perjantai 12. huhtikuuta 2013

12.4.

Näin kokonaisuudessaan ihana päivä!
Koulussa olin yhteen asti ja sen jälkeen kävin nopeesti kotona heittämässä ylimääräset kamppeet laukusta ja vähän laittautumassa. Lähdin sitten tossa varttia vaille kolmen aikaan Omppuun Kaislan kanssa, ja mukavan pikku kahvilaistunnon jälkeen ostin H&M:stä sitten vähän vaatetta kesää varten. En oo pitkään aikaan löytäny shoppailureissulla oikeesti kivoja vaatteita, tuntuu että ne kaikki upeat vaatteet ovat vain netissä tilattavina eikä noissa normaaleissa kaupoissa. Mutta anyway, tänään kuitenkin löysin uudet shortsit, topin ja vyön, jota oon ettinyt jo ties kuinka kauan! 
Shortsit H&M 9,95€ | Toppi H&M 9,95€ | Vyö H&M 9,95€
Toi shortsien väri mietitytti aluksi hieman, koska en oo koskaan aikasemmin omistanut mitään tuon väristä. Kokeillessani noita kuitenkin tultiin Kaislan kanssa siihen tulokseen, että noi sopii mulle tosi hyvin! Kassalle kävellessä vastaan tuli vielä toi ihana kultainen vyö jollaista oon kuolannut jo pitkään. Ihanat ostokset! Parhaat pitkään aikaan.
Oon nyt tän illan vaan fiilistelly näitä vaatteita ja pompinkin nää päällä täällä. Aiemmin puhuin haluavani semmoiset rikotut shortsit ja niin haluan edelleen. Ostan semmoiset vielä tässä jossain vaiheessa näiden vihreiden lisäksi. Kiva omistaa erilaisia ja eri värisiä shortseja, on ainakin valinnanvaraa.
Ihanaa muuten, että on perjantai! Tätä oon oottanu jo melkein viikon. Saa vaan löhötä sohvalla ja kattoa telkkaria. Ei mitään kiirettä minnekkään. Huominenkin päivä on ihan kotipäivä, joten saa kaikenlisäks nukkua aamulla pitkään. Sunnuntaina oon Markuksen kanssa ja käydään yhessä sitten siellä salilla. 
Nyt itseasiassa ihan mielelläni meen sinne, siellä on kiva treenata - vielä kun on parasta seuraakin!
Mutta nyt jatkankin tässä telkun katsomista ja sen semmoista. Ihanat viikonloput kaikille!

49 kommenttia:

  1. Ihanan väriset nuo shortsit ! Ja olet kyllä todella kaunis :-)

    VastaaPoista
  2. Aivan ihanat ostokset! Noi kaikki :) ...ja varsinki toi vyö♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tuo on ihana! Etin sitä tosi pitkään ja sit vihdoin löysin. Tää tunne. <3

      Poista
  3. Ooh toi toppi sopii sulle täydellisesti :)

    t. tukehu cheeseen

    VastaaPoista
  4. hei minkä kokoset noi sun ostamat shortsit on? :o ku oon katellu noit samojaa mut en oo päälle asti pistänny

    VastaaPoista
  5. Oii tosi kivoja noi kaikki ostokset :) ja hei mulla taitaa olla samanlainen paita mitä sulla tossa vikassa kuvassa :D!

    VastaaPoista
  6. Kivoja nuo! :) Itekin katoin itse asiassa tuota toppia, ois ollut aika edullinen mutten toistaiseksi päätynyt ostamaan :D

    http://saarukka.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Tää toppi on tosi mukavan tuntunen päällä... Tämmönen rento. :)

      Poista
  7. Mun on pitäny ostaa noi tommoset shortsit tuon värisinä ja valkosinaki vielä, ku mulla on ne mustat, keltaset ja oranssit jo! :--D
    ..ja nyt tänää huomasin kans, että noita on tullu vielä sinisenä ja vaaleen beigenä..
    Ja mun on varmaan ihanihan pakko saada noi tollaset shortsit noissa kaikissa väreissä, koska noi on tositosi kivat päällä. ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu nää on! Ite mietin myös niitä valkosia, mutta mulla on jo yhet valkoset shortsit. :)

      Poista
  8. aivan ihania vaatteita!:) ja oon samaa mieltä, toi väri sopii sulle ihan upeesti ainaki!

    VastaaPoista
  9. tosi kivoja ostoksia :) ihastuin tohon vyöhön !

    VastaaPoista
  10. Ite tilasin joku viikko sitten noi shortsit ja tosi kivat on.:)Ja toi vyö on ihana :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei oo totta ite varmaan kuukaus sitten tilasin, eikä ne oo vieläkään tullu mulle. Mitäs helvettiä tämä tämä on, kun ei mulle lähetetä niitä:D

      Poista
  11. Musta tuntuu että ostin noi ihan samat shortsit kolmessa värissä just kaks päivää takaperin :D Ne on ihanat ja sopii sulle tosi hyvin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah mäki varmaan haen noita vielä jonkun muunkin värisenä! Sen verran ihanat ja hintakaan ei paha. Mutta kiitos! :3

      Poista
  12. hei ompa kiva vyö! just tollasta oon itekki ettiny, pitääki käydä H&M:ssä :----) ja tosi kivat shortsit!

    VastaaPoista
  13. Voitko tehä postauksen jossa kerrot ensi kesän suunnitelmistas? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mulla ei oo vielä hirveesti mitään suunnitelmia kesäks :D

      Poista
  14. ihana toi shortsi-vyö-yhdistelmä :) ja btw näin sut eilen ompus :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Aijaa missä siellä. :D Ihan mielenkiinnosta vaan kysyn.

      Poista
  15. ihana asu !! :-)
    http://theressomuchtime.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  16. Tosi kivan väriset noi shortsit ja toi kynsilakka, superkiva! :)

    http://niina-tuulia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  17. MIten sulla riittää rahat, kun ostat koko ajan uusia vaatteita? O:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mä nyt koko aikaa osta. Nytkin tulee piiitkä tauko. :D

      Poista
  18. ihania vaatteita !(: mistä toi vyö on ?

    VastaaPoista
  19. sun jalat on nii kivat D: näytät hyvältä!

    VastaaPoista
  20. Ihanat vaatteet ja sopii sulle älyttömän hyvin! Ihanan väriset hiukset muuten :)

    VastaaPoista
  21. ootko värjänny hiukset :O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En :O Siis kerran kyllä sillon elokuussa. Mutten sen jälkeen enää...

      Poista
  22. tosi kivoja, varsinkin toi vyö!

    näyttäspä shortsit noin hyvältä munki päällä.... :D

    VastaaPoista
  23. oon just tilaamas hm:stä vaatteita parin päivän päästä ja toi toppi on hirveen kiva mut en millään löydä sitä tuolta nettisivult tai en tunnista sitä tai jotai ni kelasin et jos voisit auttaa tai jos ees tiiät et onks sitä siel nettisivul tai mis siel se on? :<

    sul on muuten ihan mahtava blogi ja oon sulle iha superkade sun naamasta ja hiuksista ja silmistä ja vartalosta ja kaikesta! :) voisit oikeesti olla malli ellet oo jo!

    VastaaPoista
  24. Aaaaa pakko saada noi kaikki samat ♥ Mut mäkää en löytäny tota toppia h&m sivuilta, toivottavasti sitä olis vielä kaupoissa!

    VastaaPoista
  25. oi vitsi sulle sopii kans tummat hiukset tosi hyvin! :) oot mielettömän kaunis ja sul on upeet simmut!

    VastaaPoista

♥ Jätä ihmeessä kommentti ♥