keskiviikko 3. huhtikuuta 2013

3.4.

Moikka pitkästä aikaa!
Mokasin nyt ihan kunnolla tän tauon ilmoittamisen kanssa ja voin luvata ettei tule toistumaan. Mulla on tosiaan koeviikko ollut tässä jo muutaman viikon ajan meneillään ja viimesiä viedään. Perjantaina ruotsin koe ja sen jälkeen on tää parin viikon kidutus ohi, jes!
 En siis kokeisiin lukemiselta kerenny täällä käydä teitä moikkaamassa. Mieli olisi kyllä tehnyt! Tänään päätin kuitenkin tulla tänne kirjottelemaan, vaikka alunperin ajatus blogin päivityksestä olis ollu perjantaille suunniteltuna.
Mulla meni pääsiäinen ihan superrennosti mummin mökillä perheen kanssa (Eeviä lukuun ottamatta). Oltiin siellä perjantaista sunnuntaihin ja ai että oli ihanaa! Sai syödä mämmiä monta kipollista, se on mun lempparia!
Säätkin on ollu ihan törkeen ihania nyt reilun viikon viikon ajan. Harmi vaan ettei oo tuolla ulkona tullut kuvattua nyt näiden kiireiden takia ja mökilläkään en jostain syystä ottanut kameraa esille kertaakaan.
Poikkesin tänään ihan pikasesti Lippulaivassa ja löysin heti ensimmäisenä aivan täydellisen huivin itselleni! Muistatte varmaan että oon sen kevättakin yhteydessä täällä puhunut hankkivani jonkun huivin sen kanssa pidettäväksi ja nyt löytyi! Seppälästä tämäkin ja oli vielä pistetty esille sen vaaleanpunaisen trenssin kanssa jonka sain nyt kevääksi, että osukin.
Hintaakin löytyi 9,90€, joten ei ollut senkään puolesta paha ostos.
Huivin lisäks ostin Seppälästä yhdet tekoripset ja Anttilassa poikkesin etsimässä ripsiväriä. Ajattelin kokeilla tämmöstä (mulle) ihan uutta Maybellinen ripsiväriä, saa nähdä millaista jälkeä tekee!
Ostin kokeiluun siis Maybellinen The Rocket Volume Express -ripsivärin. Oon kuullu kehuja tuosta ja siks piti ostaa itsellekin!

Oon nyt jo suunnitellu, että nyt kun tämä koeviikko vihdoin loppuu niin alan käymään salilla. Nyt oikeesti raahaan itseni sinne vaikka väkisin. Oli Kaislan kanssa aiemmin puhetta, että alettais yhdessä käymään, jotta ois salille meno aina sitten vähän hauskempaa. En tiedä kuitenkaan vielä aletaanko yhdessä siellä tosiaan käymään, mutta mä ainakin oon ottanut sen säännöllisen treenaamisen tavotteeks. Ehkä sit ku siellä on kuukauden tai kaks käyny säännöllisesti niin alkaa olemaan jo ihan kivaa puuhaa. Hope so...
Ois salikamppeetkin aikalailla kasassa, pitäis enää vaan tää mun laiskuus saada heitettyä jonnekkin kauas pois ja sen alkuinnon kohdilleen!
Jeps, mutta mun ilta jatkuukin tässä nyt ruotsia lueskellen ja sohvalla maaten. 
Huomenna mulla on onneks vapaapäivä ja ihana serkkupoikakin tulee käymään. Saan taas vähän seuraa!

(Ps. Tein tänään uuden bannerin, mielipiteet tervetulleita!)

43 kommenttia:

  1. Ite ainakin tykkään uudesta bannerista! :) Sulla on ihanat hiukset!

    VastaaPoista
  2. oon itsekin miettinyt ostavani tuon maybeline the rocket volume expressin, mutta en oo uskaltanu ostaa koska kukaan tuttavistani ei ole käyttänyt, joten voitko kertoa oliko paakkuista ja pidensikö luvatusti ripsiä? ;) Kiitos jo etukäteen! (: PS. Ihanat hiukset, oot mun mielestä täydellinen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No hui kiitos. :O Ja juu voin kertoa sitten kun oon sitä kokeillut! :)

      Poista
    2. Joo, mielipiteet tosta ripsarista tervetulleita! :) Itse oon niin huono kokeilemaan mitään uutta, kun ei noi ripsaritkaan maailman halvimpia ole ja sellainen kympinkin tuhlaus tuntuu aika lailla tällaisen köyhän kukkarossa :D

      Poista
    3. Joo tiedän tunteen! Hirveetä jos pistää rahojaan huonoihin meikkeihin. Tai oli se sitten meikki tai mikä tahansa muu - huono ostos tuntuu aina kauhealta tuhlaukselta.

      Kerron tosta mielipiteen vaikka jossain tulevassa postauksessa sitten! :)

      Poista
  3. ihana banneri!:) ja tosta ripsarista aattelin vaa sanoo että se ei ainakaa mulle ollu yhtään hyvää:/ mulla on aika pitkät ripset luonnostaan jo, ja ku sipasin tota vähäsen ripsiini nii ripset osu sillee vammasesti tohon kulmien alle niinku yläluomeen you know, ja kaikki ripsarit levis vaa sinne:/ muutenki tuntu et se ei niinku kuivuis ollenkaa vaa levittyy heti. plussaa siis tosta et tosiaanki pidentää ripsiä mut mun tilanteessa vaa vähä liian paljo!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ja okeii mulla menee aina luomiin ripsaria kun sitä laitan, mullakin sen verran pitkät ripset että osuvat väkisinki yläluomeen. :(

      Poista
    2. Sama ongelma :/ Vaikka miten varovaisesti laittaisi niin aina menee mustaks..

      Poista
    3. Niimpä... Noh topseilla vaan sitten ylimääräset sotkut pois. Siihen on totuttu. :D

      Poista
  4. Ihana huivi ja ihana banneri! :) Mullakin tuntuu tää koeviikko imeneen kaikki mehut... :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Joo niinhän se tekee... Mutta olo kaikkien niiden kokeiden jälkeen on ihana! :)

      Poista
  5. IHANA banneri, vaihtelu virkistikin kivasti! :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeps, välillä vähän jotain värikkäämpää! :)

      Poista
  6. Vastaukset
    1. Niimpä... Hävettää myöntää että söin sitä pääsiäisenä 15 kupillista. D:

      Poista
  7. Eikä :D Ostin saman vaaleenpunasen takin ku sulla ja nyt sulla on sama huivikin... :D

    VastaaPoista
  8. Millä oot tehny ton upeen bannerin?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon käyttäny siinä picmonkey:ta, picasaa ja ipiccyä. :)

      Poista
  9. huiii oot iha hirveen kaunis, varsinki toi vimpan kuvan oikee yläreuna, huhu!

    VastaaPoista
  10. Vautsi miten kaunis taas oot ollut ♥

    VastaaPoista
  11. Toi huivi sopii sulle tosi hyvin (8
    Tykkään bannerista, nii ku tästä blogistaki tosi paljon!

    Ja onnea salilla käymiseen. Alat varmaan kiinteyttämään? Toi salilla säännöllisesti käyminen on oikeesti aika niskastakii -hommaa :----D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ja joo tiedän. Markuksen kanssa tullu juteltua et eka 1-2kk on tosi hankalaa (ehkä). Tai siis ettei siellä välttämättä jaksais säännöllisesti käydä. Mut sen jälkee siit alkaa tulee jo niinku rutiini ja siihen tottuu ja alkaa jopa tykkäämään siitä. Mut en tiiä sitte mun kohdalla. :D

      Poista
    2. Ja joo ois tää lantion alapuoli se murheenkryyni. Kiinteyttää alan ja massaa ois kiva saada lisää!

      Poista
  12. Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Kiva että tykkäätte. :)

      Poista
  13. Hei ois kiva jos viittisit esitellä sun salikamppeet jossain postauksessa :)

    VastaaPoista
  14. ihanan värinen huivi! =)

    http://nniiina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samaa mieltä, jotenkin niin raikkaan keväinen. :)

      Poista
  15. Millä oot rajannu ihtes irti entisestä kuvasta?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis ipiccy:ssä on se "clone" juttu ni sillä. Meni kyllä ihan helkkaristi aikaa... En tavallaa rajannu sitä millää tosi hankala selittää. Mul oli kollaasi noista kahdesta kuvasta ja keskellä yks vitivalkonen kuva vaan. Sit tolla "Clonella" nappasin siitä sitä valkosta kaikkiin muihinki taustoihin. Ok en osaa seittää.. :D Hahaha..

      Poista
  16. Miten sulla on hiukset noissa kuvissa? Näyttää tosi nätiltä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vaikee selittää. Osa noista "päällihiuksista" laitettu kiinni tuolt takaa ja kohotettu ja tehty sen avulla ilmavammaks tota kampausta. Jätin vielä otsahiuksia vapaaks ja vedin ne tosta otsan päältä ja laitoin korvan takaa kiinni. :)

      Poista
  17. eikäää, onks sulla ipad vai mikä toi onkaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo on mut ei se oo mun oma. Perheen yhteinen. :)

      Poista
  18. Toi huivi on ihanan "hempee" ja sopii mun mielestä sulle tosi hyvin. :) Ja noi sun hiukset on ihanasti laitettu! :)

    VastaaPoista
  19. Oot ihan älyttömän kaunis!:)

    http://mannnan.blogspot.fi/

    VastaaPoista

♥ Jätä ihmeessä kommentti ♥