perjantai 21. kesäkuuta 2013

Päivän ostoksia!

Työt loppui ja loma alkoi, mikäs sen parempaa? Näin palkkapäivänä mun oli ihan pakko kipaista Ompussa  (sekä lopuksi myös Lippulaivassa) ennen Markukselle menoa - päämääränä olikin kesävaatevarastoni päivitys!
Onnekseni mukaan tarttui ihania vaatteita sekä vähän myös kosmetiikkaakin. 
1. Puuterisuti Anttila 11,90€
Vartalorasva/-voide H&M 2,95€ 
(-50% alennettuna, norm. 5,95€)
Kynsilakat H&M 4,95€
2. Toppi H&M 14,95€
Housut H&M 29,95€
3. Shortsit Lindex 29,95€
4. Paita H&M 7,00€ (alennettuna, norm. 14,95€)
5. Hame H&M 10,00€ (alennettuna, norm. 19,95€)
Huh! Mitäs tykkäsitte? Itse oon ainakin hurjan onnellinen kaikista ostoksistani! Hameen kanssa oli tosin pientä säätöä, sillä olin ennen tuota kuvassa olevaa hametta löytänyt kukkakuosisen hameen Vero Modasta. Kyseinen hame oli TODELLA räikeä, mutta kuitenkin jollain tapaa melkoisen puoleensavetävä. Pähkäilin kauan noiden kahden välillä ja päädyin siihen tulokseen, että tuo vaaleempi sopii mun päälle hieman paremmin. Hintakin oli 10€ halvempi, joten siinäkin mielessä oikea valinta. Kyllä mä aion kuitenkin vielä sitten ens viikon tiistaina Helsingissä pyöriskellessäni silmäillä erilaisia kukkahameita ja mahdollisesti ostaa sellaisen, jos eteen vain tupsahtaa oikeanlainen yksilö.
Oon hurjan rakastunut noihin vaaleansinisiin housuihin! Tämä oli ensimmäinen kerta, kun H&M:stä löytyy mun pituselle sopivan kokosia housuja. Olin oikeesti järkyttynyt siellä sovituskopissa testatessani näitä, koska olin varautunut jo siihen, että koon takia joudun jälleen pettymään. Onneksi luuloni koituivat lopulta vääriksi ja sain vaatekaappiini uudet, upeat housut. 
Tuo räikeä kukkakuviollinen toppikin oli kyllä loistolöytö! Se sopii ihanasti monien eri housujen kanssa. Vai mitäs te olette mieltä? :)

29 kommenttia:

  1. Itse en voisi kuvitellakaan pitäväni tuollaista kukkatoppia, mutta sulle se käy todella hyvin!! :) Ja aah, toi hame ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo no tuo toppi on kyllä semmoinen, että sitä joko käyttäisi tai ei. :D Jakaa varmasti melkoisesti mielipiteitä!

      Poista
  2. Aaaaaaaaaaaa aivan IHANA toi hmn tuubitoppi missä toi erillainen helma!! Pakko saada kanssa! Onko toi niinku iso paita malli eli jos sulla oos normisto vaikka s koko nii onko toi ässänä hyvä?:):)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo muuten ei oo tuubitoppi, oon vaan kääntäny ne olkaimet tonne sisään, koska ne oli aivan liian isot mulle. Tossa ekassa kuvassa varmaan näätkin ne. Mutta siis toi on tosi tiukka malli, että S olisi varmasti myös hyvä. Toi mun on XS, koska jäljellä oli sen lisäksi enää kaksi L kokoa, joten oli pakko ottaa tuo. Onneksi tuo XS on mulle sopivan kokonen! :) Ois ollu nimittäin aika rasittavaa jättää tuommonen ihanuus kauppaan vain, koska ei löydy oikeaa kokoa...

      Poista
    2. Oliko toi toppi siis alennuksessa vai normihinnalla? Haluisin itellekkin tollaisen, mut jos aleissa oli, niin tuskin enää on jäljellä :D

      Poista
    3. Ihan normaalihintainen oli. Niitä kokoja oli kyllä Ompun H&M:ssä todella vähän jäljellä ja muutenkin tosi syrjään oli laitettu tää paita. Toivottavasti muissa H&M:ssä olis vielä kokoja jäljellä. :)

      Poista
  3. toi kukkatoppi on kyl tosi ihana! (niinkuin kaikki muutki)

    vaihdetaanko vartaloita, kiitos :D

    VastaaPoista
  4. Ihania ostoksia, itekin ostin tuon ompun näköisen vartalorasvan hetki sitten :D Tuo kukkatoppi on tosi nätti, nimenomaan sun päällä mutta itse en ehkä osaisi tuollaista käyttää :) Mullakin olisi tilaa vaatehuoneessani vielä kukalliselle hameelle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :)

      Toi vartalorasva on ihan älyttömän ihanaa! Tuoksu "vanilla & apple" ja voi että... Voisin haistella sitä vaikka kuinka. :3
      Tuo kukkahame ois kyllä kuva löytää! :D

      Poista
  5. ihana toi kukkatoppi ja noi farkut! täydellinen asu:)

    VastaaPoista
  6. Voi ei miten ihania juttuja <3 mut etenkin täytyy nostaa toi viimenen asukokonaisuus ja siitäki viel erityisesti tuo hame <3 täytyy varmaan käydä katsomassa josko tuollainen löytyisi itsellekkin :)ja oot kyl niin upea <3:)

    VastaaPoista
  7. Tälleen poiketen ihan postauksen aiheesta, millaista vanhojentanssipukua oot suunnitellu itelles? :) Jos siis oot ollenkaan miettiny :D Itselläkin tanssit ens vuonna ja ootan sitä niin innolla! Jos voisit vaikka syksyllä lähempänä vanhoja tehdä postauksen aiheesta? Erilaisia mekkoja, kampauksia yms. Ois kiva! :) btw, ihania vaatteita oot ostanu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo onhan niitä tullut mietittyä! Varmaan tässä lähiaikoina valmistelen kollaaseja erilaisista mekoista ja kampauksista, jotka kuvastavat mun tyyliä noissa wanhoissa. Vasta sitten teille varmaan selviää tarkemmin minkälaista pukua olen suunnitellut, mutta väreiltään olen ajatellut vaaleankeltaista tai vaaleanpunaista ja malliltaan mekko saisi olla semmoinen kermakakku. Eli aikalailla prinsessalook tulee mun kohdalla wanhoissa olemaan! Tiarat ja kaikki. :) Mä tosiaan voin tehdä niistä postaukset ihan erikseen tässä jossain vaiheessa.

      Poista
    2. Tanssitko markuksen kaa wanhat vai kenen?:)

      Poista
    3. Joo Markuksen kanssa tanssin. :)

      Poista
  8. Aivan ihania vaatteita! Tuli itsellekin shoppailuhimo, mutta pakko säästää vaan rahaa, tosin hyvää tarkoitukseen. :) Mut joo, varsinkin toi toppi ja housut sopii sulle todella hyvin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos paljon! :) Joo säästäminen on hyvä taito, onneks jotkut edes hallitsevat sen homman! :D

      Poista
  9. Ihanat farkut!! Onko noissa tuumakoot vai numerot (34,36..)? Mullekkin löytyy H&M:stä tosi haroin housuja, kun eivät vaan istu :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Noissa kyseisissä housuissa oli ihan tuumakoot, joista mulle oli paras tää 26/32.

      Poista
  10. Ihania ostoksia ja toi hame sopii sulle tosi hyvin! (:
    Mulla on itellä tollaset samanlaiset farkut, ku sulla, ostin jo joskus talvella, koska ne on oikiasti vaan nii ihanat, haha! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :) Ja joo no noi on ihan älyttömän ihanat.

      Poista
  11. hei koitin ettiä hm sivuilta tota kukkatoppia, mut en löytäny sitä mistään, mut löysin ton , mut eikö se oo eri värinen se sun paita? onko tota värii sit ollenkaa ku en löysä sitä mistää o;

    http://www.hm.com/fi/product/12583?article=12583-C

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Enpäs muuten tiiä. :O Toi linkissä oleva paita on sama kuin mulla, mutta vain eri värinen... Hmm... Outoa jos tuolla ei ole tuota mun paidan väriä vaihtoehtona.

      Poista
  12. Eikää oon jo pitkään ettiny tollasta kesäistä toppia!:)Toi olis kyl just sopiva! Harmi jos niistä ei ole enää jäljellä pieniä kokoja:( Itsekkin tarvitsisin XS tai S kokoa olevan.

    Pitää käydä kattomassa olisko keskustan liikkeissä vielä jäljellä... :)

    VastaaPoista

♥ Jätä ihmeessä kommentti ♥