lauantai 22. kesäkuuta 2013

Juhannuspäivän kuvia

Mun juhannuspäivä on kulunut yhtä rennosti kuin eilinen aattokin. Aamulla tuli maattua auringossa monta tuntia musiikkia kuunnellen. Iltapäivällä massun täytti sairaanloisen hyvä päivällinen, jonka jälkeen katseltiin sitten telkkarista Disneyn Viidakkokirjaa! Se on ehkä yks ihanimpia Disneyn leffoja, joita olen nähnyt. Voisin katsoa sen monta kertaa peräkkäin! :D
Ton kaiken jälkeen oli kyllä harvinaisen kylläinen olo, nam!
Kuvausta varten värkkäsin ihan nopeen ja suht kevyen kesämeikin. Niin ja luonnonkiharat kunniaan! 

Tuli tosiaan siskojen kanssa kuvailtuakin ulkona tuosta alkuillasta. Oon kyllä ihan syöty tällä hetkellä, sillä hyttysten armeija päätti kohdistaa hyökkäyksensä muhun. Ihan järkyttävää kuinka niitä oikeasti inisee joka puolella... Ärsyttäviä!
Kohta alan jo valmistautumaan yöunille ja huomenna päivällä käykin sitten suunta kohti kotia. Äiti ja Viivi jäävät tänne mummun kanssa vielä maanantaihin asti, mutta minä, Eevi ja iskä hilppastaan kotiin jo huomenna. Maanantaiks on nimittäin mullakin jo suunniteltuna hiukan tapaamista kaverin kanssa sen semmoista... Saa nähdä sitten. :)

53 kommenttia:

  1. Ihania kuvia! :3

    Millä ohjelmalla muokkaat niitä? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Muokkaan picmonkeylla ja pixlr-o-matic:lla. Kai se kirjoitetaan noin? :D

      Poista
  2. Onko sun silmät vihreät vai ruskeat? :) Nätit jokatapauksessa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on vihreenruskeet. Riippuu valaistuksesta, mutta joskus ne näyttävät enemmän ruskeilta ja joskus vihreiltä. :)

      Poista
  3. Herranjestas, sä vaan oot kyllä niin kaunis et melkeempä sanattomaks vetää!


    -juuli

    VastaaPoista
  4. Apua rakastan nii paljo tota toista kuvaa susta !!!!<3 Näytät niin hirmusen suloselta ja kauniilta :) ja ihana tää sun blogi, mun pitää käyä kattoo aina päivällä joskus useampaanki otteesee et joko oot postaillu :D

    VastaaPoista
  5. Ihan näin btw, montako palaa sun nominationissa on? Oot sanonu usein et sulla on kapeet ranteet, ja oon hommaamassa mun siskolle lahjaks nominationia, ja sil on aika samankokoiset ranteet ku sulla mitä oon kuvista nähny.. :-D mut näin loppuun pakko sanoo, et sun blogi ei oo yks parhaimmista, vaan parhain! :3

    -Mira

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiiiitos! :)

      Ja siis mulla ei oo just nyt mun nominationia mukana, mutta näin ulkomuistista 16-18 palaa... Muistaakseni 16, mutta en oo täysin varma. Voin kotona tarkistaa. :)

      Poista
    2. NO, MIKÄ KESTÄÄ

      Poista
  6. Vooi vitsi sä oot niin kaunis! :-)

    VastaaPoista
  7. Oot tosi kaunis, susta saa aina täydellisiä kuvia !! :) ja sulla on aivan ihanat hiukset !

    VastaaPoista
  8. Ootpa kaunis! :) Ja herkullisia ruokakuvia <3

    VastaaPoista
  9. Toi toinen kuva susta *-* ihana!
    Ja ai etttä ai että haluisin silmäpussit :D Ne aina ajatellaan jotenki huonona tai rumana mutta mitävielä mun mielestä ne saa silmät näyttämään just kauniilta !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa kiitos. :D Eihän nuo kyllä ole varsinaiset silmäpussit... En kyllä tiedä niille erityistä nimitystä. :O Mutta joo itsekin tykkään näistä!

      Poista
    2. Joo, ei nuo nyt sellaiset silmäpussit ole, mistä ihmiset haluaa eroon. Esim. mulla on äidiltä perittynä nää "ihanat" pussit silmien alla, ja ovat kyllä kaikkea muuta kuin kauniit, ja siis ihan kunnon pussit :D

      Poista
  10. Ootpa tosi kaunis!:)

    +Onko muuten Eevillä mitään blogia tai muuta? :)

    VastaaPoista
  11. Olet niin kaunokainen♥♥ Upeita kuvia sinusta ja ruokakin näyttää oikeen hyvälle! :))

    VastaaPoista
  12. Sulla on tosi kauniit hiukset :)

    VastaaPoista
  13. Oon niin kade sulle, oot niin nätti :)

    VastaaPoista
  14. Sulle sopii hiukset paljo paremmin kiinni ku auki ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa, mun mielestä just toisinpäin! :D

      Poista
  15. Onko sulla kulmissa mitään noissa kuvissa? Ja sitten onko sulla tuolla silmän sisänurkassa vaaleeta kajalia tms. ? Näyttää tosi kivalle! :)
    ps. tosi nätit kasvot sulla<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On mulla. Tein niistä kulmavahalla ja -kynällä vain luonnollisen näköiset. Ja silmien sisänurkat meikkasin valkosella luomivärillä. :)

      Poista
  16. Oot aina ollu ihan perusnätti tyttö, mutta tuo toinen kuva susta on kyllä aivan älyttömän hyvä! näytät siinä aivan erityisen kauniilta! Tämmönen kysymys tuli vaan mieleen että onko sulla mitään erityistä lahjaa, asiaa missä olisit niinku tosi hyvä ja mikä ois sun juttus esim. musiikki, piirtäminen tai vaikka kokkaaminen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos! :)

      Ja itse en oikein keksi mitään kovin erityistä lahjaa, mutta heti kun kysyin Eeviltä niin hän sanoi, että piirtäminen. Olen kuullut sitä useilta. Itse oon kuitenkin niin itsekriittinen omien piirustuksieni suhteen, että on vähän vaikea kehuskella itseäni hyväksi piirtäjäksi. :D

      Poista
    2. laita joskus joku sun piirustus tänne!

      Poista
    3. Jep, mäkin haluun nähdä! :)

      Poista
  17. oikeesti voitko joskus piirtää vaikka kukan tai jobkun pienen jutun ees:D

    VastaaPoista
  18. Musta on ihana huomata et sen postauksen jälkee jossa kerroit miten hirveitä täällä ja keskustelupalstoilla kirjotellaan susta (en muista nyt postauksen nimeä ja laiska kun oon ni en viiti tarkistaa, kännykällä kun oon liikenteessä) niin täällä on kommentit asiallisempia ollu :) en tiiä et etkö vaan julkaise niitä asiattomia kommentteja mut näyttää nyt hyvältä kun sua ei haukuta :-) oot upea <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No nyt ei oo tullu kyllä yhtäkään haukkumiskommenttiä, joka olisi tarvinnut jättää julkaisematta. Kyseinen mielipidepostaus teki näköjään tehtävänsä. :)

      Poista
    2. Nii ja hyvä et haukkujatki on näköjää lukenu sen ja oikeesti miettiny, ainaki siitä päätellen ettei haukkuja oo nyt tullu, toivottavasti ei tuu jatkossakaa :) JA kannatan myös tota jonku sun piirrustuksen tänne julkasemista :) vaikutat tosi kivalta, sellaselta unelmaystävältä :)

      Poista
    3. Niimpä. :) Ja oii ihana kuulla. :'3

      Poista
  19. Oot ihan mielettömän kaunis!! :)

    VastaaPoista
  20. onko se kamera hyvä mikä sulla on, eikös se ollu joku canonin? Ja Ootko koskaan toivonu, että ois parempi tms. ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mulla on käytössä Canon EOS 1000D. Se on ihan hyvä kyllä. Ärsyttää vaan, kun sillä ei voi ottaa videoita. :/

      Poista
  21. Voi että on kauniita kuvia taas! Sun silmät on upeet :--)

    VastaaPoista
  22. Oot aivan järjettömän kaunis ja sulla on ihanat hiukset!:)

    VastaaPoista
  23. sä oot ihan tajuttoman kaunis ollu aina mut kauneimmillas olit mun mielestä just tähän aikaan, rakastan näitä sun kuvia ♥_♥ oot mielettömän kaunis!

    VastaaPoista

♥ Jätä ihmeessä kommentti ♥