tiistai 9. lokakuuta 2012

9.10.

Jeii pääs taas vähän shoppailee, tosin en kyllä mitään ihmeempiä löytäny mut seura oli kyl ihanaa! Menin siis Elisan kans tänää koulun jälkee Omppuun... Tarkotus oli Elisalle kattoo vähä kenkii ja mä sit menin siinä samalla palauttaa sen takin sinne Vilaan. Voi ei, aluks tuntu et "ÄÄ haen sen takasin!", mut en mä sit. Ihan tyytyväinen oon etten pitäny sitä. Cubuksestaki löyty se valkonen takki kokoo XS, mut olin fiksu ja jätin kuitenki sinne kauppaan. Yritän nyt säästellä sitä sunnuntaista risteilyy varten. Ois ihan kiva, jos siel Ruotsissa ois sit edes jonku verran rahaa messis.
Aattelin muutenki käydä lauantaina kattelemas vähän jotain kivoi vaatteit sinne risteilylle. Jotku kivat korkkarit ja jotku vähä hienommat vaatteet. Jotain tiukanmallista mekkoa aattelin vilkuilla tai sit jotain hienoo paitaa, jonka pistäis joidenkin siistien farkkujen kanssa.
Löysin muuten ihanan tuubihuivin H&M:ltä, joka sopi kivasti tohon mun uuteen takkiinki. Hintakaa ei ollu paha, 7,95€. No mut joo, oli ihanaa Elisan kans olla pitkäst aikaa ja saatii hyvin aika kuluu kaupois kierrelles ja Hesessä istuskellessa. Mitä me ny neljä tuntii siel Ompus yhteensä oltiin. Löysin Hemtexistä ihanat leopardikuvioiset koristetyynyt, -päiväpeiton, -viltin ja -aamutossut. Ajattelin äidiltä kysyy, et jospa voitais kipasta tässä lähipäivinä siellä ku oon ihan hulluna kaikkeen leopardikuosiin ja ne kaikki ois niin tervetulleita tänne mun huoneeseen. Täytyy ny kattoo suostuisko toi yks lähtee mun mukaan kattoo niitä. 
Mut hei! Ootan jo innolla syyslomaa! Alkaa siis ihan superihanasti su-ti kestävällä ruotsinristeilyllä. Ekaa kertaa kavereiden kans missää risteilyl ni ootan ihan hulluna sitä matkaa. Täytys tosiaan vaan löytää jotain kivaa vaatetta sinne niinku aiemmin jo mainitsin, niin ois kaikki kunnossa. Seppälästä löysin yhet ihanat kullanväriset blingbling korkkarit, joissa oli korkoo about 10cm. Ne ei sit vaa laadultaan vaikuttanu niin hyviltä, et päätin sitte kattoo myöhemmin muualta vähän laadukkaampia ja muutenkin paremmin jalkaan muotoutuvia kenkiä. Olin toisaalta ihan älyttömän pitkä niillä, mutta eipä haittaa. Ei mun pituus voi estää korkkareiden käyttöä. Mä sit oon niiden kans sen reilu 185cm pitkä, mut ihan se ja sama! Käytän semmosia kenkiä mistä tykkään ja korkkarit on yks mun suuri intohimo, joten pituuden takii en kyl jätä niitä käyttämättä.
Juu eli tämmöstä mulle nyt sitte. Oli kyl tosiaan aluks kauheeta luopuu siitä Vilan takista, mutta oikeesti se ois varmaan pyöriny mulla vaan naulakon perällä suurimman osan talvesta, joten mielummin vein sen sit takas. Ehkä mahdollisesti joku muu joka semmosta haluis, ni saa sen ja vielä oikeen kokosena. Ne kun oli nyt jo menny ne kaikki pienimmät koot. Noh, jokatapauksessa oon tyytyväinen mun päätökseen! Tää nykynen takki on ihana ja tällä tuun kyllä varmasti pärjäämään koko talven.
 Mut nyt aattelin mennä huomisia koulukamppeita pakkaamaan ja muutenki rauhottumaan, kun oon koko päivän ihan täydessä tohinassa kierrelly kauppoja sun muuta. Ihanat illanjatkot kaikille! 



47 kommenttia:

  1. millasia kenkiä oot ootellu käyttää sen hm takin kanssa? itellä ongelma ku mietin millaset kengät ostasin, kun ei itellä oo vielä siihen kelpaavia kenkiä :--D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis mul on semmoset "Uggit" semmoset aikalailla ton takin väriset ja niis on semmost vaaleeta silosta karvaa siinä yläreunassa. En osta erikseen niihin mitään uusii kenkii, en ainakaan usko. :)

      Poista
    2. Nii joo ja sit mul on semmoset ruskeet nilkkurit jois on vähä korkoo.

      Poista
  2. meettekö te sinne risteilylle sun kavereiden kanssa ilman ketään aikuista? saako alaikäiset ees mennä ilman aikuista? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei saa siel on 8 huoltajaa mukana. :)

      Poista
  3. Mulla on korkkareiden kanssa aina kauhee ongelma, kun oon 173cm pitkä ja jos otan jotkut jäätävät niin oon aina kahta päätä pitempi sitten kun moni kavereista :/ Ja ite en oo vielä ainakaan niin sinut mun pituuden kanssa että raaskisin pitää, joten tyydyn aina enintään 5cm korkoon. Sääli sinänsä :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mm no onhan se munki välil vaikeeta hyväksyy mun pituus, mutku sille vaan ei oikeesti voi mitään nii... :|

      Poista
    2. Ohan siitä pituudesta hyötynsä?:) vielummin 180 kuin 140 cm.

      Poista
  4. Sä voisit tehdä kenkä postauksen! Koska meikki, vaate, hius ja laukku postaus on jo ollut niin kenkä postaus olis hauska:D

    VastaaPoista
  5. Hei tätä on pyydetty täällä aiemminki! Varmasti voin tehdä istten kunhan omistan muutaman parin lisää kenkiä, vois muute tulla vähä turhan tylsä postaus... ;D

    VastaaPoista
  6. aiotko juoda alkoholia siellä risteilyllä ? meinasin vaa ku oot aiemmi tääl sun blogis maininnut, että et oo koskaan juonu ? :)

    VastaaPoista
  7. Vastaukset
    1. etkö sä oo ikinä edes maistanut alkoholia? :o

      Poista
    2. No olen! :D Oon juonu alkoholia kyllä, mutten bilettäny missään tai vetäny mtn kunnon kännejä.

      Poista
  8. monelta se sun risteilys lähtee? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmmm... Tais olla sillo viideltä iltapäivällä. :)

      Poista
  9. Ihana postaus(taas)!

    VastaaPoista
  10. hesen ruoka on pahaa :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oot oikeest yks kauneimmist kenet tiiän! Ja hirveen ihana lukee et oot sinut sun pituuden kans ja toi asenne, et ei niiku oo välii mitä muut ajattelee vaa mistä ite tykkäät. Ja muutenki vaikutat sellaselt järkevält nuorelt ja mukavalt ihmiselt ainaki tän blogin perusteella ja näist sun postauksist tulee hyvälle tuulelle!
      Kivaa syksyy sulle =)

      Poista
    2. Ohoh, no kiitos paljon! Ja mul on ollu ongelmii hyväksyy toi mun pituus mut pikku hiljaa alan jo olee sinut ton asian kanssa, ja hyvä niin. Siihen kun en voi mitenkään vaikuttaa. Kivaa syksyy sullekkin! :)

      Poista
  11. Apua sä oot ihan MIELETTÖMÄN kaunis Vilma! Kauneimpia suomalaisia mitä olen eläissäni nähnyt. Ja ihana postaus jälleen, todellakin voit pitää korkkareita vaikka oot pitkä! Näytät varmaan ihan mallilta siellä laivan käytävillä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi apua kiitos! :) Kylläpä piristit aamua.

      Poista
  12. haha alko kiinnostaa ni siis mis tilanteis oot juonu alkoholii? jossai kamujenkaa hengaamas vai tyyliin jossain juhlissa yms? :) oot kaunis!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kesällä olin serkun luona viikonlopun niin siellä, niin ja joskus uutenavuotena tai vappuna ny iha hiuka jotai. Mut en oo mitää kunnon kännejä koskaa vetäny. :D

      Poista
  13. Oot niin nätti ettei mitään rajaa!!! :)) Ja yksi kysymyskin olisi tässä kehujen lisäksi: miten otat sellaset kuvat mis et oo ite pitäny kameraa kädes? Esim tän postauksen kauniin kaunis mekko kuva? :D Että onko sulla kameranjalusta vai ottaako joku ne sun puolesta? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitti! :) Ja ihan vaan itselaukasimella.

      Poista
  14. no on sullakin ongelmat... en ymmärrä, miten sun blogi on muuten näin suosittu, koska kun luin tän postausta, niin meinasin kuolla tylsyyteen. liikaa tekstiä. just sellasia lässynlää -kuulumisia, mitä ei jaksa lukee. :D mutta joo, mikäs siinä jos muut näyttää pitävän. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin no sun kannattaa varmaan etsiä sitte paljon mielenkiintosempaa lukemista. :)
      Musta on päinvastoin parempi, että blogissa on sitä tekstiä, kuin että ois kymmenittäin kuvia ja sit pari lausetta että "joo olimpa tänään koulussa. Sen jälkeen tein läksyt ja olin kaverin kans."

      Poista
    2. lol anonyymi :-D ite rakastan sitä, ettei keksimällä keksitä kaikkia super-hyper-mielenkiintoisia juttuja, vaan kerrotaan rehellisesti omasta elämästä. vilman blogi, se kirjoittaa mitä huvittaa.

      Poista
    3. no ei pidäkkään "keksimällä keksiä", mutta ihmettelen kuka jaksaa lukee päivästä toiseen monta kappaletta turhaa diipadaapaa. ja joo, en ollutkaan jäämässä lukijaksi, ajattelin vain kommentoida ja ilmaista mielipiteeni. :)

      Poista
  15. ihana toi mustavalkonen kuva! sul on niiin ihanat hiukset, tosi hyväkuntosen näköset :)

    VastaaPoista
  16. apuaaaa, oot niin sulosen olonen ja sellanen mukava!! :D just sellanen johon vois tutustua.

    VastaaPoista
  17. Ihana et oot noin sinut pituudes kaa!:) ite oon 174cm, pitkä enkä uskalla pitää mitää yli 5cm korkkareita. Kaupastaki oon löytäny monet ihanat noin 8-10cm koroe, mutta kaikki jääny kauppaan ku en oo viihtiny ottaa pituuden takia. Vois itekki ottaa jokus iha hälläväliä asenteen ja näyttää oikee kunnolla:D Mutta muuten sun blogias on toosi kiva lukee ja kauneutes tekee kateelliseks!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos! Kannattaa joskus ottaa se "hälläväliä asenne" ja se ykskin kerta yleensä riittää siihen, että seuraavilla kerroilla ei sitä pituutta ajattele samallalailla vaan alkaa jo hyväksymään sen. :)

      Poista
  18. Kerro sitte kaikki siit sun Lukion Ruotsin matkast!

    VastaaPoista
  19. Jos sä ite oot 180cm ja< ne korot 10cm nii sillo sun pituus on kyllä 190cm, simple math...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei niistä kyllä tuu sitä senttimäärää.

      Poista
  20. Niin kuinka pitkä oikeen oot? Ite oon 175+ ja koen että mun on kokoajan pakko laihduttaa sen takia etten näyttäisi niin 'isolta' kavereideni kanssa... Haluaisin käyttää korkkareita mutta en jotenkin uskalla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis oon sen 179-180cm. Ja älä todellakaan laihduta, jos sulla ei oo siihen tarvetta! :O

      Poista
  21. No tottakai tulee :DDDd ihan yksinkertasta matikkaa?? 180cm + 10cm = 190cm
    Itsestäänselvää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siinä ei kyllä koko jalka nouse sitä 10cm, ihan mitattukin on ettei pituutta tuu sen vertaa lisää. No mutta en ees jaksa tästä asiasta kinastella täällä, turhaa.

      Poista

♥ Jätä ihmeessä kommentti ♥