torstai 24. tammikuuta 2013

Koeviikkomasennusta ilmoilla

Lukemista... Lukemista... Lukemista. 
Oon nyt jo uupunu vaikka kokeisiin lukua onkin takana vasta muutama päivä. Rupesinkin miettiin, että miten ihmeessä tälläsellä motivaatiolla selviän parin vuoden päästä kirjotuksissa? Noh, ehkä oon siihen mennessä saanu itteni jo kuriin ja opetellut lukemaan kunnolla. Toivottavasti...
Aattelin tulla nyt tästä pienoisesta koulustressistä huolimatta moikkaamaan teitä tänne taas, jotenkin rauhottaa oloa ihanasti!
Mulla on huomenna jo ensimmäinen koe, onneks kylläkin mussa jossa oon aika vahvoilla ollu jo edellisillä tunneilla. Pitää vaan vähän enää eri tyylikausia opetella ja se on sit siinä.
Aina siihen lukemiseen ei tosiaan oikeen jaksa keskittyä, joten ryhdyin setvimään tyhjiä meikkiputeleita ja tuubeja pois. Oon meikkien kanssa kyllä ihan hirvee hamstraaja. Mun on vaikea heittää tyhjiä meikkivoidepurkkeja(yms.) pois, jolloin ne jää aina lojumaan joko mun omiin tai sitten vessan kaappeihin. En itseasiassa tiiä mikä siinä on niin vaikeeta luopua niistä. Saa nähdä mitä näille tänään setvityille krääsämeikeille käy...
Miks englannin ja historian pitää olla niin vaikeita aineita? Ne on läpi mun kouluvuosien ollu ne murheenkryynit todistuksessa. Tänään ois tarkotus noita alkaa lukemaan. Vaikka esihistoria, antiikin maailma ja keskiaika onkin mielenkiintoista, ei mulla silti jää mieleen paljoakaan tunnilla käydyistä asioista. Hmmm... Mikäköhän siihen mahtaa olla syynä?
(Sain jollain ihmeellisellä tavalla loihdittua eilen itselleni aivan ihanan nutturan! Harmi etten osaa tehdä tuollasta uudestaan... Tiiättekö kun välillä saa jonkun todella hienon kampauksen tehtyä, mutta sitten se jääkin loppujen lopuks vaan semmoseks hetken huumaks, kun taidot eivät riitä tekemään samanlaista uudestaan?)

Odotan muuten tosi innolla yhtä ihanaa juttua! Koeviikon jälkeen nimittäin mun serkku vie mut Helsinkiin hierontaan. Otetaan molemmat tunnin kestävä hieronta (mahd. öljyhieronta) ja sen jälkeen suunnataan kohti kreikkalaista syömään. Sielläkin serkku tarjoaa ruuan. Siitäkin aivan varmasti tulen tänne sitten postailemaan! Voin vaan kuvitella miten rentouttavaa on heti kaks päivää kokeiden jälkeen päästä tuommoseen hemmotteluhoitoon. Hihi! Käytännössä palkitsen itseni sillä heti kokeiden jälkeen... Jaksaa muutenkin paremmin lukea kun tietää, että ei se loppujen lopuks oo kun vaan sen pari viikkoa, milloin pitää pinnistellä sen lukemisen kanssa. Sen jälkeen alkaakin sitten jo normaali ihana arki.
Anteeks kauheesti toivottavasti teitä ei ota päähän tää mun koululässytys... Nyt on vaan vähän vaikea mistään muusta kertoilla kun päivät ollu tällä viikolla niin ykstoikkosia. Toivottavasti te ootte suurimmilta osin välttyny semmoselta!
Mut nyt noi kirjat jo tuolla huutelee mua ja arvelen, että taitaa olla hyvä aika köpsähtää tuonne sänkyyn peiton alle ja ruveta lukemaan. Pitää nyt oikeesti ryhdistäytyä ja todellakin olla loppuilta käytännössä kokonaan nenä kirjassa. 
Toivottavasti te sentään voitte vietellä iltojanne nyt vähän muissa merkeissä, halit! :)

54 kommenttia:

  1. Aivan älyttömän ihana blogi<3 Oot tosi kaunis ja kirjotat ihanasti, onnee kokeisiin!:)

    VastaaPoista
  2. Onks sul tekoripset tai jotkuu ripsenpihennykset vai onks sul luonnostaa noin pitkät ripset :o?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tekoripsiä käytän. :) Mulla on pitkät ripset kyllä luonnostaankin, mutta käytän tekoripsiä vaan siks, että ripset näyttäis tuuheemmilta.

      Poista
  3. Mullakin alkaa koeviikko ensi viikon keskiviikkona ja ahistaa kauheesti..! Alkaa vielä niinkin pahalla kun kemia ja ei oo mitään helppoja aineita muutkaan :/. Sen siitä saa kun ei oo jaksanu panostaa tässäkään jaksossa paljoa..:D:D. Ja itekkin olin thaimaassa joulukuussa, niin jouduin olemaan 7 päivää koulusta pois niin vähän jäi sillon jälkeen :d. Mutta onnea sulle kokeisiin ja pitäs itekkin alottaa pian lukemiset! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei no onnee sullekkin sit jo valmiiks niihi kokeisii! :)

      Poista
  4. jaksamista koeviikol ja onnee kokeisii! tosi kiva blogi :)

    VastaaPoista
  5. minkälaisia numeroita yleensä saat kursseista?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 8-9... Mut on sinne yks 5 ja 6 mahtunu myös viimekurssilta...

      Poista
  6. tsemppii kokeisii, hyvin ne menee! :) mullaki tapana hamstrata noita tyhjiä meikkiputeleita.. heh

    VastaaPoista
  7. Täällä kans pitäis alottaa lukeminen mut jotenkin se alottaminenkin on hankalampaa kuin edellisinä kertoina! Onks sulla jokasella koodilla koe? :) Tsemppiä kokeisiin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos samoin! Ei oo jokasella. Kaks vapaata. :)

      Poista
  8. ihana blogi!:) tsemii koe viikkoo!!

    VastaaPoista
  9. oot ihan älyttömän kaunis! värjäätkö sä sun hiuksii jollain tietyllä hiusvärillä tai onks sulla luonnostaan noin kivan väriset? :o :) onnee kokeisiin !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon värjänny kerran ja seki oli elokuus et aikalailla jo haalistunu pois kokonaa. :D

      Poista
  10. Tsemppiä kokeisiin, mullaki alkaa huomenna koeviikko yllätys yllätys HI1-kokeella :D Tavotteena kymppi ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mä saan vrm hyväl tuuril 7... :D Okei ei saa tällee miettii.

      Poista
  11. Kelle yleensä kerrot sun huolista? :) ja tsemii kokeisiin! :)) mistä oot ostanu ton päivyrin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No Markukselle, siskolle, kavereille jne. On mul aika paljon ihmisii keille voin kaikista huolista puhua. Niin ja ton ostin jostain kirjakaupasta Ideaparkista en muista sen kaupan nimee. :O

      Poista
  12. Voi että ko oot kaunis ja sulla on nii paljon kaikkia ihania vaatteita ja koruja ja juttuja et iha innoissani aina kyylään noista kuvista et mitä mukavaa löytys omalle ostoslistalle :D

    VastaaPoista
  13. oot ihan älyttömän kaunis! :) <3 ja jos värjäät sun hiuksii, niin millä värillä? onnee kokeisiin kaunotar !

    VastaaPoista
  14. Toivottavasti jaksat panostaa koeviikkoihin iha kunnolla, varsinki niiden aineiden osalta jotka kirjotat. Mulla kirjotukset lähestyy koko ajan ja huomaan kuinka ois pitäny opiskella sillon joskus vähä tehokkaammin.. Mut onnee sulle kokeisiin! :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kiitos! :D Ja toivottavasti jaksan joo panostaa..

      Poista
  15. Hei minkä muuten sait filosofiasta numeroksi? :) aattelin vaan ku se on sun lempiaine ja meillä oli sama kurssi viime jaksosa :D

    VastaaPoista
  16. etkö säkää osaa enkkua! sielunsisko :D mikä sul oli toikkaris? hei mut kiva postaus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En. 9lk:n päättötodistuksessa mun enkku oli viel 8. Nyt lukios se tippu kutoseen.... :(

      Poista
  17. Mikä on mussa? :D Jäi häiritteen
    Tsemppiä kokeisiin!

    VastaaPoista
  18. Haha mulla on ihan sama juttu noiden meikkien kanssa! :-D Ja mä aina perustelen niiden säilyttämistä sillä, että jos mä nyt joskus sattuisin hukkaaman yhden(niistä miljoonista) ripsarin tms niin sitten mulla olis varalla jotain.... :D oivoi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tuttua! :D Äiti aina kiroo niiden mun tyhjien
      meikkiputeleden kanssa.

      Poista
  19. Mun blogissa ois sulle haaste(:
    http://noorainkamikaela.blogspot.fi/2013/01/haaste.html

    VastaaPoista
  20. missä lukiossa oot? :)

    VastaaPoista
  21. Mitä meikkivoidetta käytät ku sun iho on ihanan tasainen? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Maybelline Dream Satin Liquid. Paras meikkivoide ikinä. Näkyy tossa meikkikuvassa. :)

      Poista
  22. sun blogi on aivan ihana :) Ja se sun eka videopostauskin oli musta tosi onnistunut, kun pystyit oleen niin luonnollisen olonen etkä mitenkään väkinäinen siinä!:)

    VastaaPoista
  23. Muistatko mistä oot ostanut ne sun leopardikuvioiset lakanat ? Rakastuin niihin, ne oli ihan mahdottoman söpöt! :3 Tykkään sun blogista ja oot todella kaunis! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Ja sain ne lahjaks ja muistaakseni ne hankittiin jostain stockmannin koti-osastolta? Ainakin Stockalta oli. :)

      Poista
  24. Sulla on toi iPhone 4, nii mitä mieltä oot ollu siitä? Että kun oon itekki miettiny sitä nii kannattaako mun enää ostaa sitä? Onko nopee netti? :-D ps, sul on kiva blogi ja oot ihan tajuttoman kaaunis :O!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis todella hyvä! Netti pelittää hyvin ja tilaa on riittävästi (vaikka monet sanoo että liian vähän). Mulle ainakin ihan unelmapuhelin kaikin puolin. :) Kannatan ostamista! Ei tuu mieleen mitään mistä voisi valittaa... Niin joo ja kiitos paljon! :)

      Poista
  25. Kaksi toooosi randomia kysymystä :D

    1. Käytätkö mitä(än) (silmä)meikinpohjustustuotetta?
    2. Saatko esim.kuukausirahaa vai annetaanko sulle rahaa kun pyydät?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 1. En käytä.
      2. En saa melkein koskaan vanhemmiltani noin vaan rahaa. Mun pitää tehdä jotain työtä sen eteen. Ja juu saan myös kuukausirahaa. :)

      Poista
    2. Ja toivottavast en nyt utele liikaa, mut kuinka paljon kuukausirahaa saat?:D

      Poista
    3. Noi rahajutut on semmosia, mitä en koe tarpeelliseks täällä blogin puolella kertoa.

      Poista
  26. voisiks tehä seuraavaks meikkipussin sisältö postauksen? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun on seuraava postaus jo tiedossa mutta voin ton meikkipussin sisällön varmaan kyllä jossain vaiheessa tässä toteuttaa. :)

      Poista
  27. No hyii ku on likaset meikit :c

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mul ei oo hirveesti tapana putsailla niitä kun on aika turhaa touhua. Menevät likaseks kumminkin. :D

      Poista

♥ Jätä ihmeessä kommentti ♥