sunnuntai 7. heinäkuuta 2013

Muutama meikkiostos ja tuotearvostelu!

Nyt on viime aikoina tullut hankittua jokunen kosmetiikkatuote - muutamat ripsarit ja hajuvesi Tax Freestä Kreetan matkan yhteydessä sekä eilen uusi puuteri ja meikkivoide Anttilasta.
Mun vakkari meikkivoide on nyt 1,5 vuoden ajan ollut Maybellinen Dream Satin Liquid -meikkivoide, joka todellakin on aivan mielettömän hyvää. Myös Lumenen Touch of Radiance Matta meikkipuuteri on ollut puuterien metsästysreissuilla aina aikaisemmin se ykkösvaihtoehto. Nyt ajattelin kuitenkin viimeisimmän demi-lehden innoittamana kokeilla vihdoin jotain uutta. Maybellinen Dream Fresh BB-voide sai mut melkoisen kiinnostuneeksi kokeilusta, jonka vuoksi lampsin eilen Lippulaivan Anttilaan ostamaan sellaisen. Ajattelin sillä samalla meikkiostosreissulla katsastella myös uutta, astetta tummempaa puuteria itselleni ja päädyinkin kokeilemaan Maybellinen Super Stay 24h -puuteria
Tuli siis Tax Freestä hankittua kolmen ripsarin pakkaus Maybellinen The Rocket Volum Express -ripsivärejä (maailman parasta ripsaria), joista yks menee Eevin käyttöön ja kaksi mulle. Nykyinen Versacen hajuvesikin on mulla päässyt jo miltein loppumaan, joten napattiin Tax Freestä samalla mukaan myös kahden Versacen Bright Crystal -hajuveden pakkaus, joista saatiin Eevin kanssa sitten molemmat yhdet. Nyt mulla on sitten uus lempparihajuvesi hyllyllä odottamassa edellisen loppumista sekä miltein puoleksi vuodeksi ripsarit jo varastossa. Jes, ei tarvitse niitäkään nyt hetkeen kaupoissa metsästellä!
Tänään kokeilin tätä uutta Maybellinen Dream Fresh BB-voidetta, sekä puuteria. Täytyy sanoa, että odotin tältä kyseiseltä meikkivoiteelta ehkä hiukan enemmän, mutta en voi todellakaan sanoa sitä huonoksi! Luultavasti tulen ostamaan jatkossakin. Voide kirkastaa kasvoja ja peittää hyvin pieniä epäpuhtauksia. Tuntuu myös todella raikkaalta naamassa, ihan erilaiselta kuin mun aiemmin käyttämäni Maybellinen meikkivoide. Siinä mielessä siis entistä käyttämääni meikkivoidetta parempi. 
Puuteriin olen kyllä erittäin tyytyväinen. Se todellakin pysyy kasvoissa pitkään, eikä naama rupea kiiltämään heti 2-5h sisällä. Sävyltäänkin (21 Nude) tämä on todella kaunis, ja ehkä ensimmäinen puuteri ikinä, joka on tismalleen sopivan sävyinen omalle iholleni. Kirsikkana kakun päälle tulee myös se, että tämä puuteri on vedenkestävää! Hinta tällä oli realistinen kuten myös Dream Fresh BB-voiteella (Dream Fresh BB -voide 13,90€ | Super Stay 24h -puuteri 14,90€)
Otin nyt vielä havainnollistavat kuvat miltä nämä meikit nyt sitten naamassa näyttävät. Mitään suurta eroa ette ehkä kuvista huomaa, mutta näin luonnossa huomaa kyllä kasvojen kirkastuvan ja sileytyvän jonkin verran näiden meikkien avulla.
Miltäs näyttää teidän silmäänne? Mun mielestä näillä saa aikaan ihanan luonnollisen näköisen ihon. Monet puuterit ja meikkivoiteet tuovat kasvoihin hieman tunkkaisen vaikutelman, mutta näiden kohdalla ei kyllä ole sitä huolta!
Äidillä oli meikkivarastossaan yksi käyttämätön Nivean BB-voide, jonka hän antoi mulle kokeiltavaksi. Kokeilen tätä luultavasti heti edellisen BB-voiteen loputtua ja mietinkin, että haluaisitteko mun tekevän tästäkin tuotteesta sitten jonkinlaisen tuotearvostelun tänne? Entä onko teillä joillain jo aikaisempaa kokemusta tästä Nivean tuotteesta? Oliko hyvää vai huonoa? Kertokaa ihmeessä!

35 kommenttia:

  1. ehkä mäki sitten lampsin kauppaan ostamaan ton BB-voiteen :D

    VastaaPoista
  2. Arvostelu tosta Niveasta ois tosi kiva!:) Toi puuteri vaikuttaa aika kivalta, täytyy ehkä itekin kokeilla. Kiitos vinkistä! :)

    VastaaPoista
  3. Mun mielestä näytät parhaimmalta ilman mitään meikkivoidetta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Periaatteessahan BB-voide ei oo meikkivoidetta, vaan pelkästää sävyttävää kosteusvoidetta :D ei sillä että noilla termeillä niin väliä XD mutta tälläset arvostelut on kivoja, tee vaan tuosta Niveastakin sitte tälläne!

      Poista
    2. Niin nojoo, mutta meikkivoiteesta se mun mielestä menee. Jos tarkkoja ollaan, niin oot kyllä aivan oikeessa. :)

      Poista
  4. Mäkin odotin tolta Maybellinen BBltä enemmän, koska halusin kokeilla niin-hehkutettua BB-voidetta. No testasin ja ihan jees, ei mikään superhyvä, mutta kun on vähän kiikun kaakun tarvitseeko edes meikkivoidetta, niin ei oo tullu käytettyä sitä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo aivan. Siis kyllä mäkin odotin tolta vähän enemmän justiinsa sen hirveen hehkutuksen takia. :D Mutta mun mielestä silti perushyvä meikkivoide, jota jatkossa tuun kyllä varmaankin käyttämään.

      Poista
  5. yleisestikkin kaikki bb- voiteet on ihana keksintö, luonnollisuuden vuoksi juuri :-) tosi kiva tälläin tuotearvostelu postaus :)! kaunis olet <3
    munkin blogin löydät -> www.lindauuu.blogspot.fi , kurkkaa jos kiinnostut:3

    VastaaPoista
  6. Mä oon jo tosi kauan harkinnut tollasen BB-voiteen testaamista! Varsinkin nyt kesällä, kun en jaksa uhrata hirveästi aikaa meikkaamiselle, tollanen monitoimituote ois kätevä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu no siinä tapauksessa kyllä suosittelen kokeilemista sullekin! :)

      Poista
  7. Sun iho näyttää niin raikkaalta ja luonnolliselta! Sulla on muutenkin niin hyvä iho, ettet tarvii mitään kovin peittävää meikkivoidetta. Ehkä pitäs testata tota bb-voidetta, koska meillä on näköjään muitakin yhteisiä suosikkituotteita, kuten toi ripsiväri ja hajuvesi. :--)

    VastaaPoista
  8. Mullakin on toi beauty balm mut vaan turkoosina ja tykkään itekin siitä(: mut se vaan ettei se peitä kaikkea niin käytän lisänä vähän meikkivoidetta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa okei. :O Tää peittää kaikki pienet epäpuhtaudet, mutten tiiä sitten isommista...

      Poista
  9. Jos BB-voide ei tunnu "riittävältä", niin kannattaa kokeilla Lumenen CC-voidetta!:) Ihan unelma kasvoilla

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pistänpä korvan taakse! Lumenen tuotteet on mulla ollut aina hyviä, joten tuokin kuulostaa kyllä kokeilemisen arvoiselta. :)

      Poista
  10. Miksi käytät meikkivoidetta ja puuteria kun ei sun nassussa ole mitään vikaa? :o (tai sitten en vain huomaa vikoja) nätti oot :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on kyllä hyvä kysymys! Sellainen, jota minun pitäisi itseltäni oikeasti kysyä.

      En oikeastaan tiedä miksi käytän, kai se on jäänyt vaan päälle (aikaisemmin mulla kun oli iho huonommassa kunnossa). Meikkivoiteen ja puuterin kanssa saa kasvot näyttämään aina kuitenkin jollain lailla paremmalta, että ehkä se sitten on syynä.
      Vois kyllä joskus irtautua noista kokonaan, keventävät lompakkoa nimittäin pitkän ajan kuluessa kyllä melkoisesti! :D

      Poista
  11. Harmi kun mun iho on sellanen punakirjava niin tuo BB-voide ei peitä mulla tarpeeksi :( kerran kun sitä kokeilin, niin oli kyllä ihanan kevyen tuntunen kasvoilla! Sulla on kyllä sen verran tasasen värinen iho muutenkin, ettet sä totakaan tarvis:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin se on! :) Ja joo en kyllä välttämättä tarviskaan... :D

      Poista
  12. kiva että kreetan matka oli onnistunut :)! mitä huulipunaa tms. sulla on tän postauksen kuvissa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näissä kuvissa mulla on Lumenen Natural Code -huulipunaa sävyltään 8 (Sweet Pink). :)

      Poista
  13. Luin sun blogia taas pitkästä aikaa ja suorastaan järkytyin millasia kommentteja sulle oli laitettu! Typerää että 12-14-vuotiaat ipanat tulee huutelee huoraks eikä edes tiedä mitä se tarkottaa. Luoja miten typeriä ihmisiä täällä on liikkeellä. Anteeks näin suorasananen kommentti, mutta mun mielestä toi on vaan niin alhasta tulla anona haukkamaan ihmistä jota ei edes tunne ja kaiken lisäks susta ei saa mitään muuta ku kiltin vaikutelman tän blogin perusteella joten minkä ihmeen takia sua pitää tahallaan yrittää loukata.. Mä en käsitä miks pitää lukea toisen blogia jos ei kykene muutaku haukkumaan. Sulla on ihana blogi ja kaikkea, ei mitään pahaa sanottavaa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeps... Oon samaa mieltä kanssas. :/ Onneks ne ilkeät kommentit ovat miltein jo loppuneet, eikä mun enää tarvitse jättää kommentteja julkaisematta.

      Mutta kiitos, ihanaa että oot blogistani tuota mieltä. :)

      Poista
  14. Kiva postaus :)
    Haluisin ton bb voiteen, mutta oon ruskettunu ja kohta en, niin vois olla pian väärän värinen :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mut hei kesällä nyt se rusketus vielä pysyy tai vastaavasti lisääntyy, että siinä mielessä voisit ehkä kokeillakin tuota.

      Mutta tee miten tykkäät. :)

      Poista
  15. Voi taivas sulla on ihan täydellinen iho!

    VastaaPoista
  16. Pitääpä kokeilla tuota ripsiväriä joskus! :)

    VastaaPoista
  17. mulla on tota nivean bb voidetta ja en tiä onko mun kasvot vaan liian vaaleet mut se mulla oli liian oranssia ja laikkuuntu helposti :| ja sävy oli just toi light :D mut voi olla et sulle sopii paremmin :)

    VastaaPoista
  18. hieman myöhään kirjoittelen tästä, mutta sain itsekkin äidiltäni tuollaisen nivean bb voiteen ja en ollut yhtään tyytyväinen! levittyi jotenkin huonosti ja jätti tosi selkeitä rajoja iholle, vaikka sävy oli mullakin light..

    VastaaPoista

♥ Jätä ihmeessä kommentti ♥