keskiviikko 20. helmikuuta 2013

20.2.

Tänään aamupäivän osalta oli aika kurja päivä...
Mulla meni tän päivän suunnitelmat ihan uusiks, kun Markus ei pystynytkään olemaan mun kanssa tänään. Aamu meni muutenkin vähän kireissä tunnelmissa ja turvauduinkin sitten loppujen lopuks tietokoneeseen, telkkariin ja ruokaan. Olihan se toisaalta kyllä kiva kaikesta huolimatta vähän kölliä lämpösen viltin alla tekemättä mitään, sai ajatukset vähän muualle ja sen lomafiiliksen taas valloilleen. Lisää tälläisiä rentoja päiviä kiitos!
Tuntuu että hiihtoloma oikeesti etenee ihan yhdessä hujauksessa! Kumpa olis vielä enemmän näitä aamuja, jolloin sais nukkua pitkään ja köllötellä sängyssä siihen asti kun huvittaa. 
Kynsiäkin on taas tullut lakkailtua. Se on semmosta hommaa, mitä jaksais tehdä aina! Kynsien kuivuminen onkin sitten se ainut huono puoli ja saa ainakin sen puol tuntia kävellä kuin zombi ja yrittää olla koskematta mihinkään. En oo muuten päässy vieläkään eroon glitteristä, tällä kertaa oli vuorossa kultainen! Luulis että vaihtelu virkistäis, mutta näiden lakkojen kohdalla ei vielä ainakaan.
Alkuillasta tuli lähdettyä iskän kanssa Helsingin Stockmannille, jossa äiti meitä ootteli. Pyörittiin tunti siellä ja sen jälkeen lähdettiin vielä Omppuun syömään ja käymään kaupassa. Stockalla mä vietin äidin kanssa käytännössä koko sen ajan kosmetiikkaosastolla etsiskellen itelleni uutta meikkivoidetta ja puuteria. Napattiin mulle mukaan myös Max Factorilta ihana huulikiilto, jollaista oon jo vähän aikaa katsellut. Oon muuten huomannut, että tuosta Lumenen meikkipuuterista sekä Maybellinen Dream Satin Liquid -meikkivoiteesta on oikeesti tullu mun vakkarivaihtoehdot! Jos oikeesti haluut tasaisen ja kauniin meikin kasvoille niin suosittelen noita kahta tuotetta. Ite tuun käyttämään kyseisiä tuotteita varmasti vielä pitkään!

Oon nyt tän loppuillan käytännössä vaan surffaillu koneella kaikenlaista. Huomenna ei oo varsinaisesti mitään sovittua ohjelmaa, mutta saattaa olla että nään taas yhtä kaveria jonkin aikaa. En tiedä vielä... Perjantaina oon Markuksen kans päivän ja illalla lähen iskän kans Helsinkiin lätkämatsia kattomaan. Että ihan ohjelmaa on kyllä loppuviikollekkin! 
Nyt kuitenkin kello on taas sen verran, että ois aikeissa mennä jo valmistautumaan tuonne pedin puolelle. Vois haukata vielä jotain pientä iltapalaakin ennen nukkumaan menoa...
Kauniita unia!

20 kommenttia:

  1. ihanat kynnet! onko ihan oma pituus? :-)

    VastaaPoista
  2. Mistä oot mahtanu ostaa ton kynsilakan ja osaatko sanoo myydäänkö noita vielä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Seppälästä. Ja kyllä niitä vielä myydään, tosin pakkauksessa on kaks muutakin glitterlakkaa, pinkki ja hopeinen. :)

      Poista
    2. Kuinka peittävää tuo Lumenen meikkipuuteri on? ja muistatko paljo se suunnilleen maksoi? :)

      Poista
    3. Mun mielestä peittää hyvin, maksaa reilu 18€. :)

      Poista
  3. Mä taijan tietää mis asut!

    VastaaPoista
  4. uusitko koulussa yleensä sun meikkiä vai riittääkö jos kerran meikkaat? :) ja kun et laita tekoripsiä ni taivutatko muuten omia ripsiäs? :> paljo sulla menee aamulla meikkaamiseen? ja ootko nyt lomalla heräilly mihin aikaan? :d hihi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En uusi melkein koskaan. Ainoastaan liikkatuntien jälkeen. Taivutan ripset aina ja meikkaamiseen mulla menee yleensä 15min. Nyt oon heräilly 11-12 aikaan. :)

      Poista
    2. ookei :) mitä sun perus meikkiin kuuluu? sori kauhea kysely..meneekö sulla päivät yleensä ohi jos heräät jossain 12 ja mä en ainakaa melkei koskaan jaksa tehä mitään ja oon koko päivän yökkäris ja on ihan hömppä olo XD

      Poista
    3. Ei mee ohi yleensä, joskus kyllä. :) Ja siis mun meikkiin kuuluu meikkivoide, puuteri, huulikiilto, poskipuna, nestemäinen eyeliner, ripsari, tekoripset (yleensä), kulmavaha ja kulmakynä.

      Poista
  5. Vitsi kun vaikutat niin ihanalta! Ja ihanat kynnet, mäkin haluan! :D

    VastaaPoista
  6. ku oot sanon et sun iho oli joskus aika epäuhdas ni onko sulla mitää kuvii sun ''entisest'' ihost jotka voisit laittaa mahdolisesti tänne?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ei oo tässä omalla koneella ainakaan semmosia kuvia. :(

      Poista
  7. miks et vastaa tohon mun kommenttiin :o

    VastaaPoista

♥ Jätä ihmeessä kommentti ♥