torstai 7. maaliskuuta 2013

OLISIHAN SE PITÄNYT ARVATA...

...Että se yleinen talviflunssa iskee lopulta muhunkin. Oon ollu tän päivän ihan veto veks aamusta asti ja jouduin lähtemään koulusta kesken päivän pois. Kurkku kipeä, huono olo, pää kipeä ja voimaton olo. Muutenkin tässä on ollut kamalasti kaikkea hässäkkää, joten mieli maassa ja postaukset vähän jääneet. Mun oli tänään tarkotus nähdä Anttia koulun jälkeen, mutta meni nyt sekin tapaaminen mönkään. Myös loppuviikon suunnitelmat menee täydellisesti pieleen, jos tää mun olo tästä vielä huononee... Toivottavasti pääsisin huomenna kouluun!
En oo tänään jaksanu tehdä muuta kuin maata sohvalla viltin alla, joten siksi napsasinkin vain pari kännykkäkuvaa. Oon kyllä huomannut, että huonosta olosta huolimatta tämän päiväinen sää on saanu oikeesti hymyn huulille! Ois ollu niin täydellinen sää ulkokuvauksiin, mutta tässä tilassa... No thanks. 
Viikonlopusta on kuitenkin kuulemma tulossa todella kaunis sään osalta, joten jos silloin olisin terve ja saisin jonkun mua kuvaamaan niin olis ihan mahtavaa! 
Mun ois huomenna tarkotus (ehkä) nähdä mun kaveria Riinaa koulun jälkeen, jos vaan oon terve. Toivon nyt todella, että ens yönä tapahtuis joku ihmeparantuminen ja ei menis suunnitelmat ihan penkin alle. Tän illan oon kyllä nyt visusti viltin alla lepäämässä... Se on varma.
Mutta anyway, ymmärrätte varmaan, ettei mulla tänään oo hirveesti voimia enempää tänne kirjotella. Halusin vaan tulla moikkaamaan ja kertomaan missä mennään. Toivottavasti parantuisin nopeasti niin voisin tulla taas postailemaan paremmalla mielellä ja useemmilla kuvilla. 
Nyt on kuitenkin pakko päästä taas vähän levähtämään, joten se onkin sitten heipat tältä päivältä.
Loppuiltana taidankin turvautua strepsilseihin ja kuumaan kaakaoon... Eipä siinä kai muu auta.

30 kommenttia:

  1. kuka on antti? ja paranemisia sulle!♥

    VastaaPoista
  2. No voi :( Parenemista sulle, mä just vasta eilen olin koulus koska flunssa -.-

    VastaaPoista
  3. parane pian!! Mullakin oli toi kauhea flunssa ja kesti sen 3 viikkoo,vieläkin on pientä nuhaa ja yskää.. mutta toivotaan ettei sulla kestä noin kauaa :)

    VastaaPoista
  4. tässä just itelläki iski tänää päänsärky, kurkkukipu ja nuha.. huomiseks oli kivat suunnitelmat, nyt neki sit peruuntuu:( niin perseestä

    Paranemisia sulle!

    VastaaPoista
  5. ai teil on kakskerroksinen talo :oo

    VastaaPoista
  6. miullekkin iski kuumeflunssa maanantaina :( nyt onneks menny jo ohi enimmät pöpöt, paranemisii siulle!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei toivottavasti mäki parantuisin nopeesti! :(

      Poista
  7. paranemisii mut kui sä jaksat meikata kipeenä? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No koska olin meikannu kouluun ja koulusta kun tulin kesken kaiken kotiin niin en pessy niitä. :D

      Poista
  8. kolmikerroksinen rivitalo, kui siistii :D miltä se näyttää ulkoopäin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Normaalilta kakskerroksiselta talolta, koska kolmas kerros on maan alla. :D

      Poista
  9. oho tajusin just miten pedofiililta kuulostin :DDDDDDDDDDD

    VastaaPoista
  10. Voi sie oot kaunis! :) Oon täs jo jonku aikaa seurannu sun blogia ja ajattelin vaa kertoo et vaikutat mun mielestä todella mukavalta ja fiksulta tytöltä. Jatka vaan samaan malliin :) Toivottavasti paranet pian!

    VastaaPoista

♥ Jätä ihmeessä kommentti ♥