keskiviikko 10. huhtikuuta 2013

10.4.

Moikkamoi taas!
Ihana päivä ollut tänään, ei hirveästi muista poikkeava, mutta silti jotenkin rentouttava ja ihana. Tultiin Markuksen kanssa koulun jälkeen meille. Syötiin, hupsuteltiin ja katseltiin koneelta yhtä leffaa. Oli ihan superhauskaa! Markus täyttää huomenna 17, ja annoinkin sille jo tänään lahjan ja kortin, kun ei huomenna pystytä vapaa-ajalla olemaan. 
Mulla on muuten alkanut ihan ihmeellinen kevätväsymys. Nukun hyvin öisin, mutta siti päivisin oon kuin joku zombi ja päikkäreitä on lähipäivinä tullut useemman kerran vedettyä. Mistäköhän mahtaa johtua? Muilla havaittu samaa?
Huomenna mulla ei oo tiedossa mitään ohjelmaa. Ainoastaan se, että pitäis yks koulukirja hakea Lippulaivan Suomalaisesta koulun jälkeen, koska tilaukseni saapuikin sinne jo tänään. Perjantaina ois sit puolestaan suunnitteilla lähteä Kaislan kans koulun jälkeen Omppuun ihan kahville istuskelemaan. Kauppakierroskaan tuskin jää ainakaan täysin käymättä! 
Viikonlopun suunnitelmista mulla ei oo vielä selkeetä käsitystä. Ainakin Markuksen kanssa oon joko lauantaina tai sitten sunnuntaina ja yhessä ois tarkotus taas salilla käydä. Saa nähdä sitten mitä sitä keksii...

Mulla ois kysymys teille lukijoille. Nyt kun kesä alkaa pikkuhiljaa lähestyä, niin mitkä asiat on teillä ns."pakko saada kesäksi" -listalla? Uudet aurinkolasit, bikinit, muutamat shortsit vaiko kenties uudet pirtsakat kesäkengät? Oon itse vähän etsiskellyt joitain kivoja farkkushortseja. Semmosia "rikottuja", varmaan ymmärrätte? Mistä (netti)kaupasta suosittelisitte semmoisia katselemaan? KIVAT ILLANJATKOT!

37 kommenttia:

  1. Mulla on samaa väsymystä havaittavissa! En sit tiedä, aurinko saa toivottavasti piristymään! &
    Itseasiassa... noi kaikki mitä mainitsit on listalla! Aurinkolasit,bikinit,shortsit,kesäkengät & kesämekko tarvittais!! (: HOPE SO, et saisin! ;)

    VastaaPoista
  2. Mullakin on samaa väsymystä. Joskus ku oon ollu lattial koneella ni oon nukahtanu siihe lattialle. :D Mut bikinit, shortsit ja jotku kevyet kesäkengät ainaki listalla, en tiiä viel mistä oon ostamas :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tuttua toi lattialle nukahtaminen! :D Haha.

      Poista
  3. bikbokissa on mun mielestä ollu hirmu kivoja farkkushortseja! just semmosia kivoja rikottuja :-) mullakin on ostoslistalla parit farkkushortsit, ehkä jotkut värikkäämmät shortsit, kesämekko ja biksut! ihanaa kevättä sulle. ♥

    VastaaPoista
  4. Hahha, itselläni on juuri toisin päin tuon väsymyksen kanssa; oli talvella pimeän ja kylmän aikaan kauhea väsymys ja masennus, mutta nyt kun kevään merkkejä on näkyvissä ja tietää ettei oikeasti ole kuin muutama hullu viikko kesään niin johan alkaa pirteyttä ja energiaa löytymään :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olin odottanut itseltäni samaa... Mutta ei niin ei. :D

      Poista
  5. Mulla on mennyt nyt kevään tullen nukkumisen kanssa ihan toisin päin :D yleensä nukahdan saman tien kun räpsäytän illalla silmä kii, mutta nyt oon kieristkellyt levottomasti sängyssä 30 min- 1h iltasin ja odotellut nukkumattia. ja illalla ei oo ees ollut sellasta väsymystä mitä yleensä on :D

    VastaaPoista
  6. Joo tää kevät on ihan </3 lämpö on ihanaa mutta en vaan jaksa, vaikka nukun öisin okei ja argh. Ehkä se on kaikki koeviikot, kesäajat ja uusi jakso, en tiedä.
    Kesä olisi ihan jees jos ei olisi liian valoisaa/lämmintä/ötökkäistä :(
    Tarvitsen uudet bikinit. Oikeastaan tarvitsisin kaapillisen uusia vaatteita mutta asdf. Kesämekkoja ja bikinit, kun rinnat ei enää mahdu vanhoihin. Puberteetti is a bitch.

    VastaaPoista
  7. Täälläki väsymystä ilmenny, ärsyttävää koska vaikuttaa mielialaan :D Mun pitäs ostaa kans farkkushortsit mut en tiiä mistä sais kivat halvalla..:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep.. :/ Ja joo täälläkin ois halvalla tarkotus saada!

      Poista
  8. Voih, oon jo tässä jonku aikaa ihaillu sun ihanaa ja piristävää blogia! Keep doing what ya doing :) Mulla ehkä kesän pakko-listalla uuet kivan väriset bikinit :) ja kengät tietysti!

    VastaaPoista
  9. Onpas nätti ja erilainen kuva susta! :) Jotenki semmonen hopparimainen :D
    Ja mullaki oli tommonen väsymyskausi tässä aikaisemmin keväällä, nukuin vaan joka päivä enkä jaksanu tehdä mitään. Meni kuitenkin ohi tossa kuukausi takaperin eli toivoa on :) Itsellä tuntu auttavan ku söin enempi vitamiineja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Ja vois tosiaan kokeilla noita vitamiineja, koska oon joskus airmminkin kuullu niiden auttavan... :)

      Poista
    2. Kannattaa kyl ehdottomasti alkaa syödä vitamiineja, itelläki paljon virkeempi olo niiden ansiosta! :)

      Poista
  10. MUST HAVE-listalle on ehdottomasti päässeet aurinkolasit,bikinit ja balleriinat.Niiden lisäks oon täysin ihastunut niittishortseihin! kiitos natalian:) http://nataliaoona.blogspot.fi/2013/04/outfit-inspiration-for-summer.html

    VastaaPoista
  11. Mitä huulipunaa tai -kiiltoa käytät? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Käytän yhtä Lumenen Natural Code -huulikiiltoa. Sävy on 15 Creamy berry. :)

      Poista
  12. Mullakin on kauhea väsymys päällä ja vieläpä kaikista tuskaisin jakso tänä lukuvuonna käynnissä... :( No, toivottavasti nää muutamat viikot ennen lomaa menis nopeasti!

    Must have -listalla mulla ei oikeastaan ole mitään, mun shoppailumetodit on sellasia että kun näen jotain kivaa ja edullista, ostan harkittuani huolella ;)

    http://saarukka.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  13. Jep, bikinit ainakin pitäs ostaa, kesällä ei kannata koska kaikki on jo ostettu silloin! Kannattaa kohta ruveta jo osteleen. :) Itekkin vois kattoa.

    VastaaPoista
  14. mä etsiskelen kans farkkusortseja, värikkäitä on kyllä mutta jotkut ihan perus deniminsiniset ois kivat! ja sit uudet biksut on hakusessa kans :) oot ihan superkaunis!♥

    VastaaPoista
  15. hakusessa on jotkut värikkäät farkut, kun kevät alkaa nyt oikeesti jo tulla ja kaikki mun farkut on niin synkkiä :D ja bikinit on tietenkin se ainainen ongelma, mistäköhän löytäisin tänä vuonna... oot ihana ja hyvää kesän odotusta :)

    VastaaPoista
  16. löysitkös muute mieluisia biksuja? (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Löysin vaikka kuinka! En vaan oo tilaillu viel mitään. :)

      Poista
  17. ite haluisin uusia kesäpaitoja ja -toppeja! mut ei oo rahaa fuuuu :D ja aion ite tehä yhistä vaaleista farkuista revityt ja mustista farkuista tuunata farkkushortsit :---) et jos sulla on jotkut farkut mitä et käytä ni kannattaa ite sit tehä ne shortsit! tulee halvemmaks ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu vois olla hyvä idea kunhan vaan osais sen tuunaamisen jalon taidon. :D Saattais mulla mennä ne shortsit roskikseen "tuunaamisen" jälkeen.

      Poista

♥ Jätä ihmeessä kommentti ♥