tiistai 9. heinäkuuta 2013

Kiitos teille kaikille!

Mun oli nyt aivan pakko tulla kirjoittamaan tämmöinen pienimuotoinen kiitospostaus teille kaikille ihanille lukijoilleni. Viime aikoina blogiani on "koetellut" muutamat isommat ei-niin-ihanat selkkaukset, jotka ovat päässeet kumpanakin kertana leviämään blogini ulkopuolellekin. Tällöin mielessäni käväisi ajatus siitä, että kestänkö enää jatkossa tämän tyylistä kuraa mitä sain noihin aikoihin niskaani? Bloggauksessa on aina positiiviset että myös negatiivisetkin puolensa, tiedostan sen hyvin. Silti mun mielestä kenenkään bloggaajan ei tulisi sietää sellaista, mitä minä muutamia viikkoja takaperin.
Ei siinä mitään, nyt on vanhat jätetty taakse ja nokkakin kohti uusia bloggausvuosia täynnä sen mukanaan tuomia ihania asioita - kiitos teidän! Olen nimittäin nyt lähiviikkoina saanut teiltä lukijoilta aivan uskomattoman ihania ja tsemppaavia kommentteja. Oon monena iltana mietiskellyt, miten onnellinen olenkaan bloggaamisesta juurikin teidän takia. Olette auttaneet mua pääsemään yli kaikista ikävistä blogiin liittyvistä asioista ja tajuamaan, ettei pidä antaa muiden lannistaa omaa mieltään ja sen kautta vaikuttamaan omiin tekemisiin. Olette saaneet mulle taas sen huikean bloggausinnon päälle, ja oon siitä teille hyvin kiitollinen! 

Jos multa kysyttäisiin, mikä bloggauksessa tuottaa mulle kaikkein eniten hyvää mieltä/mikä on mulle siinä se tärkein juttu, vastaisin että te, lukijat. Ootte se ykkösjuttu mikä pitää tämän blogini tämmöisenä kuin mitä se nyt on. Ilman teitä blogini tuskin olisi ollut vuottakaan pystyssä. Monena päivänä väännän ihan innoissani postauksia, koska tiedän monien odottavan niitä niin innolla. Se, että tuutte mulle sanomaan "Odotan postauksias aina niin innokkaana!" eivät oikeasti ole vain ja ainoastaan kommentti muiden joukossa, vaan antavat mulle aina lisää intoa postausten tekemiseen. Vaikka niihin joskus kuluukin helposti se 5-6h päivässä, en ärsyynny - päinvastoin. Tiedän sen tuottavan iloa monille teille, ja siksi se tuottaa iloa myös minulle!

Tämän postauksen ei ole tarkoitus kuulostaa millään tavalla kliseiseltä, vaikka siitä helposti sellaisen käsityksen voi saada. En vaan voinut enää pitää sisälläni tätä asiaa, vaan halusin tulla sen teillekin jakamaan. Olette sen ansainneet!

Tämän viikon aikana olisi tarkoitus toteuttaa monien teidän toivepostaus. Olen kuullut teidän pitävän asupostauksista ja siksi teenkin semmoisen. Teen postauksen, jossa esittelen vaatekaapin sisältöäni erilaisten asukokonaisuuksien avulla. Jospa te jotkut saisitte niistä joitain pukeutumisvinkkejä itsellenne sovellettaviksi? Toivottavasti tulette siitä tykkäämään, sillä ajattelin varata sille melkoisen paljon aikaa, kunhan vain löytyy kärsivällinen kuvaaja mua kuvailemaan tuolla ulkona. :D
Huomenna käypi (mahdollisesti) nokka kohti heurekaa sadepäivää pitämään, jonne olisi tarkoitus ottaa kamerakin messiin ja postailla päivästä illemmalla. Mutta katsoo nyt miten käy!

Hyvää yötä kaikille teille. :)

63 kommenttia:

  1. huui en malta oottaa tuota asupostausta!

    niin ihanasti sanottu! sun ystävälliset vastaukset + nyt tää postaus saa mut kommentoimaan aina uudestaan, ihana bloggaaja ♥

    VastaaPoista
  2. oot kyllä tosi vahva kun jaksat kaiken deminkin hulluuden jälkeen blogata, sun blogis on ihan mahtava ja säkin upee tyttö ♥

    ihana kirjotus, you go girl!

    VastaaPoista
  3. Oot oikeesti niin kiltin ja ihanan olonen tyttö etten tajua mm. noita demittäjiä jotka haukkuu sua ja jaksaa tehdä keskusteluja kerta toisensa jälkeen. Se on joko kateutta tai sitten niillä on joitakin muita ongelmia. Jos vaikka itse luen jotain blogia ja kyseisen bloggaajan asut ovat liian paljastavia tai en muuten pidä niistä, niin en minä mitään keskustelua demiin siitä tee! Unohdan kyseisen asian oikeastaan saman tien, joten en ymmärrä miksi ihmiset jaksavat spekuloida yksityiselämääsi :/ Mut ihana kun jaksat kirjottaa tätä blogia vieläkin! <3 Oon seurannu tätä ihan ensimmäisesta postauksesta saakka, en vain kommentoi kovin useasti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mäkään oikeasti tajua. Musta on jauhettu siellä jo yli kaks vuotta. Ihan järjetöntä.. Mitä mä vaan teen tai sanon on aina väärin ja sen arvoista, että siitä pitää erikseen vääntää oma postaus, jossa urakalla haukutaan tai arvostellaan mua jollain tapaa. Noh... Itse en voi asialle tehdä mitään muuta kuin miettiä vain, mikä niillä arvostelijoilla on oikein vialla.

      Kiitos sulle kommentistas. <3

      Poista
  4. Tämä on harvoja tälläisiä ns. massablogeja joita seurailen (okei I wish), joten toivon ettet ainakaan sorru isompien blogien mainos- ja yhteistyösontaan, tuohon blogien syöpään.
    Vaikutat todella mukavalta, jalat-maassa-tyypiltä. Et todellakaan ansaitse niskaasi kaikkea sitä paskaa, mitä saat. Demissäkin on tultu puolustettua jo ihan yleisiä käytöstapoja kyllästymiseen asti, kun pitää kivet ja kannot kääntää että jotain höttöisen negatiivista keksisi, ja ei kun paskamyrsky aikaan. (Toisaalta liittyyhän tähän myös ne ainaiset, vähän yksinkertaiset fanit joiden ainoat kommentit ovat: "Ootte vaan kateellsia, itse olette perseestä, hän on täydellinen" mikä ei lainkaan paranna tilannetta, mutta hei, ajatus on tärkein).
    En ymmärrä mikä saa tavalliset nuoret hyökkäämään kuin verikoirat sellaisen kimppuun, joka hieman saa huomiota ja arvostusta. Mikä tarve ihmisillä on murskata kaikenlaiset positiiviset osoitukset? Se on naurettavaa, ja jokainen vähänkään fiksu ja itseään arvostava ihminen on sellaista vastaan. Se ei ole palvomista tai rakastamista, vaan ihan puhdasta, tervettä järkeä.
    Huåh.
    Pointti nyt on se, että olet hyvä bloggaaja (vaikka välillä satunnainen tekstin kömpelyys häiritsee), ja jatka samaan malliin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oot oikeessa, mutta vaikka jotkut ovat tuota lausetta "Ootte vaan kateellisia yms..." mun puolustamisen yhteydessä käyttäneet, on mun mielestä väärin, että mä joudun kärsimään siitä. Ihmiset jauhaa usein, että on ärsyttävää kun mua palvotaan ja jumaloidaan (vaikkei niin todellakaan ole) ja mä joudun "ottamaan siitä syyt niskoilleni". Tällöin mua tullaan haukkumaan kuinka en oikeesti oo ihmeellinen, näytän jyrsijältä, luonteeni on syvältä ja olen tekopyhä.

      Mä en voi muiden mielipiteille ja sanomisille mitään. Jos joku sanoo että "olette vain kateellisia Vilmalle", on sellainen asia, johon mä en voi vaikuttaa. Siksi onkin siis mielestäni aivan väärin kohdistaa siitä seurannut paska muhun.

      Poista
    2. Olen ihan samaa mieltä. On typerää iskeä se vasten sinun kasvojasi, koska et ihan oikeasti voi mitään sille, jos joku sinua jumalaisen kauniina pitää.
      Hitto vie, itse pidän Ella Fanningia suorastaan rumana - enkä silti hauku päivät pitkät häntä ja häntä fanittavia.

      Olisi tosi hienoa, jos "fanit" eivät mustamaalaisi heitä joita ihannoi. Pitää pysyä haukkujien yläpuolella.

      Poista
  5. Oon aina niin ilonen kun nään uuden postauksen tulleen, ja sillon kun ei oo tullu niin saatan lueskella vanhoja, vaikkapa viimevuotisia postauksia. :D olet persoonallinen tyttö, ja kunnioitan sitä kun pääsit siitä kaikesta paskasta yli.

    Odotan innolla seuraavia postauksia, oot ihana! <3

    t. 110% tyytyväinen lukija

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi että. :) Kiitos paljon, näitä kommentteja on niin ihana lueskella! <3

      Poista
  6. oot nii ihanaaa <3 ja juu kuvia huomisesta! mähän voin aina tulla valokuvailee jos tarve ;)

    VastaaPoista
  7. Ei liity mitenkään aiheeseen mutta en kestä ku näytät IHAN siltä Linda Vinkiltä! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa. :D Itse en nää meissä lainkaan samankaltaisuutta.

      Poista
  8. oi ihanaa ettet lopettanu! :)
    Ite luen varmaan sit ne postaukset viikon pääst koska tunnin pääst lähtö lentokentälle ja espanjaa <3

    VastaaPoista
  9. Minua kiinnostaisi sellanen asunto/huonepostaus :) En nyt muista asutko jo omassa asunnossa, vai vanhempien kanssa..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Asun vanhempien kanssa, mutta asuntopostaus on yks niistä postausaiheista, mistä en tänne blogiin tee erikseen postausta. Sitten kun asun omassa kodissa, on asia eri. :)

      Poista
  10. Ooh toi asupostaus kuulostaa ihan mahtavalta, toivottavasti saat sen pian toteutettua!:) Ihana kuulla ettet lopeta bloggaamista, oisin jääny kaipaamaan sua jos oisit lopettanu :)

    VastaaPoista
  11. Ihanaa että jaksat blogata vaikka saatkin paljon paskaa niskaas! Oot ihana :3

    VastaaPoista
  12. Surullista, miten joku bloggaa vain lukijoiden vuoksi :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miten niin vain? Missä vaiheessa sanoin, että bloggaan vain ja ainoastaan lukijoiden takia? Sanoin, että teillä on ollut tosi iso vaikutus mm. just viime aikoina, kun olette tsempanneet mua pääsemään yli kaikesta kurasta. Kyllä bloggaus on mulle itsellenikin ihanaa ihan pelkästään. Se on mulle kuin harrastus. Te lukijat teette siitä vain entistä ihanampaa.
      Tuo kun sanoin, että bloggauksessa mulle tärkein asia on lukijat, tarkoittaa just sitä, että teidän avullanne bloggaus tuntuu entistä ihanammalta ja antaa mulle lisää intoa blogini ylläpitämiseen. Jos mulla olisi blogi, jolla ei olisi vuoteen tai kahteen ollut miltein lainkaan lukijoita/kaikki lukijat aukoisivat mulle päätään, laskisi se automaattisesti mun bloggausintoa vaikka kuinka pitäisin bloggauksesta itsessään. Mä en nimittäin oo sellaista tyyppiä, että kirjoittaisin blogia vain ja ainoastaan itselleni päiväkirjan muodossa. Mulle on tärkeää saada jakaa elämästäni palasia muidenkin kanssa. Eikö tämä ole siis ihan ymmärrettävää?

      Harmi, jos teksti oli jossain kohtaa epäselvä ja syntyi tämmöinen väärinkäsitys. :)

      Poista
    2. Älä puhu musta lukijana koska sitä en ole :D Satuin eksymään tänne ja petyin. Jos sä et jaksa blogata ilman jättimäistä lukijamäärää niin sehän tarkoittaa juuri sitä, että bloggaat vaan siksi että saisit paljon lukijoita? Kamalaa.

      Poista
    3. Voi huokaus. Yritä nyt ihmisille selittää jotain.

      Poista
  13. Mua jotenki on mietityttäny, että onko sun vanhemmat sanonu erikseen asioista joista et saa tänne blogiin kirjotella? Tai ko sellasen kuvan oon saanu. :)

    VastaaPoista
  14. odotan innokkaana asupostausta:D<3 oot kyllä supernätti ja mun lempibloggaaja!<3

    VastaaPoista
  15. Ootan aina tosi innolla sun postauksia! Niitä on mielettömän kiva lukea :) Ehdottomasti mun lempibloggaaja olet :-)

    VastaaPoista
  16. Ihana Vilma <3 ja ihana teksti :> Jesjes teet sen asupostauksen, sellasta olin toivonutkin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo musta itsestänikin se on kiva postaus toteuttaa! :)

      Poista
  17. Sä oot kyllä oikeesti niin ihailtavan vahva ihminen :) Koska moni noin paljon paskaa niskaansa saanu ois jo varmaan vetäytyny anonyymiks niin demissäkin ku muualla ja poistanu blogin tms.

    VastaaPoista
  18. Vilma sä oot ihana tyttö! <3 mulla ei oo mitään muuta lisättävää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos sullekin. Oi ootte niin ihania kun jaksatte aina piristää päivää. :3

      Poista
  19. sulla on tosi ihana blogi ja oot tosi kaunis! :)

    VastaaPoista
  20. sä oot ihana ihminen!!!! :)<3 oot mun lempibloggaaja(=

    VastaaPoista
  21. Sun blogi on ainoa mitä käyn päivittäin lukemassa, ja siis usein montakin kertaa. En tiiä miten kehuisin sillä mulla olis niin paljon hyvää sanottavaa :--D mutta blogisi ja sinä ootte mahtavia <3 oon lukenu ensimmäisestä postauksesta lähtien tätä ja luen kyllä varmasti ihan niin kauan kun kirjotat :D!

    VastaaPoista
  22. Monta vuotta oot?

    Haluun sun kasvot ja vartalon MULLE!!!!!!!



    <3<3<3<3<3

    VastaaPoista
  23. Tää postaus on kerrassaan ihana! Tästä kirjoituksesta oikein huokuu ystävällisyys meitä lukijoita kohtaan! En tajua, mikä ihme joillakin on sua vastaan! Minä ainaki oon saanu vain ja ainoastaan positiivisen kuvan susta :) Jatka samaan malliin, luen taatusti sun blogia jatkossakin :--)

    VastaaPoista
  24. voisithan sä estää anonyyminä kommentoinnin nii vähenis se paskan/kritiikin määrä? mut toisaalta menettäisit kyl suurimman osan ylistyskommenteista :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Puhuin tästä asiasta siinä "Bloggaajien arvostelu" -postauksessa jo aiemmin. En estä anonyymikommentointia juurikin sen takia, että se olisi väärin niitä asiallisia anonyymeja kohtaan, jotka eivät välttämättä omista tunnuksia tänne bloggeriin. :)

      Poista
    2. No mutta jos estää anonyymikommentit, niin ei voi kommentoida itselleen noita "sä oot niin täydellinen<3"-kommentteja ://

      Poista
    3. Öö mitä? toi on jo aika naurettavaa. :D

      Poista
    4. Voi herranjumala anonyymi :DDDDDDDDD Vilmahan toki joo itse itselleen kommentoi. Järki päähän ja jos tahdot pilata jonkun päivän, pilaa omasi äläkä muiden.

      Poista
  25. Voitko tehdä postauksen, jossa kerrot miten sun tyyli on muuttunut vuosien varrella? :-)

    VastaaPoista

♥ Jätä ihmeessä kommentti ♥