torstai 10. tammikuuta 2013

Kiitos teille!

Kiitos teille kaikille ihanille lukijoille siitä, että mun blogi on saanut tuon määrän puolen vuoden sisällä teitä kokoon! 
En olis koskaan uskonu blogini saavuttavan tämmöistä lukijamäärää varsinkaan näin lyhyessä ajassa. Ihanaa kuitenkin huomata, että niin on käynyt! 

Pientä informaatiota vielä!
Huomiseks oon suunnitellut teille toivepostauksen toteutusta ja luvassa on 90%:n varmuudella päivitelty huonepostaus, joka sisältää aiempaa enemmän kuvia. Lauantaina tai sunnuntaina tosiaan ois tarkotus sen kuvapostauksenkin ilmestyä, joten toiveita kuvista voi vielä huomisiltaan asti ehdotella. :)

14 kommenttia:

  1. oot ansainnu ton lukijamäärän ja vielä enemmänkin!:)

    VastaaPoista
  2. Sulle tulee varmaan aika paljon lukijoita demin kautta. Mutta kiva blogi tämä on ja lukijansa kyllä ansaitsee!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mullaki tää tuli eka mielee :-)
      ihana blogi, ja sä oot niin kaunis!! ♥

      Poista
  3. Tää on mun lempiblogi, rakastan lukea täyä! :) Ihania postauksia ym!

    VastaaPoista
  4. etkä sä oo tehny jo kaks huone postausta?

    VastaaPoista
  5. Sun blogi on tosi ihana! :) ootko ajatellu videopostausta? sori jos olen tuhannes joka kysyy.. mutta semmonen olisi kiva !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Ja joo oon sanonu siit jo moneen kertaan että sellanen tulee (jos tulee) sit kun siitä erikseen ilmotan.

      Poista
  6. Tosi kiva blogi onnee 600 lukiasta :) Ps. Mun kuva on tossa :DD

    VastaaPoista

♥ Jätä ihmeessä kommentti ♥