maanantai 29. lokakuuta 2012

29.10.

No nyt aattelin höpistä teille pikkusen mun viikonlopusta ja tästä päivästä. Mitään ihmeempiä ei oo tapahtunu, mut viikonloppu meni kyl aika kivasti.
Lauantai-ilta oltiin siis nelisteen (minä, Markus ja mun pikkusiskot) hohtokeilaamassa. Oltiin siel kuudesta kaheksaan ja oli kyl ihan superkivaa tehä välil jotain normaalist poikkeevaa ja mennä yhessä jonnekki pitää hauskaa. Ilta meni tosi nopeesti mut ehin kuitenkin muutamia kuvia sieltä pelin tiimellyksessä ottaa.
Ihan superkiva ilta oli. Seura oli parasta, hävisin kyl kaikille noille kolmelle, mut se kyllä oli jo odotettavissa! Jopa mun 8-vuotias pikkusisko voitti mut melkeen 50 pisteen erolla.
Sunnuntaina aamupäivän hilluin himassa ja tein koulujuttuja. Iltapäivällä äiti heitti mut Markukselle ja olin siellä sitten koko loppupäivän. Serkkukin tuli illaks käymään ja sen kanssa sitte meni ilta syödessä ja jutellessa.
Tänään oli sitten kouluu 8:10-14:30 ja koulusta tulin suoraan kotiin. Lähettiin viiden aikoihin äidin kans käymään Ompun apteekissa ja parilla muulla käynnillä. Ihan nopeesti siis vaan hipsastiin sinne ja tultiin sitte takasin kotiin. Mun ois tarkotus vielä nyt illalla vähän vilkasta fysiikanjuttuja, kun oon tainnu vähän pudota kärryiltä kaikista asioista mitä me siellä tunneilla ollaan käyty. Onneks mulla kuitenkin on oma ihana tukiopettaja huomenna koulun jälkeen mua täällä luultavasti opettamassa. Markus kun tajuu ite kaiken fysiikasta niin helposti niin voipi sitten opettaa muakin. Saa nähä kyllä mitä siitäkin tulee...
Aattelin muuten nyt lisätä kuvan mun toisesta pikkusiskosta, kun sitä täällä joku toivoi näkevänsä. Mulla on siis ihan lupa tänne hänestä kuva laittaa. Ei kyllä näytetä mun mielestä yhtään samannäkösiltä!
Juu mut ei mulle tänään sen kummempaa! Nyt syömään ja pakkaamaan koulukamat huomiseks ja semmosta. Mites teillä meni viikonloppu, onko teillä jotain kivoja suunnitelmia lähipäivinä tiedossa? :)


PS. Oon aatellu ens kuussa mennä värjäyttämään taas hiukset. Aattelin vähän vaalentaa. En siis värjätä kokonaan blondiks, vaan semmosiks sekavärisiks. Että blondia ja ruskeeta samassa. Mitäs ootte mieltä, mahtaiskohan sopia? 

60 kommenttia:

  1. hei tää postaus oli jotenki tosi kiva!tekstiä oli sopivasti ja kuviaki oli tollee enemmän. :-)Ja mun mielestä sun hiukset on iha äyttömän kivat ton värisinä mut jos haluut vaihteluu ni mikäs siinä!:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva! huomasin itekkin, että teksti jäi harvinaisen vähäiseks, mut ehkä ihan hyvä vaan. Tuskin aina jaksaa lukea tekstiä kilometritolkulla. ;)

      Poista
  2. ihana banneri ja oot tosi kaunis! :)

    http://netanturinoita.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Ompa sun sisko nätti ! kuinka vanha se on?

    VastaaPoista
  4. aaw, ootte molemmat nii nättejä! mun mielest sulle vois sopiikki semmoset vähä vaaleemmat hiukset (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ja niin noku oon miettiny jo pitkään et haluaisi vaalentaa. :O

      Poista
  5. oi sun siskoski on todella nätti!(: niinku sinäkiii! eihän sun siskol satu oleen blogii, oisin halunnu lueskella..?
    ps. vaalet sopis sulle tosi hyvin, osaan kuvitella!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! Ja sil ei oo blogii. :O

      Poista
    2. hööh:( innosta sitäki kirjottamaan!(;

      Poista
  6. onks tossa yhessä kuvassa markus? :) mun mielestä kans tää postaus oli jotenki tosi kiva!! :) ps ootte tosi kauniita molemmat :)

    VastaaPoista
  7. kuinka pitkä sun siskos on ? :D

    VastaaPoista
  8. Kylläpä näytätte tosiaan erilaisilta siskos kanssa! Mut ootte molemmat tosi kauniita. :) Ja kiva postaus oli :D

    VastaaPoista
  9. minkä pitunen sun poikaystävä on?:D mut tosikiva blogi sulla ja oot ihan älyttömän kaunis!

    VastaaPoista
  10. Olen sun blogin pitkä aikainen anonyymilukija! :)

    Minulla tuli mieleen semmoinen asia, että miten oot saanut kasvattetua sun hiuksista noin pitkät? vai onko sulla pidennykset? :o siis kun, sinulla oli se postaus, jossa oli vanhoja kuvia sinusta, niin oliko vuoden 2010 kuvassa sulla melko lyhkäiset hiukset ja nyt ne on niiiin hirmuisen pitkät !:D olen kyllä kateellinen!

    Niin tosiaan, miten olet saanut kasvatettua sun hiuksia niiiiiin älyttömän paljon?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis mulla kasvaa luonnostaan tosi nopeesti hiukset, et ei mul erikseen mitään kikkaa niiden nopeeseen kasvattamiseen oo. Enkä oo koskaan käyttäny pidennyksiä. :O

      Poista
  11. Mikä sun siskon nimi on? Oot muuten ihan sika nätti :)

    VastaaPoista
  12. Missä paikassa olitte keilaamas? Toi paikka näyttää tosi tutulta.
    Mut kivoja kuvia :)

    VastaaPoista
  13. Nyt kun sulla on poikaystävä niin voisitko tehdä postausta hänestä?(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo täytyy kattoo toi yks on vaa niin tiukka kaikkien kuvien suhteen mitä saan siitä tänne laittaa. :O

      Poista
    2. Olihan sul joskus demissäki teistä kuva ni kyl sä tänneki voit jonku laittaa??:))

      Poista
    3. No niin oli joskus kauan sitten. Kyllä mä tänne kuvan pistän ku tarpeeks hyvä tulee otettua.

      Poista
  14. Onpas sulla kaunis sisko, näyttää vanhemmalta mitä sinä :-D
    Älä vaalenna, ei sovi sulle :/

    VastaaPoista
  15. Käyn kans tota fyssa 1 -kurssia, aaaaaaah se on tuskaaa en tajuu yhtään mitään vaikka muissa aineissa hiketän ja saan kymppejä D: Voi apua

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin no en oikeest tiiä mitä tost oikeen tulee...

      Poista
  16. Voi ootte molemmat tosi kauniita! Ja ihana postaus, tosi selkee (:

    VastaaPoista
  17. Ootte kyl molemmat sun siskon kans tosi nättejä tyttöjä! :)

    VastaaPoista
  18. Onko toi Markus siis sun poikaystävä? Miten mä oon saanu käsityksen et se on sun eksä? :D joskus kommentoinu et ihana ku oot noin hyvis väleis sun eksän kaa nii kuka eksä jos ei Markus :D?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ...Jos aiempia postauksia jaksaa yhtään lukea sen tarkemmin niin kyllä Markus on mun poikaystävä. Erottiin, mutta palattiin parin kuukauden päästä takasin yhteen.

      Poista
    2. mietin samaa, oon kans aatellu et se on sun eksä mut aaaa te palasitte yhtee :O

      Poista
  19. oon aika stalkkeri, kävin tsekkaa sut, markuksen & sun siskon fbst :D voisin sanoo näin, että ootte siskos kaa tositositosi nättejä ja ootpa napannu melkosen komistuksen itelles ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha sama täällä ja HUHHUH sulla on vähän komea poikaystävä :D!!!! Nyt äkkiä kuvia teistä tänne ;) Vitsi ootte hyvännäkösin pari ikinä :o

      Poista
    2. Haha :D Voi teitin kanssa... Kiitokset nyt. :)

      Poista
  20. Onks sun siskol sun paita tos kuvas?:) ootte molemmat tosi sulosii:)))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voii kiitti. Ja ei oo meil on samanlaiset paidat. :)

      Poista
  21. Sä aina vaikutat niin onnelliselta..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vaikutanko? No en tosiaan kyllä aina oo onnellinen.

      Poista
  22. Hyi tuo fysiikan kirja tos:D mulki on täs jaksos sitä ja en tajuu MITÄÄN.. Mut oot tosi kaunis ja sul on ihana blogi:)))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää tuntuu olevan yleistä. :D Mut kiitos!

      Poista
  23. Tosi, tosi, tosi kaunis olet jälleen kerran!! :)<3 Mistä toi nätti vaaleenpunanen villapaita on, satutko muistamaan?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kiitos! :) Valaistus vähän hämää, se on vaaleenoranssin värinen. Mutta Lindexistä ostettu, siskolta tuota tuona päivänä lainasin. :)

      Poista
  24. Mikä markuksen sukunimi on, mäkin haluun käydä kahtoon sen facebookista?:D jos sillä on kerta kuva siellä.

    VastaaPoista
  25. vau, oot tosi kaunis :)

    http://mamitun.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  26. Oot ihan mielettömän kaunis ja tykkään tyylistäs valokuvata :)

    iralandia.blogspot.fi

    VastaaPoista
  27. Oot ihan mielettömän kaunis :) Kivanoloinen blogi!

    iralandia.blogspot.fi

    VastaaPoista
  28. toi sun sisko on ihan sairaan nätti! ette näytä samalta vaikka molemmat ootte kauniita:)

    VastaaPoista

♥ Jätä ihmeessä kommentti ♥