keskiviikko 17. lokakuuta 2012

Korupostaus!

No nyt kun selvisin tosta risteilystä ja sain nukuttua kaiken sieltä jääneen väsymyksen pois, sain myös sitten aikaseks ruveta valmistelmaan tätä korupostausta, jota jotkut pyys mua tekemään.
Tosiaan otin kuvia mun koruista, en kaikista, mutta usemmista. Aattelin, että selitän vaan lyhyesti missä tilanteissa käytän mitäkin koruja ja mitkä on mun ns. lemppareita jne.
Kuvassa mun saama rippiristi. Sain rippilahjaks tuommosen perintöristin. Siinä tuo risti on isän ja ketju on äidin. Musta oli jotenki ihana idea yhdistää ne tuollain! Käytän tota aika useesti, mutta tarkotus olis, että se näkyis silti jatkossa mun kaulassa enemmän.
Aattelin nyt erikseen esitellä mun lempparikorvakorut. Sain nuo rippilahjaks mun kummitädiltä ja on ollu useesti korvissa, lähiaikoina jopa päivittäin. Ne on tuommoset kultaset roikkuvat joissa on tuommoset söpöt koristekivet noissa molemmissa päissä. Ihan superihanat mun mielestä.
Tuon helmikorurasian ja nuo helmikaulakorut oon saanu mun kummisedältä ja serkuilta joululahjaks. Ne on musta kaikki tosi ihania, on vaan tullu aika harvoin noita koruja käytettyä. Korurasia on kuitenkin mulla ollu jo pitkään käytössä.
Tän ihanan korun sain rippilahjaks mun tädiltä. Tykkään ihan hirveesti just tuommosista kullanvärisistä koruista ja toi on ollu mulla kans aika useesti käytössä.
Tuossa kuvassa olevat rannekorut sain Markukselta tuliaiseks Kap Verdeltä. Ihanan erilaiset, tykkään!
Tätä kaulakorua käytän tosi usein joidenkin tiettyjen asujen kanssa. Markukselta sain tämänkin ja on mulle tosi tärkee koru.
Nomination on mulla päivittäin ranteessa, rakastan sitä! Sain sen muistaakseni kolmisen vuotta sitten joululahjaks.
Ton nilkkakorun ostin kesällä Cybershopista ja tosiaankin vaan kesällä tuli käytettyä. Roikkuu siis tällä hetkellä mun korutelineessä odottaen ens kesää. 

Noniin mutta nyt näiden kuvien jälkeen voinkin sitten ruveta hiukan selittelemään! Kuvien keskellä en viittiny kauheesti mitään sopertaa, joten nyt sitten. 
Mä tykkään siis ehkä eniten kultasista koruista, ei kyllä välttämättä tuu se ilmi kuvista. Anyway kulta sopii mun mielestä mulle ehkä paremmin, mut hopee käy myös hyvin! Kun käytän korviksia, en käytä hirveen usein mitään renkaita. Yleensä käytän ihan jotain kivellisiä nappikorviksia tai jotain söpöjä roikkuvia. Kaikki kimaltelevat on musta tosi kauniita ja ihania, ja korvissa mulla onkin just eniten kaikkia "blingbling"koruja.
Kaulakoruja en käytä päivittäin, mut useesti silti. Enimmäkseen mun kaulassa roikkuu tuo risti. Myös yks hopeinen sydänkoru, jota just nyt sit tietenkään en tähän postaukseen kuvattavaks tänään löytänyt on mulla usein kaulassa.
Rannekoruista on mulla päivittäin käytössä siis nomination. Tykkään myös hirveesti kaikista semmosista rannekoruista, joista roikkuu jotain kivoja koristeita, kuten toiseks viimisimmässä kuvakollaasissa näkyykin. Niistä kahdesta tuo elefantti-/norsukoru tuli ostettua pari vuotta sitten Thaimaasta ja alemman hopeisen meriaiheisen korun sain äidiltä viime keväänä nimpparilahjaks laivalta.
Sormuksia käytän tosi vähän ja niitä onkin mulla vaan muutama kappale. En niistä erikseen ottanu kuvia, koska en kokenu sitä niin tarpeelliseks. 
En niinkään käytä mitään värikkäitä koruja, enimmäkseen just kaikki kivelliset ja suht yksinkertaiset on niitä mun lemppareita. 
Ostan myös ite tosi harvoin mitään koruja, että käytännössä melkeen kaikki on tuliaiseks tai lahjaks saatuja.
Mul ois kyl tarkotuksena Guessiltä käydä tässä jossain vaiheessa ostamassa kullanvärinen kaulakoru. Semmosta oon pitkään jo harkinnu ostavani, mut en oo saanu vieläkään aikaseks. Aattelin netistä ettiä siitä kyseisestä korusta kuvan!
En löytäny parempaa kuvaa näin äkkiseltään, joten pahoittelen laatua. Mutta kaikki varmaan saa käsityksen tosta. Aika useilla nähny kaulassa noita samoja koruja, mut silti attelin nyt sit itekkin tosiaan hankkia tuon.

En käytä ikinä mitään semmosia korviksiakaan esimerkiks, joissa roikkuu joku jätski tai coca-colapullo tms. Semmosia, mitä vaikka jostain MicMacistä saa ostettua. En jotenki yhtään lämpee niille, oli niitä sitte missä koruissa hyvänsä. Mut semmosia sulkakorviksia on tullu nyt lähiaikoina hiukan katottua. Sillon aluks kun niitä ihmisillä alko olemaan, aattelin et hyi ompa rumia en ite tuu ostaa tuommosia ikinä. Nyt kuitenkin kun oon nänhy niitä tyypeillä enemmänkin mulle on tullu semmonen olo, että vois vaikka sittenkin ostaa samantyyppiset itelleni! Mut noiden jälkeen ei mulla oikeestaan sen enempää oikeen mitään koruja oo tarkotuksena ostaa. Ainakaan kun nyt rupeen tässä miettimään. Mun mielestä mulla on niitä jo aikalailla tarpeeks eikä oo uusille mitään välttämätöntä tarvetta.
Mutta hei ei mulla nyt sit oikeen enempää näistä koruista mitään sanottavaa oo. Kyselkää ihmeessä, jos vaan kysyttävää on. Tässä ei siis tosiaan ollu kaikkia mun koruja, en vaan viittiny kaikkia kuvata, koska ois muuten varmaan tullu ihan järkyttävästi kuvia ja en oikeen tiedä oisko se ollu niinkään hyvä asia. Mut hei toivottavasti tykkäsitte tästä postauksesta. Yritin tän mahdollisimman kivasti toteuttaa! Pistäkää ihmeessä kommenttia tulemaan, ilomielin vastailen. :)

36 kommenttia:

  1. Ihana tuo norsurannekoru!<3

    VastaaPoista
  2. Ei nyt millään pahalla, mut kuka jaksaa lukee noin pitkää tekstiä sun koruista? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä ja näköjään sinä myös?:)

      Poista
    2. Mun mielestä aika outoa jos ei tuommosta määrää tekstiä jaksa kuvien keskellä lukea. Sun kantsii ettii varmaan enemmän kuvapainotteisia blogeja jos lukeminen ei kiinnosta. Mun mielstä on ainakin mielenkiintosta ja kivaa lukea oikeesti tekstiä blogeissa, muutakin kun vaan pari lausetta.

      Poista
    3. Pakko heittää nyt tähän väliin kommenttia, että ei ihme ettei tuollaista tekstiä jaksa lukea - jos se kertoo mieltymyksistäsi koruihin. Tajuat kai että tällä blogillasi on erilaisia lukijoita, joita myös kiinnostaa eri asiat. Eli opettele hyväksymään näitä negatiivisiakin kommentteja - kaikkia ei kiinnosta samat asiat.

      Ja jos ensimmäistä anonyymia ei kiinnostanut tämä postaus, et voi saman tien suositella hänelle kuvapainotteisia blogeja. Sama kuin sanoisin, etten tykkää kanasta mutta syön muuta lihaa, ja kehotat minua kasvissyöjäksi.

      Kiitos ja näkemiin.

      Poista
    4. Kyllä mä sen tajuan, hyvinkin. Varmasti ihmisillä on erilaiset kiinnostukset eri asioita kohtaan. Ja negatiivista kommenttia otan vastaan. Eka anonyymi vaan selitti, kuinka tekstiä oli liikaa kyseisestä aiheesta. Jos mua pyydetään tekemään postaus koruista, mä myös kirjotan siihen sen verran tekstiä mitä nyt sattuu mieleen tulemaan. Ei ole mun "ongelma", jos joku ei jaksa lukea. Skipatkoon sitten kyseisen postauksen kokonaan. Yhtälailla joku puolestaan JAKSAA lukea noin "pitkää" tekstiä mun koruista ja korumieltymyksistä.

      Poista
    5. pitää viel itekki kuuluttaa tähän et bitches please, pyydettiin korupostausta, vilma teki sen, ja se oli tarkoitettu ihmisille, jotka sitä pyysi. Oikeesti, mikä teitä vaivaa :D ? grow up ja skipatkaa jos ei kiinnosta.

      Poista
  3. ihanii koruja, ooks tekemäs postausta sielt risteilyltä ois kiva kuulla jotai (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo tekemässä siitä erikseen mitään postausta. Kyllä mä varmaan jonkun postauksen yhteydessä siitä jotain kerron. :)

      Poista
  4. Hei anteeks jos on liian utelias kysymys, mutta kuka on Markus? Kun mulle on jääny jotenki epäselväks et kuka se oikeen on :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on mun nykynen ex-poikaystävä, mutta ollaan kyllä todennäköisesti palaamassa takas yhteen.

      Poista
  5. Hei olis kiva nähä jotain kuvia siit sun risteilystä jne ja jos ostit sielt Ruotsist jotain :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ongelmana on se ettei mulla oo sieltä mitään kuvia. Mun piti ottaa kuvia sieltä Ruotsista mutta kamera jäi hyttiin... -.- Voitte kuvitella sitä tunnetta... Aattelin sillon sinne mennessä, että otan sieltä paljon kivoja kuvia just blogia varten, mutta sit tietenki kävi näin. :-|

      Poista
    2. Mut ostin sielt kyl pari juttuu että niistä voin ottaa kuvat! :D

      Poista
  6. Onks toi Chanel-koru aito?:)

    VastaaPoista
  7. Ihania koruja<3 mut ton tekstin ois ehkä voinu laittaa noiden kuvien väliin ettei noin pitkiä pätkiä :)
    ps. mullaki on ollu toi pallokoru jossa on timantteja (9. kuva )!:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mmm no ehkä ois voinu joo, mut meni nyt tällee. :D Juu se on ihana!

      Poista
    2. niin on! harmi vaan et en tiiä missä se on :(

      Poista
  8. Ihania koruja ja toi kuva mis on toi rannerengas + noit ''timantteja'' on upee! :)

    VastaaPoista
  9. Ihania koruja, tee postaus sun kengistä? (:

    VastaaPoista
  10. Eikai se cybershop ollu D:: käytiinkö me sillon sielläki

    VastaaPoista
  11. komppaan edellistä, ois kiva nähä sun kenkiä =)

    VastaaPoista
  12. Mistä toi norsurannekoru on ostettu? Se on ihana <3

    VastaaPoista
  13. Upeita kuvia ja ihana ulkoasu! :)

    http://cantstopmissinyou.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  14. Ihana postaus teiän ruotsin matka kuulosti hauskalta:D, ja onnea sulle ja markukselle:)) Btw millasta takkia sä käytät tähän aikaan vuodesta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :) Ja siis käytän tota H&M:n takkia.

      Poista
    2. ^ Kun selaat muutamia postauksia alaspäin. :)

      Poista
  15. Ihanan pehmeitä värejä oot käyttänyt noissa korukuvissa. :) Sopii tosi hyvin.
    Ps. Tykkään hiuksistasi!

    VastaaPoista
  16. ihania korui sul ! mut mikä kamera sul on ? :o

    VastaaPoista

♥ Jätä ihmeessä kommentti ♥