lauantai 9. maaliskuuta 2013

9.3.

Takki Seppälä | Korut H&M | Huivi H&M

Heippa vaan ihanat!
Olin tosiaan tänään Ompussa pyörimässä ja silmään pisti jos minkälaista kevätvaatetta. Näin maaliskuussa on mun mielestä jo hyvä aloittaa niidenkin vilkuilu, jottei jäisi ihan viimetippaan.
Oon jo pitkään miettinyt, että uudet kevätkengät tulee ostettua. Tällä kertaa kyseessä olisivat valkeanväriset & lyhytvartiset tennarit. Ne on mun mielestä tosi pirtsakat ja tyylikkäät, joten just mun makuun ja aika varmasti jalassa heti lumien sulettua.
Tänään pyörähdin myös Seppälässä ja tapasin just mun uuden rakkauden - uuden JÄRJETTÖMÄN ihanan kevättakin. Hintaa tältä ihanaiselta löytyy 49,95€, joten senkin puolesta passais mulle. Takki tulisi tosiaankin olemaan vaaleanpunainen ja sen kaveriksi löysin lisäksi H&M:stä kuvassa näkyvän huivin. Huivi ei välttämättä tule olemaan sama, mutta halusin antaa käytännössä vain esimakua siitä, millainen se luultavasti tulee olemaan. Ohut ja vaalea, sekä joillain kauniilla kuvioilla koristeltu. Tois ihanasti yksityiskohtia kokonaisuuteen!

Miltäs mielestänne vaikuttaa tämä kyseinen vaatetuskokonaisuus? Takki on mun mielestä raikas ja värin puolesta myös aikalailla massasta poikkeava. Kokeilin sitä tänään kaupassa ja istui mun päälle täydellisesti. Valkoiset housutkin sattuivat juuri jalassa olemaan, joten kokonaisuus oli mun mielestä ihan mahtava. En malta odottaa, että saan mahdollisesti tuon keväällä päälleni pukea! Jes, viimeinkin täydellinen kevättakki löydetty - kaiken lisäksi ajoissa! 

36 kommenttia:

  1. ihana tuo vaaleanpunainen takki!!!!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin mustakin, ah rakastuin oikeesti siihen. :)

      Poista
  2. Mistä aiot ostaa noi tennarit, mullaki olis suunnitelmissa mutten tiiä mistä tollasia sais.. D:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noita saa esim. Stadiumista ja Aleksi13:sta. :)

      Poista
  3. Toi takki on aivan ihana ja kävin iteki sitä kokeilemassa joku viikko sitten :) Mun päälle ei vaan sopinu ei sitte ollenkaa :D Mut uskon et oot tosi suloinen ilmestys toi päällä! :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi hitsi, inhottavaa aina jos joku ihana vaate ei sovi päälle! :( Mutta kiitos <3

      Poista
  4. Voi että näytät varmasti upeelta tossa takissa! :) jotenki just sun tyylinen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha kiitos, mustakin jotenkin NIIN mun tyyliä. :)

      Poista
  5. Oi kun nätti, sopis varmasti sulle! :) Itekin tykkään ton tyylisistä takeista, vaikka ne onkin mulle usein muuten liian isoja, mutta sitten hartioista puristavat :( Sitä se uintiharrastus kai teettää... :Dd

    VastaaPoista
  6. eikö noi värit oo just muodissa :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tiedä. Mutta jos on, niin aika harvalla tuota sitten näkyy. :D

      Poista
  7. Niiiiin sun tyylinen toi takki! :D
    ..haha, ja mä olin sitte ehkä pikkusen ajoissa kevättakin suhteen, kun taisin innostuksissani tilata sen jo tammikuun puolella.. :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah, hups! :D No parempi ajoissa kuin liian myöhään!

      Poista
  8. Itekki just tänään katoin tota samaista vaaleenpunasta takkia ja oli niin ihana, että pakko käydä kans hakemmassa se!<3 ja oon noita valkosia lyhytvartisia conversejakin alkanut himoamaan, mut en kuitenkaan viitti ostaa kun viime keväänä ostin ne varrellisina :/
    Ja tää postaus oli tosi kiva, voisit tehä useemminki tällasia :)

    VastaaPoista
  9. Uusi lukija!

    Ihana Takki <3<3

    Ja oo niiiiiiiiin nättii! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

    VastaaPoista
  10. tilasin vähän aikaa sitte h&m:ltä tommoset rannekorut,noi on tosi ihanat :-)

    VastaaPoista
  11. kengät ei sovi tohon yhtään mut toisilla kengillä ois varmaan kiva :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei, mun mielestä ne sopii, mutta ostan lisäks kesäks jotkut avokkaat. :) Semmoset pitsiset mahdollisesti. (Jos tiedätte millaisia tarkotan)

      Poista
    2. noi kengät just sopii täydellisesti tuohon asuun!

      Poista
  12. Ihana blogi ! Ja toi banneri on upee <3

    http://letsgetlostheyy.blogspot.fi

    VastaaPoista
  13. Oi tosi nätti takki on kyllä :) Itsekin ostin juuri eilen uuden vaaleanpunaisen kevättakin, että hyvä valinta sullakin ;D

    Ja sitten vaan mahd. pian kuvia susta + uudeta takista :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah joo! Heti kun sen ostan ja on sopivat kengätkin (converset) niiden kanssa niin sitten varmasti tulee kuvia. Varmaan sitten joskus kuukauden päästä. :)

      Poista
  14. toi takki näyttää tosi tönköltä tossa kuvassa, mut varmaan hienolta päällä, ja tosi hieno väri! ite kans just kotiutin lyhytvartiset mut sellaset peach- väriset converset :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa! Ja joo näyttää päällä 100x paremmalta, omasta mielestänikin näyttää kuvassa aika tönköltä. :(

      Poista
  15. tosi kiva blogi ja oot tosi kaunis, jäin lukijaks ! :-----)

    http://theskyisnotlimit.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  16. postauuuuuuuuuuuuustaa!!

    VastaaPoista
  17. Käy ostaan toi takki äkkiä, ettei pääse loppumaan :D. Vaikka tuskin ne nyt ihan heti :). Toi on kyllä tosi kivan näkönen ja sopii sulle varmasti hyvin! Ja itekkin oon aatellut hommata valkoset conssit, en vaan osaa päättää pitkät vaiko lyhyet :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo äiti lupautu mun kanssa tulla sen ostamaan jossain vaiheessa, en tiedä vielä milloin! :D

      Poista
  18. Hei millonka tekisit uuden ihonhoitopostauksen? Oot tehny jo joitaki mut siit on aikaa :( Mut sul on tosi kiva blogi!<3

    VastaaPoista

♥ Jätä ihmeessä kommentti ♥