maanantai 25. helmikuuta 2013

75 faktaa minusta!

Minä
1. ...Oon 180cm pitkä.
2. Rakastan glitteriä.
3. Oon shoppailuhullu, eli vähän liiankin hyvä rahojen törsäämisessä.
4. Mun lempiradiokanavat on Voice ja NRJ.
5. Rakastan korkokenkiä.
6. Inhoan talvea.
7. Vihaan luistelua ja hiihtoa.
8. Arvostan ihmisessä eniten empatiakykyä, rehellisyyttä, luotettavuutta ja avuliaisuutta. Jos mulle hymyillään, saa varmasti hymyn myös takaisin, muille hymyilevät ihmiset tuo mulle hyvän mielen.
9. En arvosta ihmisissä itsekkyyttä, matkimista, muiden miellyttämistä ja kaksnaamasuutta. 
10. Pidän blogin kirjoittamista harrastuksenani.
Liikunta
1. En harrasta tällä hetkellä säännöllistä liikuntaa.
2. Oon harrastanu yleisurheilua.
3. Tavoitteenani (jälleen) on tällä hetkellä aloittaa salilla käyminen.
4. Koulussa liikunta on viimesen neljän vuoden ajan mulla aina ollut 9.
5. Tykkään koululiikunnasta.
6. Vihaan uintia. (Paitsi jos saa itse mökillä vaikka uiskennella)
7. Lempiurheilijani on tällä hetkellä Valtteri Filppula.
8. Lempiurheilulajini (mitä itse voisin harrastaa) on sulka- ja lentopallo. Myös sähly on kärkikolmikossa.
9. Laskettelen.
10. En tykkää hirveästi tanssista, lukuunottamatta paritansseja.
Ruoka
1. Oon hirvee herkuttelija.
2. Rakastan suklaata.
3. En tykkää kanafileistä.
4. Fetasalaatti on mun mielestä maailman parasta!
5. Syön koulussa paljon.
6. Mun paheeni on liika napostelu.
7. Thairuoka on mun mielestä ihanaa.
8. Tykkään pinaattikeitosta ja maksalaatikosta.
9. Hese on parempi kuin Mäkki.
10. Rakastan aurajuustoperunoita.
Koulu
1. 9lk:n päättötodistuksessa todistukseni keskiarvo oli 8,8.
2. Oon lukion 1. luokalla.
3. Koulussa mun lempiaine on filosofia.
4. Luen äikän lisäks kolmea kieltä: englantia, ruotsia ja saksaa.
5. Odotan lukiossa eniten omia penkkareita ja ens vuoden wanhojen tansseja.
6. Oon aina opiskellu Espoossa.
7. Vihaan koeviikkoja.
8. Oon huono englannissa.
9. ...Mutta oon kuitenkin ruotsissa hyvä.
10. Koulussa eniten vihaamani aine on englanti.
Kaverit
1. Kaverit on mulle tosi tärkeitä.
2. En omista "1000 ihmisen kaverilaumaa". Mulla on silti tarpeeksi kavereita ja riittävästi hyviä ystäviä.
3. En koe olevani oma itteni suuressa ihmisporukassa, viihdyn mielummin pienemmissä piireissä.
4. Oon saanu netistä suht paljon hyviä kavereita. Joidenkin kanssa oon tavannutkin ja joidenkin kanssa juttelen vielä tiiviisti vain netissä.
5. Kavereiden kanssa shoppailen ja käyn leffassa mieluusti.
6. Mulla on sekä tyttö- että poikakavereita.
7. Mulla on kavereita, joille voin kertoa käytännössä kaiken.

Perhe
1. Perhe on mulle tärkeä.
2. Mun perheeseen kuuluu äiti, isä ja kaks pikkusiskoa.
3. Oon meidän perheen lapsista vanhin.
4. Oon aina ollu harmissani, koska en omista isoveljeä.

Randomit
1. Rakastan lakata kynsiä.
2. Rakastan musiikkia.
3. Vihaan pimeää.
4. Rakastan toisten kanssa nauramista. Yksikseenkin nauraminen on välillä hauskaa.
5. Oon käynyt mallikoulun.
6. Rakastan laukkuja.
7. Rakastan kenkiä.
8. Vuoden paras päivä on jouluaatto tai kesäloman alku.
9. En tiedä vielä mitä teen lukion jälkeen.
10. Huonoin piirteeni on lyhytpinnaisuus.
11. Oon herkkä.
12. Rakastan matkustelua.
13. Oon ollut leikkauksessa.
14. Pelkään hammaslääkäriä yli kaiken.
15. Mulla ei koskaan oo ollu hammasrautoja. (Ei tule olemaankaan)
16. Oon laiska.
17. Oon melko ujo uusien ihmisten seurassa mutta "lämpenen" kuitenkin nopeesti.
18. En lue koskaan omatoimisesti kirjoja.
19. Paras maa/paikka missä olen käynyt on Thaimaa.
20. Rakastan istua pitkiä matkoja bussissa ja kuunnella samalla musiikkia.
Eläimet
1. Mun lempieläin on koira.
2. Vihaan hiiriä ja rottia.
3. Mulla ei ole lemmikkiä.
4. Aion hankkia koiran tai kissan joskus kun asun omillani.

38 kommenttia:

  1. Oot just kivan pitunen (: teeks mitään mallintöitä?

    VastaaPoista
  2. Ihana tälläi postaus mis kerroit ittestäs! Tykkäsin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! Voin tehä näitä jatkossakin. :)

      Poista
  3. Missä leikkauksessa sä oot ollu? :O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Varvasleikkauksessa. Mulle kävi onnettomuus jossa mun isovarvas irtos puoliks.

      Poista
    2. Autsautsauts D:

      Poista
    3. MITÄÄÄ?!
      Mut huomasin olevani 90% samanlainen kun sä :D ihan samoista asioista tykätään ja vihataan ja tehään :D aika creepy

      Poista
    4. hyiiiii yäk D: mäki oon ollu varvasleikkauksessa ku mun kynsi irtos isovarpaasta ja se toine kynsi alko kasvaa sinne sisää ni jouduttii leikkaamaa.. mut hyi rupee oksettaa ku lukeeki mistää tälläsist :D

      Poista
    5. wtf mitä sulle oikee kävi???

      Poista
    6. Hyppäsin uimarannalla laiturilta suorin jaloin veteen ja pohjassa oli rikkinäinen kaljapullon pohja. :(

      Poista
  4. Tosi kiva postaus !:) missä mallikoulussa oot ollu?

    VastaaPoista
  5. Älä pliis kirjoita, ettet "omista" suurta kaverilaumaa tai isoveljeä. Suomen kielellä se kuuluu sanoa: "minulla ei ole isoveljeä". Annat itsestäsi omituisen ja kirjoittajana amatöörimäisen kuvan, koska ihmisiä ei voi omistaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kun käytän niitä sanoja noissa kahdessa tilanteessa, niin en tarkoita sillä tuota mitä sanot. Vaikea selittää.. Ilmeisesti jotkut sen ymmärtävät noin että luulen tosiaan että ihmisiä voi omistaa... En todellakaan. :D

      Poista
    2. Ja mulla on oma kirjotustyyli ja oon tottunu käyttämään omistus-sanaa tuossa tilanteessa. Ehkei se nyt ole kieliopillisesti oikein, mutta itse käytän sitä. Olen sitten joidenkin mielestä outo tai en.

      Poista
    3. pakko tulla tähän väliin, että itsekkin käytän omistus-sanaa aika usein, oli sitten kyse ihmisistä tai jostain tavaroista yms. jos kirjoitan, että "omistan maailman parhaan perheen" niin silloin se maailman paras perhe on _mun oma_ ja sitä sillä kans tarkotan! (: periaatteessa sama asia kuin "minulla ei ole ikiomaa isoveljeä" :Ddd

      Ihana blogi sulla Vilma! ♥

      Poista
    4. mitä ihmettä :D eihän tossa oo mitään ihmeellistä, kauhee kun jostain ihan turhista asioista valitetaan

      Poista
    5. lol ompas kamalaa XD taas valitetaa turhasta, antakaa vaan ihmisten kirjottaa miten haluavat, tuo ''omistus''-muoto on kuitenkin aika yleinen

      Poista
  6. Kymmenen syytä miks juuri Valtteri Filppula on suosikkiurheilijas?
    Ja minkä mallikoulun olet käyny?

    :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No en osaa luetella kymmentä enkä ala edes yrittämään. :D Clamoksella kävin sen mallikoulun.

      Poista
  7. pystyisiks tehdä postausta susta ja markuksesta? 8)

    VastaaPoista
  8. hei tää oli ihan sikakiva!! lisää jotain tän tyylisiä?:) ja ootko tossa ekas kuvas? superkaunis!:):)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu voin tämmösiä toteutella tulevaisuudessa useemminkin. :) Ja olen siinä juu, kiitos!

      Poista
  9. Onko noi treenivaatteett sun tossa kuvassa? :)

    VastaaPoista
  10. Meneekö noi kuvat tollasiks huonolaatusiks ko isonnat ne tolleen tänne blogiin vai oliko ne jo jossakin weheartitissa noin huonolaatusia? :D Ärsyttää tosi paljon XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tiedä kummasta johtuu. Osa oli kyllä hunoolaatusia jo siellä weheartitissa. :D

      Poista
  11. mua oikeesti kiinnostais nähä kui upee ilmestys oot joskus parikymppisenä ku kaunistut vaa hetki hetkeltä ;___;

    VastaaPoista
  12. ihana postaus:) ja oot tosi kaunis ja arvostat ihmisissä ihan samoja kuin sinäkin hyvät arvot sulla siis ;)

    VastaaPoista
  13. Voi ku tykkäsin täst postauksest!!:) tosi paljon yhteistä meillä noiden random juttujen perusteella:p

    VastaaPoista
  14. Tosi paljon löyty samoja :D Hese todellaki on parempi ku mäkki!
    Ja mäkää en koskaa lue omatoimisesti kirjoja. How boring!

    http://psychedeliccolours.blogspot.com

    VastaaPoista
  15. Ootko oikeesti noin pitkä :o enpä ois ikinä arvannu! :D anyway, tykkäsin kovasti tästä postauksesta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! :) Ja joo olen oikeesti noin pitkä vaikkei sellasta ihan aluks ehkä uskoiskaan.

      Poista

♥ Jätä ihmeessä kommentti ♥