maanantai 22. heinäkuuta 2013

22.7.

Terveee!
Mulla alkoi tänään kesätöiden toinen (ja myös viimeinen) jakso, joka päättyy ens viikon perjantaina. Siihen asti joka arkipäivänä herätys kuudelta, kräääh...
Eilen tuli viivyttyä serkun rippijuhlissa klo 23 saakka, jonka jälkeen kiepsahdin petiin miltein samantien. Aamulla herääminen tuotti sen verran tuskaa, että sen kanssa pitää alkaa kyllä taas skarppaamaan. :D
MUTTA... Sinänsä nää aikaiset aamut ovat hyviä nyt, koska pitäähän tässä muutenkin jo vähitellen ruveta tottumaan syksyllä alkavaan koulurytmiin.
Tää mun uus H&M:n hapsulaukku on ihan unelma! Se ensinnäkin passaa miltein jokaiseen vaateyhdistelmään ja on muutenkin jotenkin niin mua. Ihan huippulöytö! 
Löysin viikko sitten jostain hyllyjeni syövereistä myös mun vanhat kuulokkeet. Edelliset ovat hajonneet, joten tarvitsinkin jo kipeästi uusia. Nuo sydämen muotoiset blingbling napit ovat kyllä ihanat!
Tiedättekö mitä? Kuten voitte varmaan tuosta mun (huonolla lopputuloksella värkätystä) otsiskuvasta päätellä, oon taas kuumeisesti miettinyt sellaisen leikkaamista. Eevillä on rippijuhlat parin viikon päästä ja siihen mennessä tulen käymään kampaajalla anyway. Tarkoitus olisi ainakin värjäyttää hiuksia luultavasti vaaleemmiksi (ei kuitenkaan aivan blondeiksi) sekä sen lisäksi tehdä ehkä vähän radikaalimpaa muutosta ja leikata otsatukka. Mulla on viimeksi ykkösluokalla ollut otsatukka, joten siksi ajatus toisaalta vähän hirvittää. Mitä jos se ei sopisikaan? Tosin otsatukkahan kasvaa takaisin melko nopeaan tahtiin, mutta silti... Tuossa oikeanpuoleisessa kuvassa on siis (melkoisen epäonnistunut) kuva siitä, millainen se todellinen otsis tulisi olemaan. Sama malli, mutta tietysti tuuheampi ja siistimpi - ei kuitenkaan paksu! Haluaisin siitä kevyen ja rikotun sivuotsiksen(?), en siis todellakaan mitään massiivista tasaotsista.
En siis ole vielä täysin päättänyt tästä otsatukan leikkaamisesta, mutta se on tässä ollut taas tiiviisti mietinnässä. 
Siksi kysynkin taas teiltä, että sopisiko semmoinen mielestänne minulle? Oon saanut nyt aikalailla laidasta laitaan kommenttia, ja oon itse ihan hukassa tän asian kanssa. Toivottavasti teidän mielipiteet auttaisivat mua tämän(kin) päätöksen teossa!

169 kommenttia:

  1. leikkaa ihmeessä tuo otsis! sopis sulle tosi hyvin ja tois vähä erilaista ilmettä kasvoihin :----)

    VastaaPoista
  2. Mun mielestä ei sopis, mutta sun hiuksethan ne on!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, tää on hirveen vaikeeta! :( Ärsyttää...

      Poista
  3. Vooii älä leikkaa sulla on niin ihanan paksut ja hyvät hiukset!!:c

    VastaaPoista
  4. Älä leikkaa :C sun hiukset on just täydelliset noin!

    VastaaPoista
  5. Vastaukset
    1. Haha tää päätöksen tekohan vaikeutuu vaan koko ajan! Hitsi... :D

      Poista
  6. Mä sanoisin että leikkaa! :D

    VastaaPoista
  7. Tulet saamaan samoja tähänkin :D Itse sanoisin että ei, pyöristää kasvoja, ja näyttäisi ehkä vähän hassulta kun tuo hiusraja on melkoisen alhaalla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tuo hiusraja on muakin mietityttäny. :D

      Poista
    2. No mutta sen takia sulla ainakin noi hiukset näyttää juuri hyvältä :---) Mutta hiukset kasvaa takaisin, vaikka kasvatus ärsyttävää onkin. Niin ja otsiksen kanssa pitää kikkailla enemmän, siihen kannattaa varautua!

      Poista
    3. Joo sen tiedän! Ja aina aamuisin herätessä se ois varmasti kauniisti pystyssä. :D

      Poista
    4. Jep, ja otsiksesta tulee helpommin huonokuntoinen :/ juuri kun pitää suoristaa, shampoo jne.

      Poista
  8. Toi kohta missä sanot "sekä sen lisäksi tehdä ehkä vähän radikaalimpaa muutosta ja leikata otsatukka." niin tarkotatko että se otsatukan leikkaaminen ois se radikaali muutos vai siis tekisitkö jotain muutakin "radikaalia"? Sori, oli pakko kysyä kun en tajunnu! :D

    VastaaPoista
  9. Leikkaa vaan! Sopis sulle hyvin ja muutenkin vaihtelu virkistää! :)

    VastaaPoista
  10. Sulle kyllä kävis! :) Ja saahan sen sillai kivasti pinneillä kiinni jos et tykkää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mmm niin... En vaan tiedä miten sen sais NÄTISTI pinneillä kiinni. :D

      Poista
  11. Älä leikkaa, ei välttämättä sovi sulle ja saatat näyttää iihan liian vanhalta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Must tuntuu et otsatukka saattais pikemminkin nuorentaa. :D Hassua. Eihän sitä tiedä..

      Poista
    2. Yhdyn anonyymiin, munkin mielestä se vanhentaa sua mutta muuten ei ole mitään vikaa.

      Poista
    3. otsatukka just nuorentaa!! mä ainakin näytän iha pikkutytöltä otsatukan kanssa :D..

      Poista
  12. älä leikkaaaa :( kadut vielä.

    jos nyt kuitenki leikaat, niin mun mielestä sulle sopis sellanen suora otsis !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. yhdyn!!! suora jos kerta leikkaat :)! nopeasti se takas kasvaa ja kaduttaa jos et koskaan kokeile :d

      Poista
  13. Mäkin sanoisin kyllä että leikkaa vaan, sua vaan jää harmittamaan jos et kokeile! :)

    VastaaPoista
  14. Munkaan mielestä ei sopis, ei kannata leikkaa :( tosin omapahan on päätökses:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeps omapahan on päätökseni, mutta musta alkaa tuntumaan etten pääse minkäänlaiseen päätökseen. XD

      Poista
  15. Leikkaa toki jos sinusta siltä tuntuu! Hiuket kasvavat kyllä takaisin ja etuhiukset saat pinnillä sivuun jos et pidäkkään niistä. Kokeilemallahan se vain selviää, että pidätkö vai et. (: Itsekkin olen menossa kampaajalle ja aikeissa leikata olkapää pitusiksi hiukset. Vähän pelottaa.. :D Kuitenkin olen sitä mieltä, että lyhyet ja hyväkuntoiset ovat niin paljon paremman näköiset kuin pitkät ja huonokuntoiset.

    http://smile-alma.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  16. Älä leikkaa. Ei sovi sulle. Näytät paljon nuoremmalta otsiksella.
    Ja samaistun "työstressiin" ja vaikeisiin herätyksiin. :[

    VastaaPoista
  17. kannattaa leikata, ois aivan ihana!! :)

    VastaaPoista
  18. ääää, ihastuin tohon vikaan kuvaan, leikkaa ihmeessä! : )

    VastaaPoista
  19. Leikkaa ihmeessä! :) Äkkiäkös noi kasvaa jos et sitten innostunutkaan.
    Itekkin oon miettiny, että vois piiitkästä aikaa laittaa otsista lyhyemmäks.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mm niii... Kuinka voi olla näin vaikeeta päättää? D:

      Poista
  20. Jos oisin sä nii en leikkais koska sun hiukset on tosi kivat nyt ja näytät otsatukan kaa jotenki tosi nuorelta ja oudolta! :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oudolta varmaan siks, koska mul on tosiaan suurin osa mun elämäst ollu tälläset hiukset kun nyt, että otsatukka on kasvanu käytännössä pois. :O

      Poista
  21. munkin mielestä näytät tosi nuoremmalta otsiksen kanssa, mut myös mielestäni paljon asiallisemmalta ja nätimmältä! älä aattele sitte ettetkö nyt näyttäis,mutta vielä enemmän :-) eli leikkaa ihmeessä, on hyvää vaihtelua ja sopii sulle kuin nenä naamaan!

    VastaaPoista
  22. Leikkaa,nopsaan kasvavat kuitenkin takaisin ja helposti muokattava muotoiluraudallla,jos et tykkää:)
    Muutenkin otsis näyttäisi sopivan jopa paremmin,tuo sellaista pehmeyttä ilmeeseen.

    VastaaPoista
  23. Vastaukset
    1. Joo, mietin täällä just pääni puhki mitä teen... :D

      Poista
  24. Ei ei älä leikkaa missään nimessä! Tai sun hiuksethan ne on:) toi kuvahan ei tietenkää vastaa kunnolla sitä mitä se tulis olemaan, mut näytät vähän enemmän sellaselta lapselliselta ja pyöristää kasvoja munmielestä. Sun hiukset on nyt jo niin upeet!! Ite joskus leikkasin, ja se kasvatusprosessi oli niiiin raastava et huhhuh xd

    VastaaPoista
  25. Älä leikkaa, ainakin tossa vikassa kuvassa näyttää jotenki tosi oudolta. :o

    VastaaPoista
  26. Mä oon sitä mieltä että älä leikkaa :) Ei se pahaltakaan näytä, mutta jotenkin sulle sopii paremmin ilman otsista :)

    VastaaPoista
  27. Leikkaa ihmeessä! Sopii sulle hyvin :)

    VastaaPoista
  28. Sinuna en leikkaisi :( Kyllähän sulla otsis näyttää kivalta, mutta otsis hankaloittaa vanhojen kampauksen tekemistä ja otsiksen kanssa et enää saa hiuksia vetäistyä sotkunutturalle helposti. Itsellä siis ollut otsis useamman vuoden ja olen nyt ikionnellinen kun se on kasvanut lähes kokonaan pois! Ja kun kaikki sanovat että saahan sen pinneillä sivuun, niin itse en ikinä saanut nätisti sitä :D Jos leikkaat, kannattaa leikata vasta vanhojen jälkeen :) Mullakin on vanhat ens vuonna ja olisin pulassa jos otsis olisi vieläkin, kampaus on paljon helpompi tehdä ilman ja eipähän ole otsis edessä rasvoittumassa hiestä tanssiessa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ooo tota vanhojentanssi-juttuu en ottanukkaan huomioon! :O

      Poista
    2. Hyvä pointti muuten tämä. Vanhojentanssikampausta ajatellen pitkä etutukka on varmasti paljon mieluisampi.
      Tai toki riippuu kampauksesta minkä haluat mutta pitkillä hiuksilla onnistuu melkeen mikä vain. :)
      Joten mieti tarkkaan myös ajankohtaa milloin päätät leikata!

      Poista
  29. leikkaa! enemmän sua harmittaa josset leikkaa :) jäät muuten jossittelemaan ja mietiskelemään että mitä jos ne ois kuitenki kannattanu leikata. hiuksethan on uusiutuva luonnonvara! mulla itsellänikin on ollut etuhiukset pari vuotta takaperin ne toi kieltämättä kivaa vaihtelua kun peilikuva ei aina näyttänyt ihan samalta :D rohkeesti vaan!

    VastaaPoista
  30. Ehdottomasti leikkaat ! Mitä jos ne onkin aivan ihanat ? Ja jos et pidä niistä ne kasvaa aina takaisin :) kannattaa kokeilla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin no toi on totta. :O Noi vanhojen tanssit pisti vaan ajatukset nyt ihan sekasin. :D

      Poista
    2. kyl ne vanhoihi kerkiää kasvaa takasi!

      Poista
  31. Otsis kyllä sopisi sulle hyvin, eli leikkaa ihmeessä jos haluut vaihtelua! Ja ainahan hiukset kasvaa takaisin :)

    VastaaPoista
  32. mun mielestä toi otsis sopis sulle:) tai itellä oli joskus sama pulma niin ratkaisin sen leikkaamalla ns. etuhiukset reilusti kerroksittain, niin että otsista pystyi pitämään mutta sai myös kiinni! runsas kerrostus kasvojen ympärillä korostaa mun mielestä muutebkin kivasti kasvoja

    VastaaPoista
  33. Toi otsis sopis sulle kyllä ihan mielettömän hyvin!

    VastaaPoista
  34. Leikkaa, sopis sulle hyvin! :)

    VastaaPoista
  35. Kokeile vaan jos yhtään siltä tuntuu :) Tos vikassa kuvassa oot nimittäin ihan syötävän nätti ja ainaki mulla kasvaa parissa kuukaudessa "pois" eli ei siinäkään mieles oo paniikki niit vanhojentanssejakaan ajatellen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmmmm ääääh... En tiedä yhtään miten teen. -.- :DD

      Poista
  36. noi kuvathan ei nyt kauheasti kerro mikä lopputulos on, mutta ne olis varmasti kivat! :) Mun mielipide on kuitenkin se että älä leikkaa! Niitä on vaikea saada ruotuun, niitten laitossa voi kestää kauan.. ja ne on häiritsee esim opiskelua, kun ne tulee kokoajan silmille.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mm... Ärsyttävää kun ois niin paljon hyviä puoliakin tosta, mutta yhtä paljon niitä huonojakin. :D

      Poista
  37. http://top-pmr.com/img/hairstyles-with-bangs-2012-round-face-9206.jpg

    Tällanen vois olla aika söpö :----)

    VastaaPoista
  38. näytät jessica albalta :)varsinki tos yhes kuvas

    VastaaPoista
  39. Mun mielestä parempi ilman, mutta kaunis olet mitä ikinä teetkää hiuksilles! :)

    VastaaPoista
  40. Leikka vaan, sopis sulle :) ja tosta vahojentanssijutusta niin jos olet kampaajalle menossa, niin ne kampaajathan on koulutettu saamaan hiukset kuin hiukset näyttämään hyvältä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin varmasti saavat. Mutta oon jo mietiskellyt päässäni, minkä tyyppisen kampauksen vanhoihin haluaisin, eikä siihen kyllä sopisi otsatukka. :(

      Poista
  41. mun mielestä sulle käy molemmat, joko otsis tai ei. en varmaan helpota yhtään päätöksesi tekoa :D oon ollu tuossa samassa tilanteessa ja silloin päätin etten leikkaa otsista ja syynä oli mm. se, että mulla on vähän pyörteitä tossa otsan yläpuolella. niistä ei oo mitään haittaa jos on pidemmät etuhiukset, mutta heti jos on lyhyempää hiusta siinä, niin se sojottaa minne sattuu. että jos sun hiuksissa on yhtään tollasia pyörteitä, niin sitten en suosittele leikkaamaan. silloin nimittäin joutuu turvautuu aika paljon pinneihin sun muihin :D mutta mitä ikinä päätätkään, niin kaunis olet silti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kiva kuulla! :3

      Ja mun hiuksissa ei oo pyörteitä ainakaan tuossa otsatukan kohdalla. :O

      Poista
  42. ei älä leikkaa! :O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmmm.. No mä alankin jo pikkuhiljaa pääsemään päätökseeni. Tai sitten en. HUOH. :D

      Poista
  43. en leikkais jos oisin sä mut oot kaunis anyway otsiksella tai sitten ilman :)

    VastaaPoista
  44. Kannustan leikkaamaan, mun mielestä sopis hyvin! Itellä oli just sama tilanne viime talvena; harkitsin etuhiuksien leikkaamista, ja sellaset oli ollut mulla viimeksi ekalla luokalla. Uskalsin sitten kuitenkin leikata ne, ja oli tosi hyvä päätös! Ne sopi mulle paremmin kun osasin kuvitella. Ja jos kävis niin ettei ne sulle sopisikaan, niin ne kasvaa tosi äkkiä takasin. Joten leikkaa ihmeessä, kaikkea pitää kokeilla! :-)

    VastaaPoista
  45. Mun mielestä sulle vois hyvin sopia ! Ja vanhojentanssijuttuun liittyen, miten nopeesti sulla kasvaa hiukset yleensä? Uskon että hyvinkin kerkeää kasvaa jo ihan kohtuulliseen mittaan ennen sitä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin no kyllä mulla melko nopeesti kasvaa. :O Kunhan hiukset on hyväkuntoset.

      Poista
  46. Leikkaa vaan :) aina ne voi laittaa pinneillä "kiinni" ja se tuo kivaa piristystä mun mielestä!

    VastaaPoista
  47. Leikkaa ihmeessä, sopis sulle ihan tosi hyvin ja tois vähän "freshimpää" ilmettä, ainakin noiden kuvien perusteella! Mulla itelläni on ollut koko elämän otsis, välillä ihan napakka suora ja välillä kevyenä tossa sivulla, mä oon tätä pari kk kasvattanu pois (jotta mäkin saisin vähän uutta ilmettä!) ja nyt tää on pisimmistä kohdista melkeinpä leukaan, eli aika nopsaan kasvaa poiskin jos se ei sittenkään miellytä :) mutta mä sanoisin, että ehdottomasti leikkaa, ois tosi nätti!:)

    VastaaPoista
  48. Voi Vilma kuule, mikä tahansa hiustyyli näyttäis sulla hyvältä!
    Mulla oli puoli vuotta sitten ihan sama tilanne: tasapitkät hiukset, jotka alko jo käymään tylsäksi monen vuoden jälkeen. No, mä kans mietin tosi pitkään sivuotsista, kokeilin aina taiteilla sitä just samalla tavalla kun sä ja kyselin kavereilta että miltäs näyttää... sitten yks päivä mä vaan marssin kampaajalle saksimaan... En ollut yhtään tyytyväinen sieltä lähtiessäni (kampaaja ymmärsi täysin väärin mitä halusin) mutta se kasvoi nopeasti hyvään malliin ja toi sitten todellakin sitä uutta ilmettä kasvoille. Myös monet tutut kehui kuinka mun silmät kuulemma tuli aivan uudella tavalla esiin(mulla myös vihreät silmät) ja no, kaitpa ne ihan oikeassa oli! Se mun vaan täytyy sanoa, että jos oot monta vuotta mennyt samalla hiustyylillä, se muutos on niiiin radikaali, että saattaa olla että alat kummasti ikävöimään sitä vanhaa mallia (been there, done that :D) Mutta silti, hius on vaan hiusta, se kasvaa aina takas, joten kokeile ihmeessä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin ja usein kun on ollut joku tietty hiusmalli jo vuosia (kuten mulla) niin pelkästään se ettei ole tottunut uuteen voisi tuoda sellaisen järkytyksen siitä otsatukasta, jos sen leikkaisin. Se vaan on tosi, että vaikka otsis mulle todellisuudessa sopisikin, voisi se olla mun mielestä aluksi ihan hirveä, koska en ole tottunut siihen. :D

      Poista
  49. Vastaukset
    1. Tää valinta käy kamalan hankalaks! :D

      Poista
  50. Saahan sen tietenkin aina esim hiuslakalla, mutta luulen, että sulle kävis vanhojentansseihin sellanen kampaus missä etuhiuksia ei ois, tai vähä riippuu missä hiuksetkin aitjot sillon laittaa itse vai parturilla? Parturi nyt luultavasti ainakin sais ne etuhiukset silonkin hyvin ja varmaan kyllä itekin saisit:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siis mä oon jo mietiskellyt kampausta vanhoihin, ja niihin ei oo otsis kuulunut. Tässä asiassa en ottanut vanhoja huomioon ollenkaan ennen kuin joku niistä täällä huomautti. :D

      Poista
  51. Leikkaa ehdottomasti! Toi vika kuva on yks kauneimpia kuvia mitä sun blogissa on susta:)Musta on muutenkin hienoa, kun olet tässä vuoden aikana löytänyt oman tyylisi ja uskallat poiketa massasta. Sen takia sulle sopis upeesti toi otsatukka, joka on vähän erillainen verrattuna joka toisen vastaan kävelevän teinin keskijakaukseen ja suoristettuihin hiuksiin:)

    VastaaPoista
  52. Otsahiukset sopis todella hyvin, koska sulla on kumminkin pitkän mallinen pää niin otsahiusten leikkaaminen kohdistais huomiota sen takia kauniisti sun silmiin:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmmm mun mielestä mulla on melko pyöree pää. :D

      Poista
  53. Leikkaa leikkaa :oo uutta ilmettä, sopii sulle oot nii kauniss <3 :) mistä noi sydän kuulokkeet on haluun kanssa :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. :3 Ja ne on tullu muistaakseni jonkun lehden tilaajalahjana joskus. XD

      Poista
    2. Mullakin on noi kuulokkeet, ja demistä ne on tullu ;P

      Poista
  54. älä leikkaa, sul on ihanat hiukset nyt!:) otsiksen kaa näyttäisit paljo nuorenmalt

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mm... Niin se saattais kyl pitää paikkaansa. :/

      Poista
  55. EHDOTTOMASTI LEIKKAAA! kyllä ne hiukset sieltä takaisin kasvaa jos et otsatukasta sitten pidä. :) kannattaa kokeilla silti tulee tosi uudenlainen ilme heti.

    VastaaPoista
  56. Sinuna en leikkais :) oot muuten tosi kaunis!

    VastaaPoista
  57. Sopii todella paljon paremmin leikatut !! :)

    VastaaPoista
  58. millane toi laukku ois esim.koululaukkuna ? :) et onkse tilava ja sillee?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on toi ja on tilaa kirjoille! :) oikee tilaihme! :) suosittelen.

      Poista
    2. On yllättävän tilava joo! :) Mun mielestä.

      Poista
  59. LEIKKAA! Näyttäisit niin paljon persoonallisemmalta, ei sillä ettet jo olisi, mutta sopis sulle ihan älyhyvin (:

    VastaaPoista
  60. Todellakin leikkaa! :D Näytät ihan älyttömän nätiltä tossa vikassa kuvassa! Sun kasvoihin sopis mun mielestä just tommonen kevyt sivuotsis. Mulla on pitkät paksut ja kihartuvat hiukset ja mulla oli monta vuotta semmonen perus tylsä pitkä otsatukka, joten päätin vaihtelun vuoksi leikkauttaa itelleni sivuotsiksen. Ja pakko sanoa etten oo katunu hetkeäkään! Vanhojenkaan kampauksessa ei tullu mitään ongelmia sen kanssa. Leikkaisin kyllä sinuna - vaihtelu virkistäisi huimasti ja kasvaahan hiukset nopeasti takaisin! :)

    VastaaPoista
  61. no leikkaa ihmeessä! :) ensinnäkin, me eletään vaan kerran. jos et leikkaa nyt, sua saattaa harmittaa jälkeenpäin että miksi en leikannut. Ja otsatukka oikeasti kasvaa tosi nopeasti pois! Toisekseen, sulle sopii niiin hyvin otsatukka että suosittelen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No toi vois kyl olla totta et harmittais jälkeenpäin. Mut voihan se puolestaan harmittaa kampaajakäynnin jälkeenkin, jos siitä ei tulis semmoista mitä aluksi olisin aatellut. :D

      Poista
  62. Kyllä se uusi ilme varmasti piristäs syksyä ajatellen:) Olen käsittänyt myös, että suoristat hiuksesi usein, niin siinämielessä ei sen laittaminenkaan olisi sulle ongelma.

    VastaaPoista
  63. Leikkaa vaan:) mullakin oli otsis, mut sit rupesin kasvattaan sitä pois (harrastuksen takia) ja tosi nopeesti se kasvoki pois! :)

    VastaaPoista
  64. Vastaukset
    1. :D Hahah tähän mä alan kallistua. :( Oon nynny.

      Poista
  65. Kannattaa leikata :) sopis sulle hyvin. Miinuspuoli otsiksessa on se, että se hautoo otsaa, joten ainaki mulla on tullu näppyjä otsaan :/ mut muuten tosi jees!

    VastaaPoista
  66. LEIKKAA ! ensinnäkin vaihtelu virkistää! Ja en myöskään ymmärrä sitä, että otsiksen kasvatus olis ärsyttävää. Mun mielestä se on just monessa vaiheessa tosi kiva näköstä kun pitempänä sen saa vedettyä kevyesti sivuille :) vähän tähän tapaan

    http://www.stylishboard.com/wp-content/uploads/2013/01/2.jpg

    + muutenkin kevyemmän näköstä :)

    ja uskon että sulle käy toi! tai melkein kaikillehan se käy ja silmä tottuu aina vaikka ei alus käviskään :D

    ja jos nyt leikkaat otsiksen niin sehän kerkee puolessa vuodessa kasvaa silleen että saat sen varmaan jo nutturankin mukaan taakse :) sitäpaitsi ihania kampauksia syntyy (pitkällä) otsiksellaki ;)

    http://25.media.tumblr.com/tumblr_lttww3Nr5g1qc9149o1_400.png

    VastaaPoista
  67. Tosi söpö toi otsis! Näytät ehkä vähän nuoremmalta otsatukalla, mut se sopii sulle silti. :--)

    VastaaPoista
  68. älä missään nimessä leikkaa sun ihanat hiukset!
    otsatukan kanssa sun hiukset näyttää ohueilta, mut tollee ne on täydelliset <3

    VastaaPoista
  69. Älä vain leikkaa!! EI sovi D:

    VastaaPoista
  70. mun mielestä ei kannata leikata :( oot nätimpi ilman otsista!

    VastaaPoista
  71. Vau!:o Sopis ihan älyttömän hyvin, tottakai sä leikkaat :DD hei oikeesti sua kaduttaa jos et kokeile edes ja yolo xDDdd

    VastaaPoista
  72. Leikkaa, noi näyttäis ihanalta sulla<3

    VastaaPoista
  73. Toi otsatukka sopis sulle ihan sika hyvin, joten leikkaa!

    VastaaPoista
  74. Älä leikkaa (: Ite leikkasin omiin rippijuhliin vuos sitte ja jälkeenpäin kaduttanu iha älyttömästi kosk nyt vajaa vuoden kasvattanu takas ja silti tuntuu ettei se kasvais ollenkaa :D Ihana tää sun blogi ja oot niin kaunis!<3

    VastaaPoista
  75. leikkaa hei toi vika kuva on upee:o! sopis iha loistavasti sulle:)

    VastaaPoista
  76. Oot kyllä ihan älyttömän kaunis tyttö! :) Tohon hiusasiaan en osaa sanoa mitään, niinkuin joku tuolla ylempänä sanoi niin sulle sopii molemmat hiustyylit! Mun mielestä semmonen suora otsis vois kans sopia todella hyvin sulle. Vaikea päätös vissiin tiedossa.. ;D

    VastaaPoista
  77. leikkaa ihmeessä! oot upeimman näkönen ihminen jonka tiiän, molemmilla tyyleillä! ja vaihteluhan virkistäis, et jäis ainakaa katuun ettet kokeillu :) ja jos et tykkää nii kyllä ne hiukset nopeesti kasvaa

    VastaaPoista
  78. Oi näytät tosi söpöltä tossa vikassa, leikkaa ihmeessä!:3

    VastaaPoista
  79. sulla on aivan ihania kuvia sun blogissas :) ! mikä kamera sulla on ?

    VastaaPoista

♥ Jätä ihmeessä kommentti ♥