lauantai 20. huhtikuuta 2013

20.4.

Tää päivä on lähtenyt ihan mukavasti käyntiin. Sai taas aamulla makoilla pitkään sängyssä ja hyvää ruokaakin tuli just nautittua. Käytiin Eevin kanssa tossa pihalla myös napsasemassa muutamat kuvat, koska ilma on sen verran ihana! Aurinko paistaa ja lämpöasteetkin ovat kohonneet siihen 10 asteen tuntumaan. Ihanaa! Kyllä se kevät sieltä tulee. 
Mä löysin Eevin kaapista aivan ihanan pitsipaidan joka hänelle ostettiin Thaimaassa. Se on ollu mulla nyt muutamien päivien ajan käytössä ja sen lisäks oon vetässy päälleni Ginasta kauan sitten ostetun neuletakin. Ihana kokonaisuus mun mielestä ja vähän ehkä rennompi.
Nyt hippaloin kotona vielä tunnin ja lähen sen jälkeen lapsenvahtihommiin! Siellä meneekin sitten koko ilta ja kymmeneltä oon varmaan vasta takas kotona. Mut eipä se mitään, mukava keksiä pienempien tyttöjen kanssa yhdessä vähän jotain kivaa piristystä lauantai-iltaan. 
Enkun kirjakin pitäs ottaa messiin kun oon vähän taas päästäny lepsuks tän lukemisen... Argh, vihaan laiskuuttani yli kaiken. Toivottavasti menis ohi, tämmönen ei päde sitten varsinkaan missään yo-kirjoituksissa!
Mutta mites teidän lauantaipäivä on sujunut? Onko aika kulunut ihan kotipäivää viettäessä vai onko päivänne sisältänyt kenties jotain normaalia poikkeavaa? 
Mä kipitän nyt jokatapauksessa vähän laittautumaan ja pakkailemaan mukaan otettavia kamppeita. 
Kivat päivänjatkot kaikille! 

28 kommenttia:

  1. Muistakko sää minkä niminen teijän thaimaan hotelli oli ?(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En muista.. :/ Kysyn vanhemmilta ku oon kotona! :)

      Poista
    2. tiiäkkö vielä ?(:

      Poista
  2. Nättejä kuvia :) Mun lauantaihin on kuulunut tutusti uimista, kouluhommien tekoa (-.-) ja kohta lähen kuntosalille :)

    http://saarukka.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Hui mä en muista millon viimeks oisin käyny uimassa. Siit on liian kauan.. :D Thaimaassa varmaan viimeks.

      Poista
  3. huomasin just et näytät vähä Zoellalta, silt youtuberilta! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa. :D En oo kuullukkaan kyseisestä tyypistä.

      Poista
  4. kouluhommia tultu tehtyä ja kävin lenkillä.. en oikeesti ikinä käy lenkillä, nyt on otettava tavaks! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hui mäkää en oo varmaa vuotee käyny lenkillä. :D

      Poista
  5. "Kyllä se kevät sieltä tulee"

    Tarkoititko kesää? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En. Tarkoitin ihan kevättä. Huhtikuu on toki kevättä jo, mutta ne järkyttävät lumimäärät ja ankeat säät eivät olleet sitä. Tarkoitin tolla lumien sulamista ja ilmojen lämpenemistä. :) Useimmat varmaan ymmärsivätkin sen.

      Poista
  6. Mitä huulikiiltoa käytät näissä kuvissa? (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lumenen Natural Code huulikiiltoa sävyltään 15(?) creamy berry. Suosittelen! Luonnollinen ja tuoksuukin ihanalle. :)

      Poista
  7. oon ihan sairaan kateellinen ku sulla on niin pitkät jalat ! :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vooi joskus musta tuntuu että voisin lahjottaa näistä 10cm jollekin sellaselle, joka toivois itselleen pidempiä jalkoja. :(

      Poista
  8. Upea asu!:)

    http://sofiawilhelmiina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  9. Vautsi, sinä se oot aina niin upea. ♥

    VastaaPoista
  10. Rakastuin tähän sun blogiin ja sun hiuksiin ! ♥

    http://www.withoutwings-iidasd.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  11. Mistä noi farkut on ostettu? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en itseasiassa tiedä. :O Oisko ollu Ginasta tai Cubukselta?

      Poista
  12. näytät tosi oudolle.. tai jotenki noi sun kasvonpiirteet..

    VastaaPoista
  13. hei voisitko tehä tässä lähiaikoina jotai kampaustenteko postausta? esim sun instassa on hirmu ihanasti laitettu sellaselle löysälle nutturalle hiukset nii haluisin tietää miten sen teet! sulla on aina ihania kampauksia ja oot hirmusen kaunis :3

    VastaaPoista

♥ Jätä ihmeessä kommentti ♥