perjantai 11. tammikuuta 2013

KURKISTUS HUONEESEENI

Kaks aiempaa huonepostausta oonkin jo tehnyt, mutta päätin väsätä nyt kolmannenkin, kun sitä toivottiin. 
Mun huone on siis todella pieni ja hankalan muotonen, joten sisustuksen kanssa onkin vähän ongelmia. Haluisin muutenkin sisustaa mun huoneen uudelleen, mut ei vanhemmat oo oikeen innostuneita ajatuksesta ja itellä nyt ei tietenkään oo rahaa ruveta sisustelemaan. Noista Lundian hyllyistä oon halunnu jo monta vuotta sitten päätä eroon... Tässä samassa paikassa ne kyllä vielä jököttää, en tiiä sitten kuinka kauan vielä.
Nyt kuitenkin napsin vähän kuvia teille tästä pikku kopperostani...!
Ovelta aukee tää näkymä. Sain sillon 1,5 vuotta sitten äidiltä ja iskältä synttärilahjaks nuo leopardikuvioiset lakanat, ja ne on melkeen kokoajan siitä lähtien ollu mulla käytössä (pari kertaa ollu jotkut muut). En varmaan kyllästy niihin ikinä! 
Kesällä mun mummi toi meille tuommoset sudenkorento-koristevalot, joita aluks pidettiin terassilla. Vähän sen jälkeen mä kuitenkin otin ne mun huoneeseen, koska mun mielestä ne sopi tänne niin hyvin! Muutenkin kun pistää kaikki muut valot kiinni niin nää on ihanan tunnelmalliset. 
Nuo hyllyt kun sais ees maalata valkoseks niin voisin mielelläni jopa pitää ne... Mutta kun ei. :D
Säilytän muuten työpöydän pikku hyllykössä/lokerikossa tosi paljon kaikkia pieniä meikkejä, koruja, kynsilakkoja ja kaikkee semmosta, joille ei oo oikeen mitään parempaa säilytyspaikkaa. Oon kyllä aatellu ehkä jossain vaiheessa ottaa sen pois ja pistää tilalle vaikka jonkun kivan julisteen tms. Vaihtelu vois virkistää... Toinen vaatekaappi (henkarikaappi) on mulla aina ihan turvoksissa. Vaatteet tursuu sieltä kohta ulos, niinkun tuosta voi läpi nähdäkin. Tosta kaapista tykkään kyllä ihan tositositosi paljon!
Matto on mulla tuommonen beigen värinen karvamatto edelleen... Rakastan karvamattoja ja mun mielestä ne sopii mun huoneeseen kaikista parhaiten. Tuo valkonen lipasto ostettiin mulle kans joku vajaa pari vuotta sitten ja on kyllä ihana. Siellä pidän kaikkia mun vaatteita, joiden ei henkarissa tarvitse roikkua.
Peili mulla on vähän hassussa paikassa... Sängyn päädyssä. Siinä oli sille jo valmiiks paikka mihin sen pysty pistää roikkumaan, enkä mä sitä haluais oikeen vastakkaisellekkaan seinälle pistää.
Tän pikkusen söpöliinin (radion) sain joululahjaks kai 2-3 vuotta sitten? Paras ikinä. 
Kuten kuvista voi päätellä, mä tykkään ihan hirveesti pitää kaikkee tavaraa esillä näillä hyllyillä, vaikka mulla yläkaapit kyllä tursuaa kaikesta tavarasta. Varsinkin lompakko, korurasia, meikkipussit(t), rasvat, voiteet, hajuvedet jne. on mulla melkein aina tuossa esillä. 
Olisin muuten ottanu teille vielä kuvia vaatekaappien sisällöistä, mutta kun niihin vilkasin niin sain huomatta, että ne näyttää tällä hetkellä kuvauskelvottomilta. Ehkä mä joskus myöhemmin jonkun muun postauksen yhteydessä niistä otan pari kuvaa ja laitan tänne. Jotkut on sitä jopa pyytäny, joten pikapikaa pitäis alkaa niitä siivoamaan ja heittää turhia vaatteita pois tai keräykseen.

Mutta tämmönen kurkistus tällä kertaa! Seuraava huonepostaus tuleekin varmaan vasta sitten, kun/jos mun huoneen sisustus menee uusiks.
 Huomenna tai ylihuomenna ois kans tosiaan tarkotus toteutella sitä kuvapostausta... Että sillo taas kuullaan, kivat viikonloput teille! :)

32 kommenttia:

  1. Sulla on kiva huone! :)

    VastaaPoista
  2. hei mistä toi ruskeen värinen laukku on? josta oot ottanu pelkän yksittäis kuvan. kiva huone sulla muuten :)

    VastaaPoista
  3. Sulla on jotenkin kaikki niin epäreilun tyylikästä :o

    VastaaPoista
  4. oi sulla on kyllä tosi ihana huone ! :) mistä toi musta/kultanen laukku on ostettu ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ja en muista yhtään... Siit on niin kauan aikaa... Oisko ollu Anttilasta? :D

      Poista
  5. Mullaki oli tollaset lundian hyllyt tosi kauan, mut vihoin pääsin niistä eroon muutama vuos sitte! :-D Ihana huone ja ihanan siisti. :)

    VastaaPoista
  6. ooi ku katoin näitä kuvia nii tuli hirvee siivousvimma ku tuolla on nii ihanan siistiä :DD tosi ihana huone sulla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha mun huone on harvoin näin siisti. :D Mutta kiitos!

      Poista
  7. Ihana huone, kelpaisi todellakin itselle!! <3

    VastaaPoista
  8. vähän sulla on ihana huone !! ♥ oon ihan kateellinen. & oot muutenkin tooosi kaunis ja tää sun blogi on kyllä varmasti vähintään yks mun lemppariblogeista (-:

    VastaaPoista
  9. oot niin kaunis & sun elämä vaikuttaa jotenkin tosi täydelliseltä! ihana huone btw!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitän! :) Mutta apua, en haluu antaa semmosta kuvaa että kaikki mun elämässä ois yhtä ruusuilla tanssimista. Ei tosiaan oo... :(

      Poista
  10. ota joskus susta ja sun poikaystävästä (en sen nimee muista:D) nii yhteis kuvii? :)) ja hullun ihana huone <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Markus... :) Joo oon kysellykki pariin otteeseen aiemmin, että voisko vähän ottaa yhteiskuvia. Se ei kyl ikinä oo oikee sillä tuulella että jaksais. Mut yritän! :D

      Poista
  11. ihana huone ja oot niin kaunis !:)

    VastaaPoista
  12. Unelmahuone, kateelliset kattelee! :-)

    VastaaPoista
  13. Etkö siis vaihda melkein koskaan lakanoita jos vain nuo leopardikuvioiset käytössä?
    Mutta tosi ihana ja tyylikäs huone sulla:)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tietysti ne pesen kahen viikon välein mut en mä yleensä hirveesti muit lakanoit käytä. :)

      Poista
  14. Mahtuko sulla hyvin tohon lipastoon vaatteet? :) ja mistä toi on hankittu?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mahtuu kunhan ne on nätisti sinne viikattu. Lundialta on toi hankittu. :)

      Poista

♥ Jätä ihmeessä kommentti ♥