sunnuntai 5. toukokuuta 2013

Lisbeth Dahlin uusi korulipas!

Mun puolen vuoden kestänyt odotus palkittiin tänään. Enää en joudu vain ihastelemaan kaupassa erästä upeaa korulipasta ja uneksia, että se olisi omani - se nimittäin tököttää nyt parhaillaan oman lipastoni päällä. Kyllä! Juuri se korulipas, josta olen täällä blogissakin vouhottanut jo aiemmin muutamaan otteeseen.
 En ole varmaan ikinä ollut näin iloinen mistään ostoksesta ja tämä onkin merkki siitä, että ostos oli kannattava! 
Tiedätte varmaan tunteen, kun teillä on jotain sellaista, mille ei ole kunnollista säilytystilaa? Mulla nimittäin on jo muutaman vuoden ajan tursunnut kaikki korut ties mistä hyllyn välistä ja korutelinekin oli jo täynnä kaiken näköistä kilkutinta, koska koruja tosiaan oli liikaa niiden säilytystilaan nähden. Nyt ongelmani on kuitenkin korjautunut, sillä tämä uusi korulipas on tuplasti tilavampi mitä mun aiemmat korurasiat ja mahduttaakin sisälleen melkoisen määrän erilaisia koruja. Sen lisäksi, että tilaa löytyy, löytyy myös ulkonäköä - ja melkoisesti muuten löytyykin!
Rakastan tätä "pintaa" tässä rasiassa, koska hopea ja glitter miellyttää mun silmään kyllä meilkoisesti. Kahvakin (mistä tätä korulipasta voi kantaa) on hopeista kiiltävää glitteriä ja kimaltelee ihanasti. Lyhyesti sanottuna aivan täydellinen mun makuun!
Säilytystilaa tosiaan on melkoisesti ja lokeroita on varattu erilaisille koruille - pitkille kaulakoruille, sormuksille, korvakoruille sekä rannekoruille.
Rannekoruja voi pistää kahteen eri paikkaan, joko peilin takana aukeavaan "piilolokeroon" tai sitten alimmassa laatikossa oleville kahdelle tyynylle. Säilytän nyt myös kelloani toisella niistä. Todella kätsy säilytyspaikka!
Tuon keskimmäisen "lokerikon" saa tuommoiseksi pienikokoiseksi matkarasiaksi (näkyy avattuna muissa kuvissa). Sinne mahtuu just tarvittava määrä sormuksia ja muita koruja, jotka voi matkalle lähtiessään ottaa kätevästi mukaan.
Tähän korulippaaseen kuuluu vielä avain, jolla sen voi lukita. Mä tuskin tuun sitä kyllä kovin montaa kertaa tarvitsemaan, mutta onhan se toki mukava, että tuommoinenkin ominaisuus tästä ihanuudesta löytyy!

Tää on oikeesti kertakaikkisen täydellinen omaan makuuni. Hintaa tällä tosin oli melkoisesti (149€), jonka tosin maksan kyllä ihan itse. Monia tuo summa varmaan järkyttää ja herää kysymys "Kuka hullu tuollaisesta maksaa noin paljon?!". Mä itse olen kuitenkin todella tyytyväinen tähän ostokseen ja valmis maksamaankin siitä tuon kyseisen hinnan. Oon niin pitkään etsinyt itselleni täydellistä korurasiaa/-lipasta ja tämmöisiä ei ihan joka liikkeestä löydy. Ostin tämän siis Pink Boudoir nimisestä kaupasta Ompusta. Kyseinen liike on täynnä kaikenlaista ihanaa pikku tilpehööriä, jotka nekin ovat just mun makuun.
No mutta mikäs sen parempaa kuin näin ihana ja vapautunut olo onnistuneen ostoksen jälkeen? Olen tällä hetkellä yhtä hymyä, kun saan katsella tuota uutta ilmestystä ilman hirveää pelkoa siitä, että joku veisi sen nenäni edestä. Tuo oli liikkeen toiseksi viimeinen kappale ja lisää sinne ei niitä kuulemma enää tilailla. Siksi mulla olikin nyt niin järkyttävä kiire hankkia se. Hahah, onneksi ehdin!

Mutta hei, kertoilkaas ihmeessä mitä mieltä te olette tästä uudesta söpöliinistä? Jakaa varmaan monenlaisia mielipiteitä, mutta pääasiahan on, että ostaja on tyytyväinen. Eikö vain? :)

59 kommenttia:

  1. ihana (: kelpais itellekin ! haha :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No juu tää on kyllä niin unelma että... :D

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Oi kiva kuulla, että muutkin tykkäävät! :)

      Poista
  3. toi on niin täydellinen ja ihana ! haluun kans :D rakastuin <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah yllätyin että näinkin moni on samoilla linjoilla mun kanssa! :)

      Poista
  4. voi että, aivanaivan ihana! :)

    VastaaPoista
  5. vautsi, iha sairaan hieno! kyl tollasesta sen 150e maksaaki :--)

    VastaaPoista
  6. Toi on kyllä ihan mahdottoman suloinen ja ihana <3

    VastaaPoista
  7. toi on tosi kaunis ja tilaa näyttää olevan! itse en kyllä noin paljon viitsisi maksaa korurasiasta, mutta kaikki saavat laittaa rahansa mihin haluaa ja ilmeisesti hyödyllinen juttu näyttää olevan :) onnea upeasta ostoksesta (jos näin nyt voi toivottaa haha)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :3 Ja niin, onhan tuo melkoinen summa, mutta siinä vaiheessa kun haluat jotain tiettyä näin paljon niin sen kyllä ostaa "hinnalla millä hyvänsä". :)

      Poista
  8. Oon ite sen verran pihi etten maksais korurasiasta nuin paljoa. Tosin mulla se juttu voi olla joku muu mihin käyttäisin nuo rahat, sulla se oli tuo lipas. :)
    Ihan nätin näkönen kyllä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinhän se on, että kukin ostaa mitä tykkää! :)

      Poista
  9. Aivan ihana! :) Oon myös kauan halunnu just tuon tyylistä korurasiaa! Kerro jos kyllästyt tuohon, sille löytyy kyllä adoptoijia, hahah ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah tuskin kuule kyllästyn ikinä. ;)<3

      Poista
  10. Oi että kuinka ihana! oli varmaan ihana tunne asetella koruja tuohon:3

    VastaaPoista
  11. oi ihana! <3 ps. mulla on samanlaiset korvikset mitkä on noitten guessin korvisten yläpuolella :)

    VastaaPoista
  12. ihan täydellinen! <3 ja toisiks viimenen kappale?! ääk, mulla ois just nyt paljon ylimäärästä rahaa, ku oon töitä hirveesti paiskinu. Vois ihan käydä kyseisessä likkeessä tsekkaamassa jos sitä ei sieltä vielä oo viety, korulipasta olen nimittäin KAUAN hakenu :D ärsyttää ku kaikki lojuu eri paikoissa, tollanen ois niin kätevä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kääk kipase mahdollisimman nopee katsomaan! Siellä on tosiaan enää yks joka on siinä lasin takana esittelyssä. :(

      Poista
  13. Onko markuksella instagramia?

    VastaaPoista
  14. Ooi ihanaa että sait tuon viimeinkin pitkän odotuksen jälkeen! Nätti korulipas on :)

    -Sara

    VastaaPoista
  15. kauhee.. en ois ikinä pulittanu tommosesta 150e. tästä muute puuttuu enää ne sun perinpohjaset selitykset miks nyt menit ostaan tuon.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Selitykset? Kyllä se syy tuon ostamiseen näkyy ihan tuossa tekstissä. :D

      Poista
  16. Voi ei, toi on TÄYDELLINEN! Munkin pitäis saada korulipas joka on SEKÄ ihana ulkonäöltään ETTÄ todella tilava, mutta ei ikinä oo osunut kohdalle sellaista joka on noita molempia. Sulla kyllä onnisti! :D

    VastaaPoista
  17. Toi on aivan täydellinen! Mäkin haluan tuollaisen ja oikeesti tarvitsisinkin kun mullakin noi korut lojuu vaan ympäriinsä eikä mahdu mihinkään siististi. Harmi jos noita tosiaan ei enää oikein ole! :( Mutta ihanaa että sä sait sen kun oot kerta sitä jo niin pitkään halunnut. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mm siis muakin harmittaa, että niitä ei enää tilailla uusia, koska pääsin nyt vasta tuon esittelemään ja jos joku haluaisi saman hankkia niin vois olla jo liian myöhästä. :(

      Poista
  18. Apua, tuo on kyllä tosi tosi upea! Jos oisin rikas niin ostaisin kyllä heti :) Ihan täydellinen korujen säilytykseen! Harmi ettei täältä päin taida saada tuollaisia :(

    Lisbeth Dahlin tuotteet on kyllä ihania, mulla on mm. sellainen iltalaukku :)

    http://saarukka.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeps, Lisbeth Dahlin tuotteet ovat todella ihania. Mulla on entuudestaan meikkipussi siltä. :)

      Poista
  19. Toi on aivan ihana ja sulle sopiva! Vaikka kyllä kelpais itellekkin :). Mä en tollasta tartte kuitenkaan, koska mulla on ihana 50-luvulta oleva peilipöytä jossa säilytän mun kaikkia koruja :). Se pöytä on tosi kiva vaikka onkin niin vanha, mutta se on vähän hutera kun se on itse tehty sillon kauan sitten :D

    Ja onnittelut uudesta ostoksesta<3, oisin itekkin varmaan ihan rakastunut :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi mut se pöytä on varmaan ihana. :O

      Ja kiitos! ;)

      Poista
    2. Voisin sulle kikissä vilauttaa kuvan jos haluut nähä? :)

      Poista
  20. Aivan ihana! itsekkin olen etsinyt korurasiaa ja tuo olisi kyllä juuri täydellinen minullekin :) Tiedätkö muita liikkeitä mistä voisi samantyylisiä löytyä?

    http://nallekarkki.blogaaja.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tiedä. En oo missään nähny samantyyppisiä kuin toi. :/

      Poista
  21. en tykkää yhtää D: ei oo oikee mun tyylinen...Mun pääasia että ite tykkäät siitä ja oot varma että oot laittanu rahas just siihen mihin halusit :) tuli eilen itekki tuhlattuu 75€ aivan ihanaan Guessin rahapussiin

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näinhän se menee. :) Ja oiii, Guess. <3

      Poista
  22. Lisbeth Dahlin AH <3 rakastan sitä!

    VastaaPoista
  23. Ihanan tyttömäinen korulipas!

    VastaaPoista
  24. sopii täydellisesti sun prinsessamaisuuteen! ;))

    VastaaPoista
  25. En ollu ennen kuullut Lisbeth Dahlista ja nyt piti heti sit mennä kattoo sen muit tuotteit ja heti rakastuin<3 Aivan ihania :) Ja tuo korulipas on tosi hieno! En pystyis ite laittaa noi paljo rahaa korulippaaseen, mut ihmiset on erilaisia! :)

    VastaaPoista
  26. Terve. Minä= mies olisin vaimolleni ostamassa saman laista, mutta en löydä mistä verkkokaupasta voisi tilata. Osaisitteko auttaa? Kiire

    VastaaPoista

♥ Jätä ihmeessä kommentti ♥