perjantai 28. syyskuuta 2012

28.9.

Voi kamala viikkoon en sitte ehtiny tänne mitään kirjotella koeviikon takia. Tänään aattelin nyt sitte repästä jonkilaisen postauksen mun kuluneesta viikosta, joka tosin ollu aika ykstoikkonen.
Mulla oli nyt neljä koetta (saksa, matikka, bilsa ja psykka) ja maanantaina on sitte vika koe eli ruotsi. Mut siihen aattelin alotta vasta huomenna lukemisen, koska sen verran helppo aine mulle.
Saatiin tällä viikolla koulukuvat! Vihdoin ja viimein... Sai niitä kuukauden odotella. Oli muuten ekat koulukuvat ikinä, joissa oon omasta mielestäni onnistunu. Sekä luokkakuvassa että yksityiskuvassa. Yksityiskuvat vois toki aina olla parempia, mutta ite oon ainaki iha tyytyväinen tähän viimesimpään.
Tuommonen sieltä tupsahti. :)

Tää viikko meni siis kokeisiin lukemisessa käytännössä kokonaan. Eilen tuli serkku käymään ja oli sitte illan täällä. Oli ihana nähä taas pitkästä aikaa!
Tänää sen jälkeen, ku olin sen psykan kokeen tehny, nii lähin käppäilee libee ja kävin ostamas Anttilasta Skinsin 2. tuotantokauden ja aattelin et voisin sen parissa viettää ainakin osan viikonlopusta. Sen lisäks tuli vielä Lidlissä käytyä, ku teki mieli ostaa vähä jotain pientä hyvää. 
(Web-kameralla otettu toi keskimmäinen takkikuva, joten laatu myös sen mukanen)

En jaksanu näin koeviikolla panostaa oikeen tohon vaatetukseen, joten menin sitte vähä rennommalla meiningillä kouluun.
Äsken sitte kans koitin mun siskon uutta talvitakkia ja rakastan sitä. Oisin halunnu tuommosen samanlaisen sillon, mut mulle ostettiin viime vuonna jo takki ja äiti ei sitte suostu uutta tänä vuonna hankkimaan. Saatan ostaa itse sitte heti kun ehtii ja on rahaa kasassa.
Aattelin tänää vaan loikoilla sohvalla ja kattoo telkkaria, ku kerranki saa pitää pitkän tauon lukemisesta. Sitä rupes pursuu jo aikalailla korvista, mut onneks nyt ei tarvi heti olla nenä kiinni kirjassa, ku pääsee edellisestä kokeesta lähtemää.
Anyway huomenna tulee mun mummi mun ja mun pikkusiskojen seuraks nyt sitte maanantaihin asti, ku iskä ja äiti lähtee risteilylle. Ärsyttää sinänsä, koska me oltas menty sinne koko perhe ihan alkusuunnitelmien mukaan, mutta koeviikko osukin just tähän loppukuuhun ja mä ku en voi olla kokeesta pois. Siispä se maanantain ruotsin koe pilas sitte mahdollisuudet sinne pääsemiseen mun/meijän lasten osalta. No meil tulee kuitenki varmasti olee ihana viikonloppu täällä nelisteen ja mä onneks pääsen risteilylle parin viikon päästä, ku on meijä lukion ykkösten ruotsinristeily. Tulee varmaa olee iha sairaan kivaa!
Jännittää muuten hirveesti maanantai, koska sillon mun synttärit. Voooi ihanaa! Jännittää, et mikäköhän puhelin sieltä mahtaa nyt sitte tulla. Tää mun nykynen on niin hajoomispisteessä, että ilomielin vaihdan uuteen. Sen ainakin tiiän, ettei Lumia tuu olemaan... Hmm.. Nojoo sen näkee sitte maanantaina. Pyrin sillon viimestään tätä blogia päivittee seuraavan kerran. :)

Ihanaa viikonloppua kaikille!


59 kommenttia:

  1. ihana toi sun koulukuva ! oot tosi upee (:

    VastaaPoista
  2. voi vitsit ku toisilla onnistuu nuo kuvat noi ihanasti, oot upee ! :-)

    VastaaPoista
  3. Mistä toi sun siskon takki on? Se on ihana! :)

    VastaaPoista
  4. En tiedä, näytät jotenkin erilaiselta tuossa koulukuvassa verrattuna muihin kuviin :D Mut siis kauniilta silti tottakai<3 :) Ärsyttää ku itse en oo osannu enää vuosiin hymyillä kuvissa tollain kauniisti, että hampaat näkyy :/ Näyttää vaan typerältä keinotekoiselta irvistykseltä :D Vois yrittää opetella totakin taitoo, kun toisilla noin upeesti onnistuu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii no en mäkää tykkää hymyillä noin leveesti hampaat näkyen, mutta se kuvaaja nauratti mua niin paljon ja halus että hymyilen kunnolla, niin siks lopputulos oli toi. Mutta ihan tyytyväinen silti oon. :D

      Poista
  5. oiii miten kaunis oot tossa koulukuvassa <3 ja sulla on ihanat hiukset :3

    VastaaPoista
  6. Hei muistatko/ tiedätkö mitä kokoa tuo takki on? Itse kokeilin muistaakseni s kokoa joka oli vähän reilun kokonen ja jäin miettii et oisko siitä xs kokoa.. Sun päällä näyttää hyvältä ja oot vielä ehkä hoikempi mua :)

    VastaaPoista
  7. Oot ihan _jäätävän_ kaunis :OO Oon kade nyyh

    VastaaPoista
  8. Ostin ton tyylisen takin tänään vilasta!:) Se on saman mallinen ja ihana pehmeä. Kannattaa käydä kattoon jos et ihan samaa takkia halua ostaa, kun siskosi. Hintaakaan ei ollu kun 70e mikä ei oo kovin paha talvitakista:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle ostettiin vilasta viime vuonna just se mun talvitakki. :) Se on must liian pitkä ja huppu aivan liian pieni.

      Poista
    2. Mutta siis ajattelin kyllä hankkia jostain tuon takin. Ne kun yleensä sieltä Cubuksesta häviää jo viimeistään lokakuun aikana. Varsinki pienimmät koot.

      Poista
    3. Mäkin oon kattellu valkosta takkia vilasta :---)

      Poista
  9. mahtavasti onnistunut koulukuva!(: oot ihana:---)

    VastaaPoista
  10. yhy, onnistut aina niin hyvin sun kuvissas:( saanko varastaa sun naaman mun koulukuvaan?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah no kiitos :) Ja vannon että tuo on ainut koulukuva ikinä, joka onnistui.

      Poista
  11. onks tää se sama takki kun sun siskolla?:)
    http://cubus.com/fi/Naiset/Valikoima/Valikoima/Takit/7120634/71206343/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Saman tyylinen mut ei taida olla just toi mikä tossa linkissä on. :O

      Poista
  12. tosi hyvin onnistunu kuva! mis lukios oot? :)

    VastaaPoista
  13. Ihanan "aito" koulukva! oot muutenki tosi nätti! :)

    http://tuulianplogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  14. Kaunis ♥ Itekki katoin eile tota takkii Cubukses :-)
    t.harajukubarbie ;D

    VastaaPoista
  15. Ihana toi koulukuva:) Mullakin on muutes ihan kohta synttärit:D Niin ja kiinnostas tietää kuinka paljo samaa näköö sun siskoissas on sun kanssa:D sä oot vaan niin kaunis:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :) Ja aijaa, voin varmaa joskus pistää tänne kuvia mun siskoista. Mut voin sanoo ettei näytetä kyllä yhtään samannäkösiltä! :D

      Poista
  16. Mistä oot löytänyt näin kivan taustan sun blogiin? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En muista, jostain tosi oudosta paikasta. :D Autto varmaan paljon..

      Poista
    2. Etkö mitenkään vois etsiä sitä paikkaa :( Oon jo tunnin koittanut löytää tota, mutten löydä mistään!

      Poista
    3. Siis ku se tuli vastaan ihan jostain randomisti ja toi kuva on ollu jo pitkää mun koneella joten en voi millään muistaa :( Mutta tosta voit tallentaa oamlle koneelles! http://aijaa.com/cgFCU1

      Poista
  17. Tee postaus sun parhaasta kaverista, siskoistas ja muutenki perheestäs! Laita uvia yms.!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu no saa nähä. Tää mun blogi on tämmönen etten ihan hirveesti tänne perheenjäsenistä tai kavereista laittele kuvia, mutta varmasti näätte jotain joskus. :)

      Poista
  18. Onpa jännä, näytät tossa koulukuvassa jotenki niin erilaiselta ku millaseksi oon 'aatellu' sut näiden kuvien perusteella... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmmm... Aijaa. :D Omasta mielestäni en.

      Poista
  19. Onpas onnistunut tuo koulukuva! onnitellen Kati

    VastaaPoista
  20. ooi mite onnistunu tuo koulukuva! ja en kyl ymmärrä et ku su ihos näyttää näissä kuvissa ainaki nii hyvältä,ni miks sä sit käytät meikkivoidetta ja puuteria ?:D + muaki kiinnostais jos ois jotain sun kavereistas/perheestäs juttuu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No se saa ihon näyttää tasasemmalta ja muutenkin. :D

      Poista
  21. Aivan ihana toi sun koulukuva! Mulla ne ei ikinä onnistu :D

    http://the-nomi.blogspot.fi, blogissani on muuten käynnissä iso meikkiarvonta, käyhän tsekkaa! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon. :) Käyn joo tsekkaamas.

      Poista
  22. ihana banneri ! ja oot iha superkaunis :)

    http://just-be-awesome-venla.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  23. oot tosi nätti mut näytät ihan erilaiselt luonnos ku kuvis, oon nähny sut libes joskus :D

    VastaaPoista
  24. Tosi onnistunu toi kuva, oot iha häikäsevän kaunis. Ja en ymmärrä et sulla pysyy kroppa noin hyvänä vaikka syöt kaikkee suklaatia ja pasta ruokia, itellä heti mahassa ja naamassa näkyy jos syön jotain rasvasta. :( Onnee ja menestystä koulussa ja muutenkin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon! :) Ja niin no... en kyllä ymmärrä välillä itekkään.

      Poista
  25. Näytät hiukan ulkomaalaiselta:)) Onks sun vanhemmat tai isovanhemmat ulkomailta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa ja ei oo ihan supisuomalainen oon. :)

      Poista
  26. Millon postaat seuraavaks?:) Sul on kauheen pitkät postaus välit:(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tänään aattelin ehtinä jos en niin huomenna. Ja niin on pahoittelen koeviikkojen sun muiden välissä ei kerkee aina postaamaan.

      Poista
    2. Mut onhan vilma kertonu et sillä on ollut koeviikko, eli ihan ymmärrettävä syy :)

      Poista
  27. millä ohjelmalla teet noi sun kaikki kollaasit?:) rakastuin sun hiuksii ja tähän blogiin! ehkä onnistunein koulukuva :o

    VastaaPoista

♥ Jätä ihmeessä kommentti ♥