sunnuntai 6. tammikuuta 2013

WEEKEND!

Eilen tuli siis taas käytyä kaupoilla, tällä kertaa Helsingissä.
Nähtiin Markuksen kans meidän kaveria jo heti aamupävästä Kampissa ja päivä vierähtikin sitte yllättävän nopeesti siellä pyöriskellessä Kampin, Forumin ja Stockmannin välillä. 
Nyt oikeesti sain varmuuden siitä, että alennusmyynnit ei oo oikeesti se mun juttu. Liikaa ihmisiä eikä mitään kivaa alennuksessa. Kaikki alennustuotteet on (mun mielestä) jotain ihan ihmeellisiä rättejä ja kaiken lisäks aivan liian isoja mulle. Meni hermot eilen ja manailin päässäni, että miks en oikeesti voi löytää alennusmyynneistä mitään muuta kivaa, kun normaalihintasia tuotteita.
Oon jo pitkään yrittäny itselleni metsästää jostain semmosta isoa ja pidemmän mallista villapaitaa/-takkia, joka ois paksu ja mukava päällä. Eilen semmosen löysin ZARAsta, mutta hinta oli 60€ ja aattelin, etten viitti niin kallista ostaa. Ei aikaakaan kun löysin myös toisen ihanan villapaidan Vero Modasta, mutta sekin oli kaikkien alennusvaatteiden joukossa niitä ainoita normaalihintasia ja maksoikin sen 50€... Voi en kestä oikeesti. :D 
En sitten ostanu vaatteita eilen, mutta kyllä muuta kivaa silti tarttui mukaan. Koruja ei koskaan tytöillä (ainakaan mulla) ole liikaa!
Rannekoru 12,90€ | Sormus 8,95€ | Bijou Brigitte

Tuolta Bijou Brigitestä löysin itelleni aivan ihanat korut! Sormuksiakin on niin vähän, että tulee kyllä kovaan käyttöön tuo uusi söpöläinen. Käsikorukin oli mun mielestä niin kaunis ja sopii sekä arkeen että juhlaan, että halusin sitten senkin ostaa. 
Ainut vaan, että kun mulla noita koruja tuppaa aika paljon jo olemaan, niin tarttisin isomman korurasian. Löysinkin yhden täydellisen korurasian sillon torstaina Iso-Omenan Pink Boudoir -liikkeestä. Hinta oli kyllä 150€, että aika kallishan tuo ois. Aattelin kuitenkin, että vois siihen ruveta säästämään, koska tarvitsisin semmosta todella.
Puuteri 18,90€ | Pinnit 4,90€ | Anttila

Juu hieman tummemmalle puuterillekkin oli tarvetta, ja kävinkin semmosen hakemassa Anttilasta. Pinnitkin tarttui mukaan samalla, kun jotenkin oon kaikki edelliset onnistunu kadottamaan... Vaikka luultavasti näistäkin suurin osa katoaa tässä puolen vuoden sisällä.

Tuommoset ostokset taas tällä kertaa. Luulempa että nyt kaupoissa ramppaaminen saa taas vähäksi aikaa riittää. Tulis sitten vähän taas toisenlaista postaustakin tänne, eikä aina vaan ostoksia. 
Nyt kuitenkin mun pitäis itteeni laittaa vähän kuntoon, kun ois tarkotus lähteä kohta Eevin korispeliä kattomaan. Eli ei muuta sitten kun kivat päivänjatkot teille vaan, ens viikolla (mahdollisesti jo huomenna) tuun taas tänne kirjottelemaan! :)

10 kommenttia:

  1. Nätit korut! Mun mielest sun kannattaa kerätä rahaa siihe hienoo korurasiaan, nii mäki tein ja siit iloitsee sit enemmä!:-D

    VastaaPoista
  2. Kivoja koruja! Voi vitsi kun mäkin osaisin valita jotkut nätit, en onnistu löytämään sopivia, löydän tylsiä tai liian räväköitä mun makuun..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on usein ongelma mullakin, mutta eilen ei. Onneks! :O

      Poista
  3. Ihanat korut! Kävin itse myös pari päivää sitten aleissa ja mulle kävi sama juttu kuin sulle eli en löytänyt mitään kivaa alennettuun hintaan, mutta sitäkin enemmän kaikkea ihanaa normaalihintaisena. Kumma juttu! :O :D

    VastaaPoista
  4. ää mä meinasin joku aika sitten ostaa ihan samanlaisen rannekorun, mut mul on kapee ranne ja se oli sit iha liian iso :( oon kade :D

    VastaaPoista
  5. kattelin instassa sun kuvia ja ne kynnet oli ihanat!
    onks sulla ennen ollut geelikynsiä tai tekokynsiä ja onko niillä helppo tehä kaikkee?(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu on ollu ennenki. :) Kunhan ei liian pitkiä ota niin voi aikalailla helposti kaiken tehä. Tosin koruja vähän vaikeempi laittaa näillä geelikynsillä, mut kyl näihin on jo tottunu. :)

      Poista

♥ Jätä ihmeessä kommentti ♥