lauantai 6. huhtikuuta 2013

Silmämeikkini arkena

Heipparallaa!
Multa on toivottu jo kauan aikaa sitten postausta mun arkisesta silmämeikistä. En aiemmin oo saanu aikaseks tätä tehtyä, mutta nyt tänään aamupäivällä sain hirveen energiapuuskan ja päädyin kuvailemaan teille tän!
Kuvaan tässä siis mun tän hetkistä normaalia silmämeikkiä. Meikkiä, jota käytän mennessäni kouluun tai kaupungille. 
Nyt oon tosiaan päässyt irtautumaan noista tekoräpsyttimistä, joten niitä en tässä postauksessa enää esittele. Unelmaripsarini auttoi tässä eroonpääsyssä. Ehkä mä silti joskus niitä vielä käytän, mutta eivät ne enää kuulu mun kunnolliseen arkimeikkiin. 
Aloitan nyt ihan naturellilla kuvalla.
Ihan ensimmäisenä laitan kulmiin Lumenen kulmavahaa/-geeliä yhden kerroksen. Ei ole mitään huimaa eroa meikittömään kulmaan, mutta tää antaa kulmille muodon ja pitää ne siinä koko päivän. Tän lisäks ei välttämättä tarvitse käyttää mitään kulmakynää, sillä tää sävyttää ja tummentaa kulmia. Mitä enemmän kulmavahaa laitat sen tummemmat kulmat saat aikaseks. Jos haluat saada meikillä luonnollisen näköiset kulmat niin osta tämä!
Kulmavahan jälkeen muotoilen kulmista vielä pirtsakammat ihan normaalilla kulmakynällä.
Kun oon laittanu kulmat niin siirryn ripsiväriin. Yleensä myös taivutan ripset. Mun mielestä parhaimpia ripsivärejä löytyy Max Factorilta, Maybellinelta ja Lumenelta. 
Ripsivärin jälkeen käytän joskus myös Lumenen nestemäistä eyelineriä korostamaan yläluomea. En laita sitä ihan koko luomen pituudelle, vaan ennemminkin ulkonurkasta keskikohtaan. 
Siinä näin lyhyesti ja ytimekkäästi kerrottuna mun normaali arkimeikki silmille. Ei siis mikään kummoinen, todella perusmeikki. Luomivärejä en arkimeikissä käytä, harvoin juhlameikissäkään. 
Mutta kuten jo aikaisemmissakin meikkipostauksissa olen jo suositellut, niin suosittelen myös nyt tuota Lumenen kulmavahaa. Tosiaan sillä saa todella luonnollisen näköiset kulmat ja myös niiden muotoilukin onnistuu helposti. Maksaa kaupoissa muistaakseni 8-10€. Oon itse käyttäny tota meikkaamisessa jo kolme vuotta. Unelma!

73 kommenttia:

  1. oot niin kaunis ja sulla on upeet silmät! ♥

    VastaaPoista
  2. wautsi sun ripset! oot kyllä muutenkin älyttömän upee tyttö :)

    VastaaPoista
  3. Voisitko tehdä hiustutoriaalin tuosta kampauksesta mikä on alimmassa kuvassa? :) toi on niin nätin näköinen et ois kiva oppia itekkin tekee tommonen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo multa on toivottu tota aika paljon! Kyllä varmaan. :)

      Poista
    2. Okei, kiitos :) Ois tosi kiva jos voisit toteuttaa!

      Poista
  4. oot nii kaunis ja sul on ihanan pitkät ripset!

    VastaaPoista
  5. Voi näytät ihan enkeliltä :) todella kaunis olet ja varmasti kaunistut vielä enemmän!

    VastaaPoista
  6. Käytätkö ollenkaan meikkivoidetta tms ? Oot hirmu kaunis! :) itsellänikin alkoi tuo kulmavaha kiinnostamaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Kannatan oikeesti sen kokeilua. Ja käytän joo. Meikkivoidetta sekä puuteria. :)

      Poista
  7. Tuo Lumenen kulmavaha on ihana tuote! Oot kaunis :)

    http://saarukka.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  8. L'oreal Parisiltaki löytyy hyviä ripsareita. Voi olla hieman arvokaitta mutta hintansa arvosia, etenki itellä käytössä oleva Volume million lashes. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mul on kans ollu se, se oli ihan hyvä. :)

      Poista
  9. Hei mitä aineita muute laitat naamaan? Käytätkö meikkivoidetta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu mul on Maybellinen Dream Satin Liquid -meikkivoidetta ja Lumenen puuteria jota käytän. :)

      Poista
  10. oot kyllä niin kaunis!! :)

    http://lifeisareasontobehappy.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  11. Vau, sulla on tosi kauniit silmät! :o voisitko laittaa blogisi blogloviniin seurattavaksi? :)

    VastaaPoista
  12. UPEET silmät! Oot niin kaunis :)

    VastaaPoista
  13. Voi että sie oot kaunis :>

    VastaaPoista
  14. Oot ihan älyttömän kaunis :O hieman paakkuiset ripset mun makuun, mut toi viimenen kuva mis näky kokonaisuus oli ihan täykky!

    VastaaPoista
  15. voisitko tehä muute videopostausta joku kerta? :)

    VastaaPoista
  16. Mieletön ulkonäkö sulla!:) Ja et sä tekoripsii ton mascaran kaa välttis tartte ;)

    VastaaPoista
  17. SAHdhssf anna mun olla ees yks päivä ton näkönen..

    VastaaPoista
  18. näytät oikeesti paljon paremmalta ilman niitä tekoripsiä :D hyvä että pääsit eroon

    VastaaPoista
  19. oon kateellinen ku oot niin luonnonkaunis! upee oot :)

    VastaaPoista
  20. Eikse oo helpompaa jos laittais ensin sen rajauksen ja sitte ripsarin? Tai niin mä teen, tiedä sitte :D mut sun kulmat on rakkaus!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toimiihan se molemmin päin. Mä oon joskus laittanu kans rajauksen ennen. Molemmat käy multa yhtä hyvin. :D

      Poista
  21. ihanat silmät!
    oot kaunis:)


    http://eevihenniina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  22. hmm vois ehkä kokeilla tota ripsaria kun kaikki sitä näyttää kehuvan :-)

    VastaaPoista
  23. Selailin tossa noita sun viime kesän postauksia, ja ää tuli ihan kauhee "kesäkuume" :D Oispa jo ihana, lämmin, aurinkoinen kesä.. Mut onneksi voiton puolella ollaan jo! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo niimpä! Kesä on parasta aikaa. <3

      Poista
  24. Heippa! Ihana tää sun blogi oon lukenu tooosi kauan :D tykkään! mutta asiasta toiseen. mäki oon tehny oman blogin, mutta en osaa lisää sinne tuommoista gadgettia jossa voi kertoa itsestään. Jos painan sitä lisää gadget ja selaan alas päin niin siellä lukee että lisätty aiemmin, mutta ei sitten näy missään. Osaatko auttaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei tarkotatko tota siis missä kerron mitä mun blogi sisältää ja mitkä asiat mulle on tärkeimpiä? Toi laatikko tossa oikealla puolella? Kun painat, että 'lisää gadget', niin siellä pitäs jossain vaiheessa tulla kohta 'Teksti'... Painat sitä ja siihen pystyt kirjottamaan sitten haluamas jutun itsestäs tms. Kerro auttoiko? :)

      Poista
    2. Joo autto! Kiitos hiveesti! olin kokeillu vaikka minkälaisia vaihtoehtoja muttei oikein onnannu, mutt nyt JES! :D

      Poista
    3. Juu eipä mitään, kiva olla avuks! :)

      Poista
  25. Rakastan sun silmiä ja kulmia:O <3
    mut itteni mielestä turhan paljon ripsarii, jää osittain paakuille.

    VastaaPoista
  26. Kuinka kauan sulla yleensä kestää toi kulmavaha ennenku pitää ostaa uus?:)

    VastaaPoista
  27. Woahh, ihan täydellinen toi viimenen kuva! Sulonen kampauskin <3
    Mitä muute laitat sun silmänalusiin ku ne on noin vaaleet? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos. :3 Ja en mä niihin laita mitään.

      Poista
  28. Kivat paakkuripset. Ja eikö yksi kuva naamastasi riittänyt banneriin kun niitä piti kaksin verroin laittaa, ja vielä kolmas prikulleen samanlainen kuva tohon sivuun? :DD +joka postauksessa vähintään 5 kuvaa susta, ja väität ettet ole itserakas.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mielestä on normaalia että bloggaajilla on kuvia itsestään omassa blogissaan. :D Että näin. Ei varmaan kannata lukea tätä blogia jos mun naama saa sut noin ärsyyntyneeks.

      Poista
    2. Ei siinä oo enää mitää normaalia, että niitä kuvia on joka paikasssa. Ja en luojan kiitos luekaan, epäonnekseni vahingossa törmäsin tähänkin.

      Poista
    3. No hienoa! Sitten varmaan kannaittaisikin häipyä ettei ärsyynnykses vaan lisääntyis. :D

      Poista
  29. Ei herranjestas, mitä toi ano selittää.. Älä vaan ton takia vähennä kuvia itsestäs!! Mun mielstä niitä sais olla vielä tuplasti enemmänkin :D Oot niin kaunis<3

    VastaaPoista
  30. voisitko laittaa ohjeet ton kampauksen tekoon ennen koulujen loppua, kun haluisin oppia tekemään ton vaik päättäreihin:) ja mun mielestä noitten kuvien määrä on just hyvä.:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm yritän parhaani! Se on kyllä vähän hankala ohjeistaa.

      Poista
    2. Jos otat vaikka videolle, niin saattais olla helpompi tai ihan miten vaan :)

      Poista
    3. No videoita ei tuu ennen kuin niistä erikseen mainitsen.

      Poista
  31. Ootpa kaunis (: Tosi laadukkaat kuvat ja muutenki tosi hieno blogi!

    VastaaPoista

♥ Jätä ihmeessä kommentti ♥