lauantai 20. heinäkuuta 2013

Ideaparkista kotiinviemisiä

Moikka taas!
Tultiin tänään alkuillasta takaisin kotiin ja tää parin päivän mökkikäynti Hämeenlinnassa saattoi jäädä mun osalta tämän vuoden ensimmäiseksi ja samalla viimeiseksi kerraksi. :(
Vietettiin tämä päivä Lempäälän Ideaparkissa sadepäivää pitelemässä. Krhm... Kun mut päästää irti jossain niinkin täydellisessä shoppailijan paratiisissa, niin kyllä visa vinkuu ja lujaa. Tänään tuli osteltua vaikka mitä! Mukaan lähti sekä alennuskamaa että normaalihintaista kampetta, joiden joukkoon mahtuu mm. kengät, biksut, pari mekkoa, laukku sekä kosmetiikkaa. 

Joku vois siirtää Ideaparkin tänne Espooseen kiitos!
Mekko H&M 5€ (norm. 9,90€) | Laukku H&M 24,95€
Kaulakoru H&M 6,95€ | Korvakorut H&M 4,95€
Tämän mekon ja kengät ostimme liikkeestä, jossa oli yhdistettynä monien eri liikkeiden/merkkien tuotteita. Kiilakorkkarit ovat ainakin Spirit Storen ja maksoivat 14,90€ (norm. 49€). Mekko oli alennuksessa 9,90€, normaalia hintaa en tiedä.
Dr. Denim-farkut Carlings 45€
Molemmat bikinien yläosat sekä alaosa Cubus 7,90€ (Yht. siis 23,70€, norm. hintaa en muista)
Meikkipussi H&M 4,95€ 
Kynsilakat Gina Tricot 3kpl 9,95€

Monen kassin kanssa tuli kyllä lähdettyä takaisin autolle ja kohti kotia. Tämän illan käytinkin nyt näiden ostosten kuvailuun ja tuli todettua taas sekin, ettei tuo shoppailu mitään rentoa ole - hirveä väsymys painaa nimittäin päälle ja kohta varmaan joudun kömpimään taas sänkyyn. 
Huomenna nään Markusta taas kahden viikon jälkeen! Tulossa on varmasti IHANA päivä. :)

Mitäs teillä on suunnitelmissa nyt viikonlopuksi? Mulla on ainakin serkun rippijuhlatkin tulossa sunnuntaina ja sen semmoista. 
...Niin ja KÄÄK viimeinen lomapäivä taas pariin viikkoon!!

84 kommenttia:

  1. Paukautan haasteella. Tee postaus kiusaamisesta, ulkonäöstä, sen vaikutuksista nykymaailmassa ynnä muuta syvällistä.

    VastaaPoista
  2. Oii ihana postaus ja upeit ostoksii! Lopetitko muuten demittämisen ja miks?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Ja joo lopetin luojan kiitos...

      Poista
  3. Ideapark, vaikka kuinka yrittäis niin sieltä ei voi lähtee tyhjin käsin :D t. tamperelainen

    VastaaPoista
  4. ei oo todellista, just selailin h&m sivuja, ja bongasin sieltä noi samat jutut mikkä sä ostit, oisin niin halunnu nuo kaikki ittelleni! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho! Meillä taitaa siis olla tosi samanlainen maku. :D

      Poista
  5. Asun tampereella mut harvemmin jaksaa ideaparkissa kiertää kun puolet kaupoista:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah, mä taas jaksaisin mut aika vaan ei yleensä riitä kaikkien kauppojen läpikäymiseen. ;D

      Poista
  6. Oon kytänny silmä kovana uutta postausta nyt illalla :D mietiinki et tulee varmaa ostosten esittelyy ku olit siel ideaparkis ;)
    T. Se edellisen postauksen ano joka näki sut eilen siel ideaparkis :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah joo ois ollu aika ihme jos ei tuon shoppailuteissun jälkeen ois ilmestyny tänne minkäänlaista ostosten esittely -postausta. :D

      Poista
  7. bikinikuvii kesän lopun kunniaks, jooko:)?

    toivoo monet jätkät:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä todellakin toivot ettet enää laita tänne bikinikuvia vaik onha ne kommentit mitä niistä saat varmasti tosi kivoja ja imartelevii mut kannattaa miettii millaset ihmisetki ne näkee (kliseinen lause!! et varmaan oo enne kuullu...)

      Poista
    2. Olen samaa mieltä toisen anonyymin kanssa. Tosin kyllä mä uskon että Vilmalla on sen verran järkeä päässä ettei tänne sellaisia kuvia lisäile :D :)

      Poista
  8. Ihania<3 Nyt tuli sellanen olo että on pakko päästä ostamaan toi 5e mekko mutta on niin laiha että se varmaan vaan tekis musta laihemman näköisen(koska ei oo kuiteskaan kovin pitkä) ::( Ja niin! Mikä kamera sulla on? :) ja suositteletko ostettavaksi?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis en usko, että tuo mekko laihistais sua! Musta tuntuu et se on pikemminkin toisin päin. :D Käy ihmeessä kattomassa josko löytäisit tuon ja KOKEILE. Tuo oli mun mielestä ainakin ihan unelmalöytö. :)

      Poista
    2. Niin ja mulla on käytössä Canon EOS 1000D, ja oon ihan tyytyväinen. Saa hyviä kuvia kyllä ja pelittää mainiosti ja on tosi helppokäyttöinenkin eli siis mitään ongelmaa sen kanssa. Ainut vaan ettei voi kuvata videoita ja se ÄRSYTTÄÄ. :(

      Poista
    3. Niin, jospa mää kokeilen. :) Ja voi harmi! En taijakkaan sitten sitä ostaa, koska tykkäisin kuitenkin videokuvata. Mutta kiitti paljon kun kerroit mielipiteesti yms. :)!

      Poista
  9. Tiiäks yhtää minkä merkkinen toi kukkamekko on? Aivan ihana!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En! :( Yritin saada selvää tosta selkälappusesta, että mikä merkki siinä lukee, mutten saanu siitä känkyrävänkyräkaunosta kyllä selväks yhtään mitään....

      Poista
  10. Apua miten ihana mekko ! ♥ Sopii sulle tosi hyvin (:

    VastaaPoista
  11. Noista DrDenim farkuista kun jotkut on varoitellut että lähtis väriä niin onko sulla lähtenyt?pesitkö ennen käyttöä vai...? Nimittäin itse oon miettiny ostaisinko noi mutten haluis et värjäis joka paikkaa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei oo lähteny ollenkaa. Tosin oonhan mä näitä vaan pari kertaa nyt pitänyt jalassa. En oo pessytkään vielä. :)

      Mulla on kokemusta vaan mustista dr.denimeistä. Ne eivät ainakaan oo koskaan värjänneet. Eevi sanoi, että hänellä on ollu mustat dr.denimit jo puol vuotta eivätkä oo kertaakaan päästäneet väriä (eikä kertaakaan pestykään). Suosittelen siis niiden ostoa ainaskin! Joku lukijani sanoi, että tummansiniset ovat kaikkein pahimmat värjäämään, joten niitä kannattaa varmaan vältellä. :o

      Poista
    2. Jep, täällä yksi tummansinisten omistaja!
      Kun pesin ne pari kertaa käyttöjen välissä, eivät enää päästäneet väriä, mut alussa, mietin et miks ihmeessä mun kädet on ihan siniset? Kunnes tajusin ;D johonki valkoseen laukkuunki on päästäny vähän värii :D

      Poista
    3. kun sanoit että eevi ei oo ollenkaan niitä farkkuja pessyt, niin onhan kuitenkin pistänyt pakkaseen ja tuuletellut ulkona tasaisin väliajoin? en siis tarkoita ilkeästi huomauttaa, vaan antaa vinkkiä kuinka itse olen todennut pysyvän paljon raikkaampina ja puhtaamman tuntusina :)

      Poista
    4. On niitä mun mielestä kyllä tuuleteltu aina tietyn väliajoin. :D

      Poista
  12. Ihania! Tuun viemään ton kukkamekon ja -kengät sulta... :)

    Mulla ei ole ihmeempiä viikonloppusuunnitelmia, varmaan urheilemista ja mahdollisesti ystävien/perheen kanssa oloa :) Säät ei oikein suosi missään ulkoilmassa hengailemista...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi kiitos! :)

      Joo nää säät on kyllä ihan syvältä! Nyt kun pitäis olla just niitä parhaimpia hellekelejä niin ei... Täällä sitä kalistaan alle 20:ssa asteessa. Eilenkin kun mökiltä ajettiin satoi vettä aivan törkeesti, ukkosti ja eteensä ei meinannut nähdä auton tuulilasin läpi ei sitten pätkääkään. Lämpömittari näytti +11 astetta. Mäkin rakastan näitä Suomen kesiä. :D

      Poista
  13. Mäki pyörin eilen Ideaparkissa, miksen nähny sua ::Dd?

    VastaaPoista
  14. Ihanaa musta, että jotkut raaskiikin sitä rahaa käyttää ja ostaa juttuja, mitä oikeesti haluaa! Ite oon semmonen pihi, että käytännössä istun sen "ylimääräsen" rahan päällä:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha joo näissä molemmissa on hyvät ja huonot puolensa! Pihit osaavat ainakin hyvin säästää sitä rahaa... Mun kaltasilla se on vähän vaikeeta ja sen tuun huomaamaan viimeistään sitten kun asun itekseni opiskelijana jossain ja ei olekaan enää sitä rahaa samalla tavalla käytettävissä kuten joskus... :D

      Poista
  15. siis sähän shoppailet ihan koko ajan, aina pakko saada jotain uutta ku halvalla sai ja löyty ja käveli vastaan

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onko se sulta jotenkin pois? :)

      Poista
    2. http://fi.wikipedia.org/wiki/Ostosriippuvuus

      Poista
    3. Hah, mä en oikeesti ymmärrä miten teitä joitain häiritsee mun shoppailut. Älkää lukeko blogiani sitten, jos ette tykkää lukea shoppailuhullun arjesta. :)

      Poista
    4. kyl nyt shoppailla saa jos ite on omat rahat tienannu ja tehny kesätöitä esim ;) :)

      Poista
  16. Ahh toi kukkamekko!!!<3 Ja korkkarit!!! Oon nii rakastunu kukkakuoseihin ja voi ko oot kaunis <3 sun hiukset on nii unelmat!!!

    VastaaPoista
  17. Se on oikeesti tosi ihanaa että sä et pidä pituuttasi esteenä korkeille korkkareille! niinku joku on tainnu aikasemmin mainita täällä jossain postauksessa, niin mulla sama juttu, sää oot jotenki auttanu mua ajattelemaan juuri niin että pituuden ei pitäis olla mikään este ihanille korkkareille. En oo viittiny koskaan käyttää korkeita korkoja koska en oo halunnu olla niin pitkä, ja mulla on ollu jo varmaan toista vuotta aivan ihanat spirit storen noin 10cm korkkarit,(ne taitaa olla samat ku sulla) ja en oo käyttäny missään koska oon niillä 175cm pitkä. MUTTA oon lukenu sun blogia jo tosi pitkään ja oon ajatellu että hei, sää oot _ilman_ korkkareita 180 pitkä, ja mä siis olisin korkkareilla sitäkin lyhyempi, ja vaikka en oliskaan lyhyempi, vaa vaikka sen 190cm, nii mitä se haittais? miks pituus vois olla joku este semmosille vaatteille ja kengille mistä tykkää?
    Ihanaa vilma kiitos oikeesti sun ansiosta tajusin tän ja nykyään onnellisesti käytän unelma korkkareita pituudesta viis! :D ja pakko viel sanoo et oot ihana persoona ja oot kaunis ja tykkään sun tyylistä paljon :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jes ihana kuulla, kiitos hurjasti! <3 Tosi kiva juttu, et oon saanu sutkin ymmärtämään sen ettei pituus määrittele millään tavalla sitä, miten saa pukeutua. :)

      Poista
  18. Ihana toi mekko, mutta liian lyhyt mun mielestä.

    VastaaPoista
  19. Hei asiasta toiseen, luin tos yhes postaukses et sul menee koulu hyvin jee :) ootko miettiny vielä mitä aiot opiskella lukion jälkeen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo... Mul ei oo mitää ideaa mitä tehdä lukion jälkeen. :(

      Poista
  20. Ää oot nii kaunis :) tee postaus sun syömisestä? Lasketko kaloreita?

    VastaaPoista
  21. rakastuin noihin kenkiin heti kun näin ne siinä sun edellisessä postauksessa ja tänään kävin itelleni ostamassa samanlaiset mutta vaan mustana. Oon kävellyt nyt koko päivän näillä ja tuntui tosi hyviltä jalassa, mielettömän mukavat ja upean näköiset! :) <3 Ja juu, oikea asenne; pituuden ei saa antaa häiritä! :P Mulla on myös noi dr.denimit ja nää on kyllä mun lempparifarkut ikinä! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oooi ne on oikeesti kyl ihanat jalassa ja upeet kaikin puolin! :)

      Ja nää dr.denimit... Rakkautta. <3

      Poista
  22. oot ihan hirveen kaunis !:3 ja ömm...en tiiä oonko sokee mut paljon noi korkkarit maksaa mitkä sulla oli nois ekois kuvis ja mistä oot ostanu ne en huomannu et olisit laittanu niistä mitää "tietoja" tai sit oon vaa sokee mut nii olisin ittekki kiinnostunu tollasista kengistä ni olis vaa kiva tietää sillee :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos!

      Nuo kengät on Spirit Storesta ja maksavat ~69€. :)

      Poista
  23. Sun serkku saa kyllä olla onnellinen, että hänellä on noin kaunis serkku nimeltä Vilma! :)

    VastaaPoista
  24. Aaaaa, kaikkia ihania vaatteita taas :3 Nää sun postaukset on joka kerta ihan huippuja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua kuinka ihana kuulla! Kiitos hurjasti. :3

      Poista
  25. Näin sut Ideaparkissa, mutten tullu moikkaamaan, kun jähmetyin täysin :D

    VastaaPoista
  26. Onpa kivoja ostoksia! Varsinkin tuo hapsulaukku, oon itekin kuolannut sitä jo niin monet kerrat että pakko varmaan käydä nappaamassa omaksi :D

    Oon lukenut sun blogia jo puoli vuotta ja tämä on eka kerta kun kommentoin, halusin vaan sanoa että arvostan suuresti sitä faktaa, että osaat oikeinkirjoituksen eikä teksistäsi mitään isompia virheitä juuri löydy! Siihen ei nimittäin mitenkään liian usein törmää sun ikäisten blogeissa :D Itse ainakin menetän heti mielenkiinnon blogia kohtaan, jos teksti on huonoa ja pelkkää puhekieltä. Keep going! :)

    VastaaPoista
  27. Minkä kokoset noi dr denimit on?:)

    VastaaPoista
  28. Käytkö enää Demis? Miks lopetit? :'(

    VastaaPoista
  29. moi! :) mä en yleensä kommentoi, mutta nyt on pakko! oot ihan uskomaton persoona, kaunis ulkoa ja sisältä. Eniten ihailen sun itsetuntoa, se on jotain mistä oon tosi kateellinen.. enempi jopa kuin sun täydellisestä ulkonäöstä! yleensä oon se ihminen, joka ei voi sanoo sunkaltaselle ihmiselle mitään tämmöstä,vaan katkerana mietin, että miks mulle ei oo suotu tommosta ulkonäköä :D mut oot kyl sulattanu mun sydämen täysin! pakko kertoa vielä, että mulla on tosi huono itsetunto (toi katkeruus mistä puhuin myös liittyy tähän) ja kerran instassa huomasin, että olit alkanu seuraamaan mua siellä! voi että sait mut niiiin ikionnelliseks ettei toista oo :D siis siitä on jo kauan aikaa, enkä tiiä seuraatko mua enää, mutta nyt päätin tulla kertoon tästä :) keep going girl♥ toivottavasti jaksoit lukee :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi ihana! :D Kiitos ihan tuhannesti ihanasta ja piristävästä kommentista. On ihan huippua lukee tuommosta tekstiä, et uskokaan. <3

      Poista
  30. Aaa, pakko nyt kommentoida kun tuli sellainen olo.. :D En ole ennen kommentoinu kuin ehkä pari kertaa anonyymina. :D Mutta asiaa; mun mielestä olet aivan mahtava tyyppi! Tai vaikutat ainakin! Ja ihanaa kun et ole näitä tyypillisiä massablogeja, vaan erilainen hyvällä tavalla, siksi oletkin ainoa kenen blogia luen.. :)

    Ihanat nuo sinun ostamat mekot! Varsinkin tuo kukkamekko! Ja ne kengät!

    Harmittaa vaan ihan hitosti nuo Demi jupakat. Itsekkin kun olen sattunut lukemaan niitä, en vain tajua miten ihmiset voivat olla niin ilkeitä ja tässä itsekkin pakosti vedän sen kateuskortin esille. Ei kukaan voi tyyliin vihata ihmistä tuntematta sitä ja tehdä keskusteluja joissa haukkuu ihan typeristä syistä tai jutuista.. Mutta älä oikeesti välitä niistä, vaikka se onkin vaikeaa (noh, en itse ole kokenut niin tavallaa on huonoa sanoa noin).
    Nostan oikeasti hattua sulle! Vahva kun olet ja kestit tuota paskaa, etkä antanut periksi niille "vihaajille" poistamalla blogisi ja muuten vaan kaivautunu kuoppaan piiloon :)

    Harmittaa vielä lisäksi kun lopetit demittämisen mutta sen kyllä ymmärrän. =/

    Älä vaan oikeasti lopeta bloggaamista! Rakastan tätä sun blogias (taisinkin sen jotenkin sanoa kiertoilmaisuna tuolla aikasemmin! :3) Alusta asti kun olen seurannut tätä ja vähän aikaa sitten kun katoin vanhoja postauksia ja vertasin uusimpia niin huomasin vaan, että kehityt koko ajan parempaan suuntaan! :)
    Niin joo ja sun positiivisuus on parasta! Tulee itsellekkin hyvä mieli kun luen näitä sun tekstejäs :)

    Olisi vielä enemmänkin sanottavaa mutta alkaa tuntua, että teksti on jo tarpeeksi pitkä.. :D Säästän ne seuraaviin postauksiin ;)
    Pidä pää ylhäällä :) Ja jaksamisia töissä! Huomenna kun sulla varmaan alkaakin ne työt?

    Tuli mieleen vielä, että voisitkos joskus tehdä sellaisen postauksen, että kertoisit joitakin kivoja kauneusvinkkejä mitä käytät. Otan nyt vaikka esimerkin, että "vaseliinia ripsiin".. :D Jos tajuat? Tai muuten vaan sellaisia kivoja elämän ohjeita. :D Ja anteeksi töksäyttelevä teksti.. :D


    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi ihana kuulla! Miten te jotkut osaattekin piristää tällälailla noin ihanilla ja pitkillä kommenteilla? Tulee hymy huulille näitä lukiessa. Kiitos sulle siis hurjasti!

      Ja joo huomenna alkaa työt! Jäiiikks. :D

      Voin mahdollisesti toteutella joskus tuommosia postauksia mitä ehdottelit. Täytyy katsoa vain milloin. :)

      Poista
  31. Ihana tää sun blogi! Liityin lukijaksi jo tovi sitten ja aina on tullut semmonen jes!-fiilis kun uus postaus on tänne tupsahtanut! Ootko ikinä miettinyt tai edes harkinnut mallin uraa?:) Sulla nimittäin ois kaikki kohdallaan siihen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos! :) Ja oon joskus harkinnut kyllä. Tällä hetkellä se vaan ei tunnu niin kivalta hommalta mitä voisin tehdä. Mutta ehkä joskus...? :)

      Poista
  32. mistä liikkeestä tuo kukkamekko on ja minkä merkkinen?:) oot tosi kaunis!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Merkkiä en tiedä/en saanut selvää lapusta ja se oli semmosesta liikkeestä, missä oli yhdistettynä monien eri liikkeiden/merkkien tuotteita. :D

      Poista
  33. onko serkkusi konfirmaatio pyhän laurin kirkossa?:D
    t. tyttö jolla sunnuntain siel konffis:D

    VastaaPoista
  34. heei onks tää sun blogis indiedays-blogi? :oo

    joo ja tää on ihana blogi!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei oo. Oon Indiedays Inspiration -yhteisössä. Mun blogi ei kuitenkaan ole yksi näistä varsinaisista Indiedays-blogeista. :)

      Poista
  35. Hei oliks noi dr denimit alennuksessa vai ihan normihinnalla?:)

    VastaaPoista
  36. Toi hapsulaukku on mielettömän ihana!

    VastaaPoista

♥ Jätä ihmeessä kommentti ♥