perjantai 21. syyskuuta 2012

21.9.

Ajattelin postata nyt tänään tällee pikasesti viikonlopun "kunniaks" tänne ku on tullu jo kyselyy et millon tulis seuraavaa postausta. Pidin nyt vähän taukoo tosta lukemisesta ni jospa jaksais myöhemmin sit panostaa taas vähän paremmin.
Tänää oli itseasias tosi jees päivä. Koulus meni kaikki hyvin, ruotsin verbikokeesta tuli 10 ja saksan kuuntelu meni paremmin mitä aattelin. Tai siis niin musta ainaki tuntuu... Kirjotelma meniki iha normaalisti. En nyt innosta viitti hyppiä, mut kyl siitä tulee varmaan joku 7-8? Eilen tuli sit mun loput koulukirjat tilauksesta paitsi yks saksankirja, koska ne oli mokannu siel et oli sen kirjan sijasta tilannukki kokeet... Et siinä menee viel hetki et sen saan mut ei haittaa ollenkaan.
Kävin eilen kans libes pikkusella meikkikierroksella. Nappasin mukaan ihan kokeilumielellä ton Max Factorin (mulle) uuden ripsarin. Ajattelin kokeilla kerranki jotain uutta enkä pitäytyy vaan samoissa vanhoissa. Tänään vaihoin sitte aivan uudet lakanat ja voi että ku tuli huoneesta pirteemmän näkönen! Siis tykkään tosi paljon niistä mun leopardikuvioisistaki, mut nyt oli jotenki kivaa vaihtelua, kun sai vähä pinkkiä tänne mun huoneeseen. 
Kuvailin tänää kans ihan nopeesti vaan vähän meijän takapihalla. En nyt ottanu mitään huiman kauniita kuvia, mut noista kyl huomaa et on se syksy tulossa. En tykkää kyl yhtään...Toi takapihaki näyttää kauheen karulta ku kaikki kesäkalusteet otettu jo pois! Tänä aamunaki oli ulkona vaan 8 astetta ja meinasin oikeesti jäätyä sinne, vaikka pääsinki kouluun kyydillä. Oikeesti vihaan syksyä ja varsinki talvea ylikaiken. Odotan jo innolla kevättä, vaikka saankin kyl hetken vielä odottaa.

Rupesin muutes aattelee jo mun tulevaa syntärilahjaa, synttärit kun on tässä kahen viikon sisällä... Oli aiemmin jo ollu puhetta siitä et tulisin saamaan uuden puhelimen ja niin myös toivon ja kattelin sitte netistä eri vaihtoehtoja. Ois kiva saada mielipiteitä ja kertokaa toki kokemuksia keillä näitä kapuloita ollu!
Juu eli en tiedä vielä yhtään minkä tuun saamaan, mut varsinkin noi samsungit tulee olemaan mun toivelistalla. Lumiasta oon kuullu/lukenu aika ristiriitasii arvosteluja, että jotkut sanoo hyväks mut jotkut haukkuu maan rakoon. Eli ois tosi kiva jos esittäisitte kokemuksianne näistä jne.

Viikonlopun vietän ihan himassa taas. Yllätys yllätys kokeisiin lukemisessa menee kaikki vapaapäivät sitte. Ens viikolla neljä koetta. Huoh. 
Mut siis nyt aattelin et rupeen taas lukemaan, ettei pukkaa sit huomenna ja ylihuomenn hirvee stressi taas.
Kivaa viikonloppua kaikille! :)




104 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Onko sulla itellä ollu se vai sanotko vaan? :) Meinaan oon kans kyl kuullu siit paljon positiivista!

      Poista
  2. Mulla itellä on Nokia Lumia 710 ja ite oon ollu tosi tyytyväinen (:
    Ootko muuten testannu jo tota Max Factorin ripisiväriä? Jos kokeilit, niin oliko hyvä ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ok. :) Ja en oo kokeillu vielä. Hyllyssä odottaa...

      Poista
  3. Oliks uudes Demis mitää? :---D Ite ottaisin noista kapuloista Samsungin, varmaan s||| koska en tykkää nokioista, ja lumiasta oon kuullu niin ristiriitaista tietoakin että! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noo en oo kokonaa lukassu vielä että paha sanoo. :)

      Poista
  4. Mulla on Samsung Galaxy S3 ja tykkään kovasti. Tosin mulla on näille huono silmä koska edellinen puhelin oli 5 vuotta vanha säpälelieriö :) S3 on kuitenkin melko kallis ja en tiedä paljonko se poikkeaa S2.

    VastaaPoista
  5. tosi kiva postaus (: oot ihan supernätti !

    http://laughing-myassoff.blogspot.fi

    VastaaPoista
  6. Samsungit on aivan ylisuuria puhelimiksi....

    VastaaPoista
  7. mun iskäl on toi s3 ja se on tosi kiva ja semmone aika peruskäyttöne:--) ois kyl jees jompikumpi noista samsungeista!

    http://ijduo.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  8. en tiiä s2:sta muuta ku et se on tosi kevyt vaiks onki iso ja siinä on erittäin hyvät näytön värit ja tosi tarkka kuvanlaatu! :) mun kaverilla on toi ja sit sen jollai tutuilla on kai ollu s3 ja se oli kuulemma huonompi.. :O

    VastaaPoista
  9. aivan ihana blogi, nii täydelline ulkoasu ja banneri sulla:--)
    mut hei jompi kumpi samsungeista !

    VastaaPoista
  10. Mun mielest lumia on noist ylivoimaisesti paras! Itellä on se ja monilla kavereilla on just noit galaxy s 2 ja s3 mut tuntuu et lumia on parempi ku ne :D Ja siinä on paljon kestävämpi akku ku samsungeis :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ok... Kauheen vaikeeks menee tää päättäminen. Ite oon kyl enemmän noiden samsungien kannal... :O

      Poista
  11. Veljellä on s3 ja mitä ite oon sitä käyttäny, ni aika helppo käsitellä. Kaikki löytyy helposti ym. Veljellä siis ikää 12v. Eikä oo velikää paljoo valittanu. :)

    VastaaPoista
  12. Mä ite ottaisin jommankumman Samsungin, mulla on jotenki menny usko Nokiaan :-D Mä sain viikko sitten tuon S2'sen ja oon kyllä tykänny tosi paljon! Ainoa vika on, että saattaa ehkä joskus vähä lagata mutta voi johtua mustakin koska nappailen kaikkia mahdollisia painikkeita ja ajan sen tilttiin... :D suosittelen ♥

    uskon että tuo s3 on vieläkin parempi kuin tää s2 mutta onhan se sitte kalliimpiki /:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu no oon kuullu samanlaista palautetta tosta S2:sta. :O Että on kuulemma tosi hyvä!

      Poista
  13. Sulla on ihan tajuttoman upee ulkoasu!! Ja oot tosi kaunis!

    http://halataanko.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ihana kuulla :3 Käyn kattoo blogis!

      Poista
  14. oot tosi nätti ja blogis on ihana ! ♥

    VastaaPoista
  15. Voisitko pliiiiis tehdä postausarvostelun tosta sun uudesta Max Factorin ripsarista tässä joskus, kun sä oot sitä jo kunnolla kerinnyt testailla ym? :) :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Laitan vaikka jonku postauksen yhteyteen et millasta on.

      Poista
  16. kaverilla on kyseinen lumia ja se saa takuta sen kans joka päivä D: aina kuuluu jostain kun se hokee "voi vittu ja koita nyt toimia" ja sitä rataa.. eli kun se rullailee netissä se lagailee kauheesti ja jotain muutakin takkua siinä on. kyseinen henkilö mankuu tuota samsung galaxy kakkosta että...

    ite sanon että samsung se olla pitää <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa okei... No täytyy nyt miettiä. :D

      Poista
  17. Onko sulla vai vihreet silmät ku ostit vihreetä väriä korostavaa ripsaria?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on semmoset sekaväriset että niissä on vihreetä ja ruskeeta. :D

      Poista
  18. Kaverin lumiaa oon vähän näpränny, ja onhan se ihan kiva. Harmi vaan, että noissa kaikissa taitaa olla lasinäytöt, jotka on ainakin mun tutuilla hajonnu käsiin poikkeuksetta parista kolhusta. Mun käyttöön täytyy olla muovia, kun heittelen joskus tien yli asfalttiin tai koulun seinäänki :D Ei kannata kokeilla.

    VastaaPoista
  19. Sust oli demis sellane et olit kertonu jtn demi.fi:st saaduist frendeist ! :D ja pliiis tee tost ripsarist arvostelu ! :) ja no ite kannatan iphonee , se on vaan paras. Jos ei iphone nii sitte Lumia, mut makuasiahan se on mist puhelimist tykkää . :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo niin olikin! Huomasin itekin. Näin jälkeenpäin ajateltuna oikeesti oisin voinu kirjottaa kysesien asian vähän paremmin sanoin. No.. Ei voi mitään! :D

      Poista
  20. Tosi kivoja kuvia ja vaikuttaa kivalta tää blogi :)

    Oikein ihanaa viikonlopun jatkoa sinne!

    http://reetta-s.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ihanaa, kiitos! :) Käyn kattoo blogis.

      Poista
  21. S2:n onnellinen omistaja for 4 months22. syyskuuta 2012 klo 14.28

    S2 on tosi hyvä, S3:ssa ei loppujen lopuksi paljoa "parannuksia" mutta hintaa kyllä enemmän... Kiva blogi siulla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Ja joo no katoinki S3 hintoja ni se on alkaen 585€ että että... S2 onki sitte yli satasen halvempi.

      Poista
    2. Siis itseasias 200€ halvemmalla.

      Poista
  22. suosittelisin samsungia ihan senkin takia että siihen saa vähän laajemmin kaikkia sovelluksia, kun siinä on android :-) itselläni on nokia c7, joka on muuten tosi kiva ja hyvä, mutta ärsyttää kun tietyt appsit jää saamatta... esim. instagramia ei saa :(

    tosi kiva blogi muuten! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmmm joo ton oon kuullu. Kyl mä ton samsungin haluan ja S2. S3 tuskin tulisin hinnan puolesta saamaan. :D

      Poista
  23. Suosittelen Lumiaa lämpimästi, se on oikeesti ku unelma! Siinä on kaikki mitä tarvitset. Ei oo pätkiny ja synttärilahjaks sain ennakkoon kun lokakuussa synttärit mut suosittelen tota mallia! :-)

    VastaaPoista
  24. lueskelin noita sun aiempia postauksia, ja kiitos niiden, sain potkua mun laihdutusurakalle. Päätin, että mustakin tulee hoikka ja hymyilevä, eikä mökötyksen taakse piiloutuva läski.
    kiitos tästä, nyt on taas motivaatio laihdutukseen kodallaan!

    VastaaPoista
  25. Älä missään nimessä ota Nokiaa, sitä ja samsungia ei ees voi verrata toisiinsa! Samsungit on kaikin puolin paljon parempia. Mulla itelläni on Nokia lumia 800.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha joo aiemmin jo tokasinki et kyllä mä ton samsungin haluan :)

      Poista
  26. Onko Fazerin keksi suklaa hyvää?? :)

    VastaaPoista
  27. Ihana ulkoasu tässä sun blogissas ja oot kaunis!! Mukavan olonen blogi muutenkin :)

    VastaaPoista
  28. heii mulla on toi samsung galaxy S2 ja tosi hyvä on :) suosittelen! ja oo ruvennu vasta lukee sun blogii et tosi kiva on ja oot tosi kaunis :) !

    VastaaPoista
  29. Voisitko joskus laittaa ihan yksittäisiä kuvia, ettei kollaaseja ku ne on vähän jo kulunu :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kai mä voin, ite vaan tykkään enemmän että kuvat on kollaasissa et jos niit tulee paljon ni ei tarvii skrollaa hirveesti alaspäin.

      Poista
  30. Sun ottamat kuvat on aina nii kauniita nii voisit välil jättää kollaasin tekemättä ja laittaa kuvat sellai isoina :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ohooo hups oisin tietty voinu päivittää sivun kerta jätin tän välilehtee pariks tunniks mut jooh. Mun mielestä kollaasit ei oo kulunu mut ku sun kuvii (siis tarkotan maisemakuvia jne) on nii kiva kattoo nii niist vois nauttii enemmä sillee isoina :)

      Poista
    2. Okei no muistetaan tämä jatkossa! :)

      Poista
  31. Mikset osta Lumia 920? Se on jo oikeasti varteenotettava vaihtoehto noihin Samsungeihin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Emmä tiiä jotenki noi samsungit vaikuttaa paremmilta.

      Poista
    2. Minäkin yhdyn tuohon lumiaan, kun on se vaan niin mahtava! Itse omistan ja rakastan, todella laadukas ja makea kuosi! Samsungista en henk. koht. tykkää. Mahtava tuo uusi ylä-kuva. Terkuin Kati

      Poista
    3. + Kannatetaan nokiaa, kun sitä tarvitsee, lumia on ehdottomasti paras !

      Poista
  32. Olitko talentissa? :D siis katsomossa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo mää kattelinki vähä et hei toi on garamelly :DDD hahaa hyvä minä!

      Poista
    2. jeee minäki näin ja olin just tulos kysymään tätä samaa, mutta sitten aattelin alkaa selailee näitä kommentteja että löytyiskö täältä vastausta! :D

      Poista
    3. Haha joo monet on kyselly. :)

      Poista
  33. Lumia on kuulemma tosi huono, mun iskäkin tappelee sen kans joka päivä, koska siin on suunnitteluvirhe, eli virtanappula vääräs paikas joten puhelu menee katki. Samsungit on varmasti parempia :-)

    VastaaPoista
  34. mikä on sun demi nickis?:D

    VastaaPoista
  35. Aww, pikkasen kynsilakkoja :D Tuli himo itsellekki ostaa pari väriä lisää.. Ja nätti banneri, pakko vaan myöntää että itse pidin edellisestä enemmän :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi niitä on kiva keräillä! Ja ookkeei noo en oikee ite tiiä kumpi on parempi halusin vaan vähän vaihteluu. :)

      Poista
  36. onks toi ripsari hyvä? :) kerro - ja + !
    ja ite ottaisin ton s3:n ! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo kokeillu vielä. :D Joo no just on ollu täs puhetta myös iPhone 4s:stä et se saattaa mennä kyllä noiden kaikkien edelle. :D

      Poista
    2. tee review sitku oot kokeillu :P oon kelannu ostaa ton monesti mut sit ku en tiiä et miten tollaset "erikoisripsarit" sit oikeesti toimii. ja joooo no ehdottomasti iphone jos se on vaihtoehdoissa! :)

      Poista
  37. Öh itelläni on samsung galaxy S2 enkä yhtään tykkää! se on jotenki niin sellanen köyhä ja sekava D: ottaisin lumian, mun tosi monella kaverilla on se ja tykkää kovasti ja mitä ite oon sitäki käyttäny ni vaihtaisin mun samsun siihen vaikka hetiii

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu no tällä hetkellä onkin siis mietteillä toi iPhone :D Muuttu vähän suunnitelmat näiden puhelimien kans.

      Poista
    2. Iphonea ainakaan kannata hankkii se on niin vanha ja massa, mitä oon kuullu ni iphonen käyttäjät aika kyllästyneitä (:

      Poista
    3. No eiköhä jokaseen puhelimeen kyllästy joskus, ko tarpeeks kauan käyttää. Eikö Samsung tai Nokia sitten ole vähä massa? On kai niitäki aika usealla. Voi jeesus nyt taas. :-D Älkää valitko puhelimia sen perusteella mikä on "massa" ja mikä ei.
      Mutta pakko puolustella lumiaa että tällanen tavallinen tallaaja ei löydä omastaan mitään huomautettavaa tai vikaa. Luulempa että ne jotka sitä haukkuu on enemmänki perehtyneet näihin asioihin ja käyttää puhelimella jtn erikois-sovelluksia yms. Mutta samanlainen se mun mielestä on ko Galaxyt ja muut. Eli haen tällä sitä että et varmasti sen suurempaa eroa löydä Nokian lumiasta verrattuna Galaxyyn. Ainaki veikkasin. :)

      Poista
    4. Okei kiitti mielipiteistä! Ja oon kyl samaa mieltä et eiköhän se oo mikä tahansa kännykkä niin siihen joskus kyllästyy.

      Poista
  38. http://www.iltalehti.fi/digi/2012092416116688_du.shtml

    VastaaPoista
  39. Voi että oot huiman kaunis! :oo ei voi kyl muuta sanoo et huhhuh, aivan ihanat hiukset ja täydellinen iho! :)

    Tässä oon sun blogii selaillu vähän aikaa, nyt vasta uskallan jättää kommenttia. Ulkoasu on tosi kiva, tykkään, ja kirjotat silleen sujuvasti ja postauksias on mukava lukee. Tosi hyviä kuvia myös! :)

    Aattelin kysyy, et miten sä pidät ittes noin hyväs kunnos? :oo Sulla on iha täydelline kroppa! Miten? :oo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kiitos! :) Ihana kuulla. Ja siis mä en ihan oikeesti tee muuta ku elän normaalii elämää. Kroppa on semmonen mikä mul on lunnostaa, en treenaa sitä tai urheile. Alan kyl käymään salilla heti ens viikosta ku oon 16 vuotta täyttäny. :)

      Poista
  40. ihanat hiukset tossa banneri kuvassa! :)

    http://jannikatm.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  41. Täytät ens viikol 16? Onnea!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, maanantaina. :) Kiitos!


      Sanon muuten tässä samalla että pääsen seuraavan kerran postaamaan varmaan vasta perjantaina. :| Kiitos koeviikon.

      Poista
  42. Aww, oot vähentäny hurjasti meikkii. Sulla on kauniit kasvonpiirteet :) ! Ja ehdottomasti haluisin kuulla tosta ripsarista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu niin oonki! Kiitos :3 Ja lupaan että kuulette siitä sitte ku ekan kerran kokilen sitä. En vaa viitti avata sitä vielä.

      Poista
  43. Mulla on Lumia 610 ja se ei oo kyllä yhtään temppuillu ja toimii hyvin! Ja tykkään siitä kyllä tosi paljon!(-: en sitte kylläkään tiiä millanen toi 800 on :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okeeei mä en kyllä usko enää että tota Lumiaa haluisin. :o

      Poista
  44. suosittelen iphonee, aivan ihana :-) mutta kaverin s2:sta käyttäneenä voin sanoo et seki on kiva, mutta jotenkin monimutkanen enkä tykkää siitä käyttöjärjestelmästä. vaikee valinta sulla :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu no iPhone saattaa tullakin. Se selvii maanantaina. :)

      Poista
  45. Suklaata! ♥ Suosittelen ite suota Samsungin Galaxy S2:sta. Itelläni on se ja se on tosi hyvä ja olen tyytyväinen! Ystävälläni oli myös, vaihtoi sen nokia Lumiaan ja nyt harmittelee kun haluaisi edellisen takaisin. :D tuo S3 on päivitys 2:sta ja jos et "työkäyttöön" tai muuhun ihmeempään puhelinta tarvi, kannattaa ottaa kakkonen. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu no saa nähdä mikä sieltä nyt tulee. :)

      Poista

♥ Jätä ihmeessä kommentti ♥