maanantai 8. huhtikuuta 2013

8.4.

Huh maanantaipäivä vedetty taas kunnialla läpi. Koulussa oli kokeiden palautuspäivä ja sain jännätä arvosanoja. Kokeet meni muuten tosi hyvin yhtä koetta lukuun ottamatta. Noh... Oli se jo odotettavissakin.
Koulun jälkeen lähdin Markuksen kanssa sinne salille niinkun olin itselleni jo aiemmin lupaillut. Otin salikamppeet kouluun mukaan. Tuli hyvin treenattua tunnin aikana ja pelkäänpä pahoin, että oon huomenna aivan jumissa. Toivottavasti pääsisin edes sängystä ylös. 
Salin jälkeen poikkesin kymmenessä minuutissa Lippulaivan Suomalaisessa hakemassa vihkoja huomenna alkavaa uutta jaksoa varten. Oon myös ihan lääpälläni noihin Stabilon yliviivaustusseihin ja ostin niitäkin parit.
Tänään jäin muuten miettimään todella, että kuinka hemmetin nopeeti tämä lukion ensimmäinen vuosi on oikeen mennyt. Herranjumala... Viimeinen jakso lähtee käyntiin ja enää alle pari kuukautta kesälomaan. Nyt hirvee tsemppi päälle!
Tänään oon sitten vedellyt kotona päikkäreitä ja laiskotellut salin jälkeen. Oon ottanu tavotteeks käydä siellä nyt alustavasti 2-3 kertaa viikossa. Toivottavasti pysyn kanssa tavotteessani!
Nyt kuitenkin ajattelin laitella huomisia kamppeita valmiiks ja lopettaa tän pöpinän tältä päivältä. Kuullaan taas mahdollisesti huomenna, jos mulla aikataulut antaa periks! :)

48 kommenttia:

  1. Et oo tosissas, et toi on sun käsialaa.. Nyt oon kateellinen! :D

    VastaaPoista
  2. Ihana toi raidalline paita, mist oot ostanu sen? (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on itseasiassa Eevin ja oon lainainnu sitä. Ostettu Kampin Companysta. :)

      Poista
  3. ooot nii kaunis:3 sun käsiala on ihana

    hauskaa maanantai-iltaa sinneppäi♥

    VastaaPoista
  4. Miks tos ussanvihos lukee 12A ? Eiks pitäis olla 1A ?::D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. lukiossa merkitään luokat noin....tarkottaa 12-vuositasoa

      Poista
    2. Joissaki lukioissa voi olla kans vaikka just 1C tai vaikka 9B, riippuu lukiosta ;-)

      Poista
    3. Niin juu... Riippuu siis aivan lukiosta. :)

      Poista
  5. toinen on kyl yks täydellisuus, niin kaunis ja käsialaski on tosi nättiä :)!

    VastaaPoista
  6. Ootko menossa johonki kesätöihin? Näin btw.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miksi et? Etkö ole jaksanut hakea vai etkö ole päässyt mihinkään? Tuossa iässä se työkokemus on aika tärkeää..

      Poista
    2. Aloitin liian myöhään kattomaan paikkoja.

      Poista
    3. Hei ihan oikeesti, yritä edes! Otat ittees niskasta kiinni ja meet etsimään niitä töitä, varmasti sä johonkin pääset!

      Mä ainakin tykkään olla ahkera, saa palkkaa ja työkokemuskin on tärkeää. Ja kun oot jo ton ikäinenkin.. Kun saa sitä omalla työllä tienattua rahaa niin ei esimerkiksi tarvitse pyytää isiä ostamaan näitä kaiken maailman Guessin kelloja.. Saa vähän omastakin pussista maksaa..

      Poista
    4. Mun mielestä ulkopuolisen on tosi töykeetä tulla tollasta sanomaan ("Yritä edes"). Mistä tiedät etten ole yrittänyt? Ei ole mahdollista kaikille nuorille tarjota kesätyötä. Aina jotkut jää ilman. Joissain paikoissa minimi ikärajakin on 17v. Ostan suurimman osan tavaroistani itse ja työtä olen tehnyt, joten ulkopuolisen on mun mielestä aivan turha puuttua näihin mun yksityisasioihin. Se on kiva että sulla on se työ, ole ylpeä.

      Poista
    5. kivaa tekstiä tolta anonyymilta....:/ ei kannata välittää, ei se tiiä yhtään mitä oot tehny ja kuka kustantaa, eikä se ees kuulu sille! oon itekki yrittäny saada kesätöitä, mut ne on kaikki jo niin piukassa, ettei varmaan nyt nappaa:( mut en anna sen masentaa tätä kevätfiilistä!:)

      iloista kesän odotusta sulle vilma!:)

      Poista
  7. Tosi nätti paita! Ja onko noi ne zarasta(?) ostetut housut, mitkä on pituudeltaan siihen nilkkaan ja kultaset vetoketjut lahkeissa? ..Mikä selitys.. :D

    VastaaPoista
  8. Sulla on tosi kiva käsiala! :) Omastakin mielestä eka lukiovuosi on mennyt toosi nopeasti :D.. Kohtahan tää lukio on ohi ja oottaa kirjotukset :d. Ja toivotaan että sullakin nappais kesätöiden suhteen vielä :), ite meen Puuhamaahan hehe :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Ja joo ekat kirjotukset mulla on varmaan jo vuoden päästä. Hui. :D Ja vähänkö kivaan paikkaan oot päässy töihin!

      Poista
    2. Apua miten jo vuoden päästä :O Tai siis onko mahdollista kirjoittaa vuotta aikasemmin? Valaiskaa tyhmää kiitos :D!

      Poista
    3. Siis kun osan aineista voi kirjottaa jo lukion kakkosella. Mä kirjotan luultavasti yhden aineen vuoden päästä sillon kakkosen keväällä. :)

      Poista
    4. Mä aattelin kans kirjottaa yhen aineen jo kakkosella, nimittäin terveystiedon..:D. Ja pääsin puuhamaahan, koska olin siellä viime vuonnakin kesätöissä niin pääsin suoraan :)

      Poista
    5. Aijaa okei. :) Joo mäkin aattelin just sen terveystiedon! :D

      Poista
  9. Moikkamoi!

    Ihan mielenkiinnosta vaan kysyn, että tiedätkö/tunnetko tuota saralovesyou -blogia pitävän bloggaajan, elikkä siis Sara Ollilan? :)

    VastaaPoista
  10. ihana blogi :), monta kurssia sulle tuli ekalle vuodelle?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ja kursseja tuli nyt tälle ekalle vuodelle 31. :)

      Poista
  11. Kivoja kuvia :) Sulla on ihanan siisti käsiala, ite kirjotan muistiinpanot sun muut aina tosi kiireellä ja jälki on sen mukainen... :D

    http://saarukka.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  12. Haha voi ei mullakaan aina niin siistiä tää käsiala oo. :)

    VastaaPoista
  13. Oooi oot tosi kaunis:)

    http://sonjaslife-sonjann.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  14. Oon kattonu jo monta kertaa et toi raidallinen paita sopii sulle ihan ältsihyvin mut en oo viel tajunnu kommentoida ja kertoa sitä sulleki :D Eli toisin sanoen, ihana tuo raidallinen paita sun päällä! :3

    VastaaPoista
  15. Eikös se oo picmonkey, millä muokkaat kuvia? Maksatso siitä, kun käytät sitä, kun mulla ainakin jos menee siihen meikki muokkaus jutskaan tai mikä se nyt onkaan niin tulee et siihen pitää ensin liittyä, että sillä voi muokata ja se sit maksaa. Koska mulla se ainakin ennen oli ilmanen vai onko se nyt vaan mulle tullu maksullisena:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei kun ipiccy.com. Picmonkey on suurimmaks osaks maksullinen ihan kaikilla. :/

      Poista
  16. Ihana toi leopardikuvioinen toppi, vai onko toi mekko? :)

    VastaaPoista
  17. mitä sä sit sait siitä 'yhestä huonommin menneestä kokeesta'? :D ja hei ei aina voi onnistua(kokemuksesta voin sanoo xD), tärkeintä on et yrittää ;D + sulla on ihan huippukiva blogi :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! 5- sieltä tuli... Ei paljon ilosta pompita. :D

      Poista
  18. Kun käyt salilla, onko sinulla jotain treeniohjelmaa? Mitä ylipäätään teet siellä (siis mitä liikkeitä ym...?) (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei oo vielä ohjelmaa kun oon kerran siellä nyt lähipäivinä vasta käynyt. Mutta viime kerralla treenasin pakaroita ja reisiä. Esim. jalkaprässit ja kyykyt oli liikkeitä joita tein. :)

      Poista

♥ Jätä ihmeessä kommentti ♥