torstai 2. toukokuuta 2013

New watch!

Tätä päivää olen odottanut jo puoli vuotta! Nimittäin sitä, että saisin vihdoinkin pitää ranteessani uutta, täydellistä rannekelloa. Oltiin vanhempieni kanssa jo aikaisemmin vähän puhuttu rannekellon hankinnasta ja täällä blogissakin on tullut muutaman kerran mainittua mielessä lietsovasta kellokuumeesta. Toiveena on siis koko ajan ollut naisellinen ja kaunis kello Guessiltä. Guessiltä siksi, koska siellä on just mun tyylisiä kelloja, joita olen jo pitkään käynyt lasin läpi kuolaamassa. 
Tänään käytiin sitten koulun jälkeen äidin kanssa asioimassa Ompussa ja siinä samalla poikettiin mun onnekseni Guessin liikkeessä. Pähkäiltiin siinä jonkun aikaa eri vaihtoehtoja, mikä mulle sopisi ja mikä ei niinkään. Äiti ehdotti sitten jo heti alkuvaiheessa erästä kaunista ja hieman korumaistakin kelloa, jollaista itse en olisi ehkä ensimmäisenä mennyt kokeilemaan. Hyvä kuitenkin, että kokeilin - kello oli ranteessani täydellinen! Just mun tyyliä, klassista mallia pienellä blingillä koristettuna.
Kellon ostaessa sai vielä kaiken lisäksi aivan ihanat Guessin korvakorut kaupan päälle! Nuo tulevat näkymään mun korvissa kyllä melko usein, ovat nimittäin sen verran söppänät.
Kuten tuli jo aiemmin tässä mainittua, tämä kello on korumainen ja sen kanssa voi yhdistellä kivasti erilaisia rannekoruja. Pähkäilin väriä kultaisen ja hopean välillä ja päädyin hopeiseen siitä syystä, että on hieman käytännöllisempi. Mulla on suurin osa käytössä olevista koruista hopeisia, joten myös kellon on hyvä olla sitten samaa väriä. Tää malli on tosi siro, joten siltäkin osin sopii mulle... Mitään jättikokoista rannetta en nimittäin omista.
Kelloon meni nyt sitten mun tulevat nimppari- sekä todistusrahat, mutta tämän uuden söpöläisen omistajana en voisi olla tyytyväisempi. Pääasia on nyt se, että sain vihdoinkin kunnollisen rannekellon... Juuri sellaisen, mistä olen jo pitkään uneksinut!

Miltäs uusi tulokas näyttää teidän silmäänne?

47 kommenttia:

  1. Guessin kellot ei ole oikeastaan mun mieleen, mutta tuo on tosi kiva!! Tykkään tuosta korumaisuudesta, sopii hyvin rannekorujen sekaan. Vautsi! :)

    VastaaPoista
  2. En oo oikeesti pitkään aikaan nähny noin kivaa kelloa ja sopii just hyvin korujen sekaan :) Toi on tosi ihana!

    http://metenblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. eka ajatus oli että eipä mikään kovin hieno, mut sit ku näin kellon ranteessa niin tajusin, että toihan on ihana!! :D oikein ihana ü

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo! Sama mullakin oli siellä liikkeessä. En pitänyt kelloa hirveen ihmeellisenä siellä lasivitriinissä, mutta ranteessa se olikin aivan toinen juttu. Ihmeellistä, että miten se näyttää ihan erilaiselta ranteessa. :O <3

      Poista
  4. mistä nuo rannekorut on ? (: tosi nätti kello !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Toi on yksittäinen rannekoru, jonka ostin Bijou Brigitestä. :)

      Poista
  5. eipä oo kovin ihmeellinen kello, luultavasti paljon halvemmalla saa hienompiaki, jos guessin kello pitää olla niin eiköhän ois nätimpiäki löytyny..:DD

    ihan kivahan tuo silleen joo on mutta niin..:D aika tylsä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin no osa oli väärän mallisia mun ranteelle (koska se on niin kapea), että vaikka niitä miten sääti niin ei sopinut ranteeseeni. Toiset taas jotenkin liian maskuliinisia mun tyyliin nähden jne. Siksi päädyin tähän, koska sopii muutenkin mun tyyliin niin kivasti.

      Noh, mielipiteitä on monia. :)

      Poista
    2. "eipä oo kovin ihmeellinen kello, luultavasti paljon halvemmalla saa hienompiaki, jos guessin kello pitää olla niin eiköhän ois nätimpiäki löytyny..:DD"

      Niin, ehkä sinun mielestäsi olisi löytynyt hienompia, mutta tässähän oli nyt kyse Vilman omista mieltymyksistä. Hän ei siis nyt valitettavasti ostanut juuri sinun makuasi vastaavaa kelloa, vaan juuri sellaisen, mikä häntä itseään eniten miellyttää. :)

      -Sara

      Poista
  6. ompas nätti kello! ja käy sulle kyllä varmasti hyvin :)

    VastaaPoista
  7. oho! ensiks katoin että onpa tylsä mutta ranteessahan se näyttää tosi nätiltä :-) tollanen kaunis ja siro kello sopii varmasti moneen eri asuun joten käyttökelpoinenkin siinä mielessä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitä just! Sopii sekä arkeen että juhlaan. :)

      Poista
  8. mikä huulipuna se uus oli mikä sul oli tos yhes postaukses vähäaikaa sitte:) kysyin siihe mut et vastannu joten:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai sori olin unohtanut vastata. :O Mutta siis se on ostettu joskus kauan sitten eikä löydy varmaankaan kaupoista enää. En muista merkkiä, oli joku erikoinen. :O

      Poista
  9. IHANA KELLO täytyypä mennä itekki ostoksille ;)

    VastaaPoista
  10. Vau miten upee! ♥

    http://jeannays.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  11. kaunein kello jonka oon koskaan nähny! En oo ikinä tykänny guessin jutuista/vaatteista mut mieli on alkanu muuttua, hitto ku maksaa niin paljon :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo. Hintaahan niillä on melkoisesti eli eivät ole todellakaan mitään viikoittaisia ostoksia yms. :( Itse oon unelmoinut uudesta Guessin laukusta, mutta ei ole ollut oikein rahaa sitä ostaa... Ehkä joskus sitten. :)

      Poista
    2. Vähän aiheen vierestä, mutta en ymmärrä mite Guess on Suomessa nii ylihinnoteltu ja vielä enemmän ihmettelen sitä miten ihmiset suostuu ostamaan sitä noilla hinnoilla, jotka eivät kuitenkaan vastaa laatua. Jenkeissä kaulakorut ja kellot on kaikki reilusti alle satasta (outleteissä korviksia saa alle kymmenellä dollarilla ja kelloja viidelläkympillä), laukut vähän päälle. Itse en ainakaan oo omissa koruissani huomannu laadussa mitää nii hienoa, että suostuisin ostamaan noita tuotteita Suomen hinnoissa ottaen huomioon, että kyseinen merkki on aika lailla Zara-hintatasoa jenkeissä.

      Mutta ihanan sirolta kello näyttää kyllä ja varmasti mahtavia yhdistelmiä saat tehtyä! (:

      Poista
    3. Joo tiedän, että on jenkeissä halvempaa, mutta sinne en pääse enkä viitsisi alkaa mitään tilailemaan, sillä joutuisihan niistä maksamaan sitten kuitenkin lisää kun ne tänne Suomeen toimitetaan. Mä itse oon ollut tosi tyytyväinen Guessin tuotteiden laatuun. Mulla on laukku ja kaks lompakkoa Guessiltä, ja siskolla ja äidilläkin niiden tuotteita ja kaikki pysyneet käytössä tosi hyvänä.

      Riippuu toki sitten keneltä kysyy, mutta mulla ainakin ovat olleet tosi laadukkaita. :)

      Poista
  12. ihana kello <3 paljonkohan tollanen täydellisyys maksoi? ;)

    VastaaPoista
  13. paljon tollanen maksaa?

    VastaaPoista
  14. Tosi nätti kello, sopii kauniisti just noihin rannekoruihin :) Munkin pitäis hankkia rannekello kun nyt joudun aina kaivamaan puhelimen esiin kelloa katsoessa...

    http://saarukka.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Ja joo muakin ärsytti kun ennen tätä joutu aina kaivamaan kännykän esiin, jos halus kattoo kelloa. :(

      Poista
  15. Toi kello on kyllä ihan täydellinen! :)

    VastaaPoista
  16. Aivan ihana kello ja sopii sulle tosi hyvin! :o <3

    VastaaPoista
  17. aivan upee kello (:

    VastaaPoista
  18. Itse olen jo pitkään ollut Guessin suuri ystävä ja pakko on sanoa, että tuo kello on siis kertakaikkisen ihana!! Kelpaisi itsellekin samanlainen :)

    http://emmsqui.blogspot.fi

    VastaaPoista
  19. Nimpparirahat:-D:-D

    VastaaPoista
  20. Kaunis kello, mut täältä olis saanu 106 eurolla saman kellon:

    http://www.watchshop.com/ladies-guess-spotlight-watch-w85101l1-p99943394.html

    Postikulut on ilmaset ja firma on luotettava, oon itekki tilannu tuolta. Nyt alkoi itteeki houkutteleen toi... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mm noh, meni jo. :) En yleensä harrastele edes netistä tilaamista.

      Poista

♥ Jätä ihmeessä kommentti ♥