkä. Viime vuonna vielä ajattelin, etten pituuteni takia voi käyttää esimerkiksi korkokenkiä, koska oisin niillä aivan liian pitkä. Ihmiset kattois mua oudoksuvasti ja miettis "mä en kyllä noin pitkänä käyttäis korkokenkiä". Nyt tänä vuonna kuitenkin tein siihen stopin. Olin kyllästyny vaan ihailemaan muiden korkkareita, joten rupesin itsekin käyttämään niitä. Aluksi vain juhlissa. Nyt kuitenkin kun nämä uudet korkkarit kävin ostamassa, tunsin näyttäväni hyvältä nämä jalassa (vaikka pituuteni huiteleekin ties missä). Tunnen oloni näissä hyväksi ja itsevarmaksi. Miksi en siis käyttäisi näitä? Antaa ihmisten miettiä mitä hyvänsä. Mä itse rakastan korkkareita ja ei oo missään olemassa sääntöä, etteikö pitkät tytöt sais niitä käyttää. Mun mielestä on siis ihan älyttömän hieno juttu, jos rohkaisisin muitakin pitkiä tyttöjä käyttämään vaikka 20cm korkkareita, jos siltä tuntuu. :D Silläkin tuotte jo esille sen, että osaatte hyväksyä ittenne semmoisena kuin ootte, ettekä pidä mitään piirrettä (kuten tässä tapauksessa juuri pituutta) esteenä millekään. Se on mun mielestä äärimmäisen arvostettava piirre ihmisessä. :)

      Poista
    3. Kiitos rohkaisusta! Luulen ton auttavan mua siinä itsetunnon kohottamisessa!:) Oon itse kans pitkä ikäisekseni ja se on varmaan osasyy mun huonoon itsetuntoon. Aika usein myös jos vaikka löydän jonkun mun mielestä tosi ihanan (mutta vähän erilaisemman, mitä ei ihan joka tytön vaatekaapista löydy)paidan tai jonkun muun vaatteen, jään miettimään, että kehtaanko sitä käyttää. Tämän takia usein paita/joku muu vaate jääkin kauppaan juuri tuon takia. Nyt kuitenkin oon päättänyt, että en ainakaan niin paljoa välitä siitä mitä muut ajattelee,vaan pukeudun niin kuin haluan ja olen oma itseni!:)

      Poista
    4. Hyvä, että oot päättäny noin! Käytät just semmosia vaatteita, mistä itse tykkäät. Ei kannata miettiä jotain vaatetta ostaessaan, että mitäköhän muut siitä miettii. Jos se omasta mielestäs on just sua, niin tietty hinaat sen kassalle ja käytät sitä. :)

      Poista
  21. Vilma oot niin huikee. Jaat upeita kommentteja ja vinkkejä lukijoilles. ♥

    VastaaPoista
  22. Hah mä en edes käytä muita housuja kun dr denimejä :D ne on niin ylihyviä! Ja tosiaan kannattaa ostaa sellaset jotka tuntuu sovituskopissa oikeesti tosi tiukilta. Mut mulla ei ainakaan oo väri lähtenyt, toisin ku toi joku ano sano o:

    VastaaPoista
  23. semmoisen vinkin haluan antaa että kun laitat ne jalkaan laita ne hyvin varovasti koska ne voi revetä muualtakin kuin saumasta t. kokemusta on....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis meneekö ne muka noin helposti rikki? :D

      Poista
    2. voi minä pöhkö... ajatuksissani lähetin tuon ilman että kerroin siihen että minulla ne toki oli ollut käytössä vuoden päivät ja kuluneet! anteeksi tästä..

      Poista
  24. Minullakin on käytössä muutamia Dr.denim farkkuja, ihan hyvät on ja olen tyytyväinen, vaikka juurikin hajoaa aika pienen ajan sisässä. Ainoat joista on lähtenyt väriä vaatteisiin on tollasset tumman siniset, niitä en suosittele tarttuu väriä sormiinkin todella helposti, kun repii niitä jalkaan :D jouduin sitten aina olemaan sinisillä sormilla loppupäivän kun väriä tarttui eikä lähtenyt pesemällä pois kunnolla :D mutta ei ole muun värisistä farkuista lähteny mulla mitään väriä :)

    VastaaPoista
  25. ihana asu!!!<3 ja noi kengät on kyllä rakkautta!!!

    VastaaPoista
  26. Osaatko kävellä hyvin korkokengillä? Mikä olis sun neuvo korkokengillä kävelyyn? Mä rakastan korkokenkiä ja oon 170cm pitkä, ongelmana on etten oikein osaa kävellä.. Ärsyttää kun ihmiset luulee etten pidä korkokengissä tai että en pituuteni takia kehtaa käyttää! Minulla ei ole itsevarmuutta lähteä korkokengissä minnekään, mutta haluaisin saada siihen asiaan muutoksen ja opetella kävelemään korkokengillä sulavasti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuule siinä asiassa ei auta muu kuin harjoittelu! :) Kävele koroilla vaikka kotonakin aina silloin tällöin.

      Poista
  27. noi kengät on niin upeet!

    kuinka pitkä olit yläasteella ? ja ootko aina hyväksyny sun pituuden vai haluaisitko olla lyhyempi?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mielestä jo 6lk-7lk olin jo 170cm pitkä (tai ainakin ihan melkein sen). En oo aina hyväksyny pituuttani. Monesti aikaisemmin mielessä on pyörinyt, että kumpa voisin olla 160cm pitkä. :D

      Poista
  28. Tää ei nyt liity tähän postaukseen yhtään, mutta mikä malli sulla on blogissa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos siis tarkoitat tuota ulkoasun mallia, niin tuo 'yksinkertainen'. :)

      Poista
  29. En oikeesti ymmärrä miks käytät korkkareita vaikka oot valmiiks niin pitkä! Mä en tod kehtais :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siks, koska rakastan korkkareita enkä tosiaan aio pituuteni olla este niiden käytölle. Mua itseäni ei hävetä niiden käyttö ollenkaan, päinvastoin. Harmi jos sä et kehtais. :(

      Poista
    2. Ei pituus oo mikään este käyttää korkkareita. Korkkareista tulee kaunis ja naisellinen olo ja sääret näyttää jumalaisilta. :)

      Poista
  30. Apua, näin sut ja eevin tänään ideaparkin ginassa! :D
    Oisin halunnu tulla moikkaamaan mut en todellakaan kehdannu ku olitte niin kauniina ja tyylikkäinä liikkeessä ja mulla oli lökärit, huppari, hiukset sotkunutturalla ja ei meikkiä ;D
    Säikähin ihan kamalasti ku kävelitte sisään ja eka vilkasin ja mietin että ompa tutunnäkönen kaksikko.. :D sit tajusin et apua tossahan on Vilma ja Eevi! Yritin vilkuilla teitä salaisesti ja taisin siellä ginassa vähän seuratakkin aikomuksena moikata sua mut sit en vaan pystyny :D toivottavasti ette ajatellu että mitäs tuoki seuraa.. ;D
    Ja vielä, oon aina luullu et jos näkisin sun pitusen tytön ni oisit hirmu pitkä! :o no et näyttänytkään miltään erikoisen pitkältä, ehkä max 175 näytit :D
    En ois millään malttanu lähtee sielt ginast mut lähin sitte enkä nähny teit enää. :(
    Näytit ihan erilaiselta ku kuvissa :p
    Joo nyt mä lopetan tän romaanin. Oli kuitenki ihana nähä sut vaikken sit uskaltanu tulla moikkaa..:) sano eeville terkkuja ja sano että seki oli tosi kaunis!

    Ps. Onks teijän mökki siis tampereella ku olitte siel?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah kappas! :D Voi oisitpa uskaltautunu moikkaamaan. Meidän mökki on hämeenlinnassa. :)

      "näytit ihan erilaiselta ku kuvissa" <- hyvällä vai pahalla? XD

      Poista
    2. Hyvällä tietysti ;) :D oikein kaunis olit <3
      Eevistä ei voi sanoa ku en nähny kunnolla sen kasvoja ku hänellä oli lippis :)

      Poista
    3. No kiitos! :) Hahah joo hänellä oli lippis päässä, joten vähän oli varmaan vaikea kasvoja täysin nähdä. :)

      Poista
  31. Kehtaatko käyttää noit korkkareit koulus?:)
    T. Samat korkkarit omistava 175cm pitkä tyttö :(

    VastaaPoista
  32. Hei, anteeksi kun kysyn mutta mitä kokoa nuo housut ovat, kun aion itse hankkia ja vaikutat aika samankokoiselta kuin minä. :)

    VastaaPoista

♥ Jätä ihmeessä kommentti ♥