torstai 30. toukokuuta 2013

30.5.

Tää vapaapäivä on kulunut aivan ihanissa merkeissä! Markus tuli meille jo aamu kymmeneltä ja katseltiin siinä sitten leffaa, jonka jälkeen aloimme piakkoin tekemään ruokaa. Syönnin jälkeen tuli maattua taas jonkun aikaa tuolla takapihalla auringonottomerkeissä. Oon aivan hullaantunut siihen hommaan ja monet päivät on tuolla ulkona tullut jo lämmöstä ja alkavasta kesästä nautittua. Oon niin innoissani ens viikon maanantaina alkavasta kesätyöstäkin. Onnekseni saan olla sitten joka päivä sen reilu seitsemän tuntia ulkona ja ruskettua siinä samalla. Toivottavasti ois mahdollisimman vähän sadepäiviä, kumpparit ja sadevaatteet eivät nimittäin oikeen houkuttais! :D
Rakastan niin hirmusesti näitä mun about kuukaus sitten ostettuja biksuja. Nää on mun makuun niin täydelliset että pelkkä katselukin saa ihan hymyilyttämään.
Huomiseks ei oo mitään erikoisia suunnitelmia. Käyn nappasemassa kokeet koulusta ja sitten keksin jotain kehittävää tekemistä... Voi olla että aurinko houkuttelee mut kyllä taas tuonne ulos makaamaan, mutta jos ei muuta suunnitelmaa siks päiväks ilmene niin miksi ei? Hyvää musiikkia ja juomaa vaan messiin niin mikäs sen parempaa. Oon huomannu, että heti kun kokeet on ohi niin musta on tullut paljon energisempi ja iloisempi. No ei se toisaalta ole yhtään yllättävää, koeviikkojen sisällä pitämä stressi ja paineet eivät kyllä rauhoita mieltä sen kummemmin - päinvastoin.
Ihanaa muutenkin, että nyt on aikaa ja jaksamista tännekin kirjotella. Tuon parin viikon sisällä ehti moneen kertaan tulla ikävä valokuvaamista ja bloggausta. Nyt oli ihana ottaa taas kamera kätöseen ja ruveta räpsimään.
Ajattelin nyt kyllä painella syömään jotain, koska masu tuntuu huutavan tyhjyyttään. Heipsulivei siis vaan ja huomiseen! :)

89 kommenttia:

  1. dämn girl mikä kroppa!:))

    VastaaPoista
  2. Mite sul on vapaapäivä?:O Mut aivan ihant biksut, mul on vähä samankaltaset! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Koska tänään oli vika koepäivä ja mulla ei ollut koetta. :) Ja kiitos!

      Poista
  3. heeeeeei mistä nuo bikinit? :-)

    VastaaPoista
  4. onneks mulla on kunnon tissit ja peppu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämäkin piti tulla ilmoittamaan anonyyminä toisen ihmisen blogiin :/

      Poista
    2. Joku on vissiin vähän kateellinen :) Ja joo ei kaikki negatiivinen kommentointi oo kateutta mutta tuo nyt kuullostaa katkeralta.. Kiva kroppa! Ja ihanat noi biksut, haluan itelleni samanlaiset!! :(

      Poista
  5. ohgaawd oon niiin kateellinen tost kropasta ! ♥

    VastaaPoista
  6. missäs kesätyössä oot? kelpais mullekki kroppa ja ruskettuva iho, mä vaan palan :) aivan upee oot<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon. :) Oon viheralalla tekemässä semmosia puutarhahommia.

      Poista
  7. Heii mun on pakko kysyy noista biksuista! Noi on niin täydelliset, mutta kun ite kävin sovittamassa yläosaa niin se tuntu jotenkin että valahtaa päältä heti :-( Normaalisti mun koko on s, mutta sitä ei ollut niin kokeilin xs ja se tuntui muuten pieneltä mutta silti siltä että tippuu (miten toi on mahdollista ees)! Aattelin voisko se johtua noista naruista selässä, että en vaan ite saanut tarpeeks kireelle? Miten sulla noissa on, onks siis ollu mitää tommosta tunnetta.. haha mikä kysymys mutta XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei mulla ainakaan oo tuommosta tunnetta. :o Mulla tää koko on muistaakseni S ja ku tarpeeks tiukalle solmii nää narut niin ei oo tunnetta että putois. Veikkaampa että sulla ne narut oli liian löysällä. :(

      Poista
  8. daaamn girl that body!

    VastaaPoista
  9. Eikää oot niin upea!

    VastaaPoista
  10. mul on toi sama bikiniyläosa mut se ei kyl näytä yhtää noi hyvält mun päällä ... ;__;

    VastaaPoista
  11. Mäkin haluaisin jo päästä ruskettumaan, no ehkä nyt loman alkaessa saan raahattua itteni auringon alle makoilemaan :D Ois kyllä ihanaa, jos kesätyöpaikkakin olisi ulkona... siinäkin päivettyisi mukavasti ;) Hyvää lomaa sulle jo etukäteen :)

    VastaaPoista
  12. sulle sopii noi biksut ! :) + uuu mikä kroppa ! :D
    itel tuntuu et tommoset "bandeau" malliset yläosat näyttää jotenki huonolt :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :) Joo nää oli ensimmäiset mun bandeau-malliset biksut ja yllätyin kyllä positiivisesti, koska oisin kans veikannu ettei mulle sopis!

      Poista
    2. tosi usein jotenki ei istu ja saa tissit näyttää huonolt :D
      t : sama ano

      Poista
    3. Mmm-m.. Niin ne herkästi. :/

      Poista
  13. Vastaukset
    1. Voi enkai... Kiitos kuitenkin. :3

      Poista
    2. Söpsöö kun toi sama käyttäjä sanoo tota samaa joka blogiin <3 :O

      Poista
  14. hyi vitttu miten oksettavan ylimielisii noi pari vikaa kuvaa.. ei oo ees kaunista!

    VastaaPoista
  15. miten oot saanu whatsappii noi hymiöt? ku mul ei oo niit siin automaattisesti ja sama puhelin!??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mun on pitäny lataa ainakin ja monien mun tuttujen. :D

      Poista
  16. Haluun sun kropan!! I'm so jealous :( Ja ihania kuvia!

    VastaaPoista
  17. Miten kehtaat laittaa blogiis tollasia bikinikuvia. Meinaan että melko paljastavia, tuo asentoki...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mielestäni siinä ei ole vikaa, ellei niitä tule joka postauksessa ja moneen otteeseen. Näkeehän ihmiset uimarannoillakin ihmisiä, joilla on bikinit päällä. Onko nekin sitten liian paljastavia? :D Sama asia nimittäin.

      Poista
    2. Uimarannoilla ei yleensä kukaan ota susta kuvia ja lisää kaikkien nähtäville. Uimarannoilla on ns. normaalia olla biksuilla. Samoin ymmärrän tyylikkäät bininikuvat mutta tollasia mauttomia posetuskuvia en. (Kaverikuvatki ja muut luonnollisissa tilanteissa napsitut kuvat on ok).
      Omapahan on asias mutta ite en lisäilis nettiin tollasia. Ne voi levitä ties kenen käsiin

      Poista
    3. No kaikilla on oma käsityksensä mauttomasta. Mun mielestä toi ei nimittäin sitä ole. :) Ja kun kerta mun oma asia tuo on, niin miksi valitat? Ymmärrän ettei kaikki pistäis tuommosia kuvia itsestään nettiin kaikkien nähtäville. Ihmiset ovat kuitenkin erilaisia ja kukin lisää itsestään nettiin sellasia kuvia kun tykkää. Ei sen pitäis olla muilta pois. :)

      Poista
  18. Oot niin superkaunis ettei mitään rajaa!:)

    VastaaPoista
  19. Oot täydellinen. Aistin hieman kateutta joissain kommenteissa..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ja taas tätä kateuspaskaa..-.- kukaa ei oo täydellinen! ja mielipiteen saa ilmasta. jotku valitettavasti ilmasee sen vähä raa'asti.. pakko ottaa se riski jos on anonyymeille antanu kommettiluvan ;)

      Poista
    2. Arvasin, että joku tulee inisemään tästä kommentista. Mut ihan oikeesti, kuka jaksais tulla haukkumaan vilman kuvia ja kroppaa, jos ei olis ees vähän kateellinen? No, voi olla, että näillä haukkujilla ei vaan oo minkäänlaista tilannetajua tai sitten heillä on jotain vilmaa vastaan. Millanen ihminen menee muuten vaan haukkumaan jonkun ulkonäköä? Ainahan tollaseen haukkumiseen löytyy joku syy, ja musta tuntuu, että tällä kertaa se on kateus.

      Poista
    3. Mä en ainakaan ole kateellinen koska itselläni on paljon parempi kroppa, mutta en mä nyt blogiin/facebookiin ym. tunkis itestäni puolialastomia kuvia. Aika hauskaa toimintaa, koska mitä luultavimmin blogin kirjoittaja hakee vain hyväksyntää ja kehuja. Menetti muuten juuri satunnaisen lukijan, koska mä juurikin osaan mennä rannalle jos haluan nähdä paljasta pintaa :D

      Poista
    4. No se on hyvä että osaat! :)

      Poista
    5. Ilkeet anot hei järki kätee. Ei noissa kuvissa ole mitään pahaa ja jos teidän mielestä on ni kukaa ei pakota kattoo. Eikä se ole keneltäkää pois jos Vilma lisäilee tommosia kuvia itestää,senhän tää blogi on kai se saa kirjottaa ja laittaa minkälaisia kuvia vaa täällä. tää on tietenki vaa mun mielipide. Ja Vilma voi kun oot kaunis :)

      Poista
    6. No otahan nää anokommentit äkkiäpois käytöstä, kun näyttää häirittevän sua ja varsinkin muita lukijoita. Ei haukkumisen syy todellakaan aina oo kateus?? Joo ehkä osa näistä kommenteista voi olla mut ei varmasti kaikki. Voin sanoo että oon kateellinen Vilman kasvoista mut en kropasta ollenkaan :D mut sitä vaan, että en kyllä usko että kaikki ois niin kateellisia vilmalle vaikka se niin haluaiskin:O

      Poista
    7. Haloo nyt järki käteen! :D Miksi haluisin että mulle ollaan kateellisia? Toiseks mua ei nää anonyymikommentit haittaa ollenkaan, enkä tosiaan oo ottamassa anonyymikommentteja pois käytöstä.

      Poista
  20. Vitsit mikä kroppa!

    VastaaPoista
  21. Okei sun kroppa on maailman täydellisin!!! Aa haluun kans :-D

    VastaaPoista
  22. Mistä noi biksut on? Ja sulla on aivan täydellinen kroppa! miten se onkaa tommonen :o tai oon saanu sellasen käsityksen ettet treenaile ees hirveesti :) kade oon..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on Lindexist. :)

      Ja mun kroppa on luonnostaan tollanen. En oo kevääl nyt treenannu paljo mitään... Muutamia kertoja käyny salilla mutta kroppa ei nyt siitä oo tietenkään muuttunut suuntaan tai toiseen. Kesällä kun on aikaa niin ois tarkotus hankkia vähän lihasmassaa lisää. Saa nähdä onnistuuko. :D

      Poista
  23. Ihanat bikinit ja mikä kroppa!!! :)

    VastaaPoista
  24. oi että ku oot upee :3
    mitä kameraa muuten käytät, ku kuvat
    näyttää aina noin tarkoilta?

    VastaaPoista
  25. herran jumala ku on hyvä kroppa vaikket ilmeisesti ees treenaa hirveesti!! oon kade myös rusketuksesta, ite kun rusketun ihan superrrrhitaasti.

    pakko muuten kysyä että ootko tässä tällä viikolla ollu kampissa, en nyt muista mikä päivä mut tiistai tms? katoin nimittäin takaapäin että yks tyttö ois ollu sä ja teki mieli moikata mutten ollu varma olitko se sä, mutta jonkun blondin kaveris kanssa olitko? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo en treenaa, kiitos! :D Ja mä olin kyllä nenä kiinni visusti kirjoissa tän ja pari edellistä viikkoa, joten en ollut minä sitten kyseessä. Kampissa tullut käytyä viimeks n. kuukaus sitten. :/

      Poista
  26. Kauanko sun noi kesätyöt kestää? :> hihii ihanaa kesää muuten sulle, huomennahan on jo kesäkuu ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Viis viikkoo yhteensä, mutta ne on kahessa osassa. :) Kiitos samoin sinne!

      Poista
  27. Luoja oon kade tosta kropasta!

    VastaaPoista
  28. sano mulle yks virhe sun kropasta etten oo näin tajuttoman kade :-(( ihan helvetin upee kroppa, naama, hiukset, luonne (sen verran mitä susta saa selville demistä ja täältä)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahahah no mun mielestä mun jalat on liian kapeet. :D Mutta kiitos!

      Poista
  29. Sulla on tosi kivat meikit tän postauksen kuvissa, siis ettei oo sellasia överiripsiä, vaan ihan pienesti ripsaria :) käy paljon paremmin sulle tollanen luonnollisempi meikki!

    VastaaPoista
  30. sulla on TÄYDELLINEN kroppa!!! miten oot saavuttanu ton mahan`? :) kaipaisin vinkkejä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! En oo treenannu sitä mitenkään, luonnollinen masu. :)

      Poista
    2. mitä ihmettä!! :O en millään voi uskoa että luonnollisesti tommonen, mutta kai se sit on! oo siitä kiitollinen nimimerkillä pullamasu vaikka miten treenaa

      Poista
  31. aaaahhh toi Piz Buin- aurinkorasva haisee ja on maailman ihaninta!!!!

    VastaaPoista
  32. Ei hyvä luoja, mikä kroppa D-: Vaihdetaanko? :-(

    VastaaPoista
  33. pakko kysyä, miten oot saanu vaihdettua ton viestihommelin taustan? tota leopardikuvioa meinaan ;D

    VastaaPoista

♥ Jätä ihmeessä kommentti ♥