perjantai 31. toukokuuta 2013

Black and white

Oon miettinyt tämän päivän nyt kuumeisesti kampausta, minkä taiteilisin huomenna oleviin päättäreihin. Mietin aluksi jotain kuohkeeta nutturaa, mutta sitten päädyinkin siihen tulokseen, että ihan perus kiharat/laineet hiuksiin on se kaikkein simppelein ja paras vaihtoehto. Katselin myös hiukan vielä huomista vaatetusta ja asusteita, jotka ois tarkotus pukea päälle. Innostuin vähän taas kuvailemaankin ja tuomaan vähän mustavalkoista ilmettä tänne postausten yhteyteen.
Ootan ihan sairaan innolla huomista. Loma alkaa ja pääsee nauttimaan kunnolla kesästä. Sain tänään kokeetkin takaisin ja todistukseen ilmestyi ensimmäinen kymppi lukuaineesta - terveystiedosta nimittäin! Jes, oon niin ilonen. Muutenkin numerot vastasivat ihan odotuksiani. Lukion ykkösen todistuksen keskiarvoksi tulikin nyt sitten mun kohdalla 8.5, josta olen erittäin ylpeä!
Jeps... Mutta huomiseks päiväks ajattelin siis kihartaa hiukset ja meikata varmaankin ihan perus arkimeikin. Miltäs kuulostaa? Mites te pukeudutte ja laittaudutte koulunne päättäreihin? Pukeudutteko juhlallisesti vaiko hieman rennommalla meiningillä? Miten yleensäkin otatte nämä päättärit ja kevätjuhlat kouluissa pukeutumisen yms. kannalta? 

Hirveen kivoja loman alkuja kaikille! :)

32 kommenttia:

  1. meil oli tnä jo päättärit et kaikil oli mekot ja ysit sai stipendit yms :)
    tapiolan koulun remontti <3 ah :/
    mut kesä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aa okei! :) Mut niimpä, tätä oon odottanu jo melkein vuoden. ;)

      Poista
  2. Mä pääsen peruskoulusta pois, niin vähän juhlavammin pukeudun kun aikaisempina vuosina :-) en kuitenkaan mitään superjuhlavia meikkejä tee, vähän vaan lisään luomiväriä ja muuta extraa. Sulle sopii niin hyvin kiharat =) teetkö sä ne suoristusraudalla vai kihartimella?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei! :)

      Ja kiitos, ihan kihartimella teen. :)

      Poista
  3. Meillä oli tänään kevätjuhla ja samalla myös retki toiseen kaupunkiin, eli en ihan juhlavimmassa asussani ollut. Meidän lukiossa ihmiset ei hirveästi panosta kevätjuhlapukeutumiseen, varmaankin juuri siksi että perinteisellä kevätjuhlaretkellämme joutuu kävelemään ym. eli reissussa rähjääntyy :D Mullekin tuli muuten todistukseen kymppi terveystiedosta (kolmoskurssista)! Kauniita kuvia :)

    VastaaPoista
  4. miulla loppu jo tänään koulu :--) ku oon lukion kakkosella semmosessa 800 oppilaan lukiossa niin huomenna on vaa ylioppilaille juhla :D

    mutta kaverin ylppäreihin meen ja ootan innolla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai monilla ilmeisesti koulu loppui jo eilen. :)

      Poista
  5. Näytät jotenkin tosi ylimielisesltä noissa kuvissa, en tiiä miks kun yleensä näytät niin ihanalta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa. En kyllä ymmärrä oikeen miksi. Kai musta tulee sitten ylimielisen näköinen jos en hymyile kunnolla. :D

      Poista
  6. Onko tuo vyö vai mikä noissa "korukuvissa"? Siis tuo mikä menee kuvan alalaidassa :D Sori oon tyhmä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei kun se on mun mekon koristeosa tossa vyötärön kohdalla. :)

      Poista
  7. Sun pitäis oikeesti ryhtyy jokskin malliksi! Oot tosi upee ja kaunis!:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. huoh en ymmärrä näit lässytyksii... kai nyt jokainen on tollasil ilmeil ja noin muokatuil kuvil "mallin" näkönen.. normaaleis kuvis vilma ei näytä pätkääkää mallilta.. naurattaa ihan ku vertaa joihinku oikeisii malleihin! ja sit kaikille lässytetää tät samaa blogeis :D

      Poista
    2. Vilma on pitkä, kaunis ja kuvauksellinen. Miksei siis :) sinunlaisesi anot voisivat vaikka mennä muualle valittamaan ja pilaamaan toisten päiviä.

      Poista
  8. ihania kuvia :) oot niin kaunis!

    VastaaPoista
  9. Mielettömän kauniita kuvia!

    VastaaPoista
  10. Tuli mieleen, että useilla ihmisillähän on sellanen systeemi, että lapsille snnetaan yksi vähän isompi kuukausiraha (esim. Meidän perheessä) eikä enempää rahaa. Mutta kuukauden aikana vanhemmat maksaa mm. Kengät, takit, farkut, ruoan ym. Tarpeellisen :D
    Tää oli niille anoille keille vilman rahankäyttö on ongelma!

    VastaaPoista
  11. etkö hakenut kesätöitä? Aika outoa, että sun ikäinen vaan makaa toimeettomana kotona.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitä ihmettä? Sain kesätyön kyllä ja oon siitä aiempien postausten ohessa maininnutkin.

      Poista
    2. Jotenkin ajattelin ettet menisi töihin, kun sulla ei näytä rahasta olevan pulaa yms. Ihan vaan sillä, että tunnen monia ns. rikkaiden perheiden lapsia, joiden vanhemmat suunnilleen kieltää työnteon niiltä, koska "mitäs sitä meidän kullannuppu turhaan itseään maallisilla asioilla rasittamaan" jne. :D

      Poista
    3. Mua naurattaa toi et edelleen puidaan mun raha-asioita täällä. :D "...kun sulla ei näytä olevan rahasta pulaa yms." voin sanoa, että kuten monet muut ikäiseni myös minä elän joskus matti kukkarossa, eikä sitä rahaa todellakaan ole joka lähtöön. Ja vaikka olisi, on se työkokemus erittäin tärkeä saada ja oppia se mitä rahan eteen oikeasti sitten aikuisena joutuu tekemään. Kyllä mä sen tiedän jo nyt, mutta hyvä saada koettua se itsekin. :)

      Poista
  12. Vau! Oot tosi kaunis noissa kuvissa! :) <3

    VastaaPoista
  13. Etkö pysty ottamaan kritiikkiä vastaan kun et julkassut mun kommenttia jossa kerroin sun olevan helvetin ruma? Huomaa kyllä että sulla on noussut kusi päähän...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei kyllä oo kusi noussu päähän ja osaan ottaa kritiikin vastaan. Kritiikkiäkin kun on erilaista, on asiallista ja asiatonta. Monet ihmiset osaavat ilmaista kritiikin asiallisesti ja sun viestis ei sellanen ollut. Mun asiahan se on mitä julkaisen tänne. Eikö se ole jo tarpeeksi, että minä itse tiiän mitä mieltä mun ulkonäöstä olet? :)

      Poista
    2. Olihan se mun viestini ihan asiallinen. Jos pidät sitä asiattomana, niin mikset pidä sellaista kommenttia asiattomana jossa sun sanotaan olevan "helvetin kaunis" tms. ? Ja kuten totesin siinä viestissäni, niin se on mun mielipide. Et selvästikään kestä sitä että kaikki ei vain nyt tykkää sun "ah niin täydellisestä" ulkomuodostasi. Kaikenlisäksi näytät todella ylimieliseltä ja itserakkaalta, joka ei kaunista ketään. Todellisuudessa näytät varmasti ihan erilaiselta, koska kuvista huomaa myös, että olet muokannut niitä TODELLA paljon. Ei tarvitse vetää sitä hernettä nenuun aina kun joku vähänkin negatiivisesti kritisoi.

      Poista
    3. Kyllä mä sen kestän. :D Ja kuka tässä väittänyt että oisin ah nii täydellinen? Se että rupeet haukkumaan saatanan rumaksi ja että mun nimi on kauhee, niin on mun mielestä vaan tosi töykeesti sanottu joten jätin julkaisematta. Mun mielestä on aika rajua tulla noin vaan haukkumaan asioita, joihin en voi itse vaikuttaa millään tavalla. Mun blogi ja julkaisen just ne kommentit mitä haluan ja mitä pidän itse asiallisina. Jos asia sua hirveesti häiritsee niin siirrypä lukemaan muita blogeja sitten. :)

      Poista
    4. Siis mun mielestä sä kyllä kirjotat tosi kivasti ja on kiva lukee sun juttujas, joten en halua lopettaa sun blogin lukemista. Satuinpahan vaan ilmasemaan mielipiteeni ulkonäöstäs ja nimestäsi. Olen pahoillani jos ilmaisin asiani jotenkin asiattomasti.

      Poista

♥ Jätä ihmeessä kommentti ♥