torstai 15. marraskuuta 2012

15.11.

Ah viimenen koulupäivä ohi tältä viikolta!
Huomenna siis taksvärkki, joten kotioloissa vietän sen päivän. Markus tulee varmaan aamupäivällä meille. Ois tarkotus opiskella vähän enkkuu ennen koeviikkoo. Enkku on aina ollu mulle aika hankalaa, joten pätevää kotiopettajaa kaipailen, onneks (ihana)semmonen on saatavilla jo huomiseks!
Laitetaan myös varmaan yhessä vähän jotain ruokaa jne.
Äiti toi mulle viimeviikolla(?) tuommosen TRESemmén lämpösuojan hiuksille. En tiiä millon tulee käyttöön ekaa kertaa, koska tota vanhaa vielä sen verran reilusti jäljellä. Mut toivottavasti toi on hei hyvää! En tiiä onko kellään teistä kokemuksia tosta?

Joo mut viikonlopun vietän käytännössä kokonaan mun huoneessa neljän seinän sisällä, nenä kiinni kirjoissa ja valmistaudun niihin kokeisiin. Sillon ei varmaan mitään postauksia oo tulossa. Rasittaa jo nyt, ku taas kaikki tekemine koeviikonki aikana on niin rajattua ja käytännössä pelkkää pänttäämistä. No nautin kuitenkin tästä päivästä vielä ihan täysillä. Äikän esseenkin sain tänään takas ja oon supertyytyväinen numeroon. En ois koskaan uskonu saavani siitä niin hyvää, mut kappas vaan.
Hihi tämmöstä pikkupölötystä taas torstai-iltaa piristämään.
On muuten tullu paljon kysymyksiä siihen meikkipostaukseen liittyen ja nyt voin taas sanoo kaikille yhteisesti, että meikkipostaus tulee joskus koeviikon jälkeen. Sillon koeviikon aikana en voi millään ehtiä sitä tekemään. 
Mut se on varmaan kaikille ok. Mielelläni sen toteutan, et ei siinä mitään. Jaksakaahan vaan kärsivällisesti odottaa! 

15 kommenttia:

  1. Tuo tresemen lämpö suoja on ainakin itselläni toimunut tosi hyvin. Ainoana vaan, että sen tuoksu ei ole mitä parhain, mutta lämpösuojana todella hyvä !(:

    VastaaPoista
  2. mulla on tommosta lämpösuojaa, tuoksuu aika voimakkaalle muttei mitenkään pahalle musta :D hyvää on ja tosi keveetä!:)

    VastaaPoista
  3. Mullaki on kokemusta tosta lämpösuojasta! Mun mielestä se ei mitenkään kovin erikoinen ole(jos nyt näin voi sanoo) ja tää on vaan mun mielipide ja tosin se on mun eka mitä rupesin käyttää et ei ole muista kokemusta :) mut kyl se meneee iha jeeez :>

    VastaaPoista
  4. itelläni on tuo lämpösuojasuihke ja ihan perus settiä se taitaapi olla :)tuoksusta kyllä itse tykkään kovastikkin!se tuoksuu samalta kuin nuo tresemmen shampoot :)

    VastaaPoista
  5. Mul on tota tresemmee nyt ja se on kyl hyvää mut se on parast mitä nyt käytät (siis se frank provo vai mikä ny olikaa xd)

    VastaaPoista
  6. mullakin on toi lämpösuoja ja mä ainaki tykkään! se sopii mun hiuksille eikä se haju ole mun mielestä mitenkään paha :)

    VastaaPoista
  7. toi lämpösuoja on mielestä aika hyvä ja sitä käytän aina ennen suoristusta :) mut onks toi hyvä tuoksu toi dream la rive?

    VastaaPoista

♥ Jätä ihmeessä kommentti ♥