keskiviikko 1. elokuuta 2012

Vilkasu vähän ajassa taaksepäin

Nyt tää viikko on menny aika kömpelösti mulla, suurinosa suunnitelmista on menny mönkään ku oon ollu vähä kipeenä. Maanantain hesakeikka ois pitäny siirtyy tälle päivälle, mut jäiki nyt sit väliin. Ajattelin, etten haluu pitää kauheen pitkää väliä postauksien ilmestymises, ni tein sitte tämmösen yhen toivotuista postauksista.
Jooh eli... Multa ollaan kysytty, että voisinks mä joskus tehä semmosen postauksen mis ois kuvia musta nuorempana et näkis miten oon muuttunu ajanmyötä ym. Tänään sit mulle yhtäkkii tuli mielee et vois repästä semmosen tän tylsyyden täyteisen keskiviikkoiltapäivän kunniaks. Eli lyhyesti yritän selittää kuvien/kollaasien välissä aina et kuinka vanha mahdan niis olla jne. Hyvää muistin virkistämistä tääki. :-D

Täs kollaasis taidan olla about 0,5-1v. Eli kuvat on otettu sillon v. 1997


Ylemmissä kuvissa olin 4-vuotias, olin ekaa kertaa jossain etelässä matkalla, käytiin perheen kans Kyproksella. Kuvat on sit vuodelta 2000. Veikkaampa et alemmat kuvat on jotain samaa ikäluokkaa... :-D


Vasemman puoleine kuva on otettu mun ekana koulupäivänä. :-D Eli v. 2003. Iha innoissani oon nähtävästi kouluun lähteny. Oikeella oleva kuva on must vuodelta 2006. Olin 4-luokalla sillon...


Vasemman puoleinen kuva on vuodelta 2009, ja oikeen puolimmainen on vuodelta 2010... :-)


Noi kaks kuvaa on viimevuodelta.. Joskus 2011 kesällä otettuja... :-D 

No nää on sit iha tänä vuonna otettuja kuvia... :D 

Noniin siin ois nyt sit kuvia... :-D 









65 kommenttia:

  1. tossa kun on toi -10 vuoden kuva niin onko se otettu ihan jossai, ei himputti mikä se paikka nyt onkaaan, kuiteski semmosessa missä otetaan mallikuvia esim. elite ? oot ollu nätskyli jo vuodesta -97 (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juu se on otettu clamos-studiol... :)

      Poista
  2. vähemmän hymiöiden raiskausta niin ois kivempi

    VastaaPoista
  3. herranjumala oot kaunistunu vaa koko ajan! ja kaunistut varmasti vieläkin :)

    VastaaPoista
  4. oot hurjan kaunis!

    VastaaPoista
  5. siis ooks -97 vai -96?

    VastaaPoista
  6. Noi viimesimmät on sellasii kunno mallikuvii :D oot nii kaunis kadehdin aina :(

    VastaaPoista
  7. oot kyllä ihan tajuttoman kaunis!:) Sulla on ihanat hiukset, onks toi sun luonnollinen hiusväri?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no kiitti sullekki :) ja siis juu ihan luonnollinen väri on, en oo koskaa värjänny.

      Poista
  8. oot tosi kaunis ja sul on ihanii vaatteita :)

    ps. haastoin sut mun blogissa,käypäs vilkasemassa :)

    http://yourefuckincrazy.blogspot.fi/2012/08/oo-ihan-paadys-aivan-naamat-rahat.html

    VastaaPoista
  9. Miten sä treenaat? Meinaan ku sulla on täydellinen kroppa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä en treenaa yhtään mitenkään... :o

      Poista
  10. sulla on täällä iha kivoja kuvia mut toi muokkaustyyli tekee niistä ei kivoja D: tai ois okei jos sitä käyttäis joskus mut jokapostauksen jokakuvas on vähä liikaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aa juu siis jos tarkotat noit vaalennettui reunuksii, ni oon itekki just miettiny et voi jättää ne pois kokonaa... :D

      Poista
  11. wääää, oot niin ihanan luonnonkaunis :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. miten sait kulmakarvas tollein kaarelle ylöspäin kun tossa tokavikassa kuvassa ne on aika viivat mutta vikassa sitten kaartuu nätisti :) et miten sait ne silleen :D?

      Poista
    2. siis kasvatin ensinnäki mun kulmakarvoi takasi kosk olin tuolloin nyppiny ne tosi rumiks. sit ku olin kasvattanu ne takas ni nypin tohon muotoon ja käytän nykyään sitä kulmavahaa kulmakynän sijast ni tulee paljo luonnollisemman näköset kulmat :)

      Poista
    3. Kiitos paljon:)! Kauankom sulla meni niiden kasvatuksessa?

      Poista
    4. hmmm... apua ku en muista. oisko ollu muutama kuukaus et ne oli kunnol kasvanu takasi? :O

      Poista
  12. Oleksä oikeesti joku malli?! Jos et ni suosittelen et hakisit oikeest malliks! :D oot niin hurjan kaunis :))

    VastaaPoista
  13. Vähän oot kaunis ! oot muute iha super kaunis nois 2011 mustavalkoses ja 2010 vuoden kuvis ja nois tän vuoden :) oikeesti tekisin miltei mitä vaa et oisin sun näköne :-)

    VastaaPoista
  14. oooi sulla on tossa 2010 kuvassa ihanat hiukset :OO <3 leikkaa takasin tollasiks :----D awws rakastuin

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha mä en tykänny niist ollenkaa :D

      Poista
  15. Oot todella kaunis, täytyy myöntää että oon kateellinen pituudestas! :--)

    VastaaPoista
  16. oot nii täydelline..:D oikeeesti kaunis laiha ja kaikkee!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha no en nyt sanois täydellinen... :) mut kiitos kovasti!

      Poista
  17. oot kyllä niin paljon kauniimpi vähemmällä meikillä!

    VastaaPoista
  18. Oot tosi kaunis :) Ja rakastan sun hiusten väriä! Oon ollu liian kauan tummahiuksinen :D Haluisin just tuollaisen vaaleanruskean värin!

    Kui pitkä sä muuten oot? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mä niin kovasti haluisin värjätä hiukset ku en tykkää tästä väristä ollenkaan... :/ Mut joo oon 180cm :D

      Poista
  19. huhhuh tuo muutos 2009 -> 2010:D

    VastaaPoista
  20. tää on varmaa vähän pölhö kysymys, mut miten laitat ripsaria? siis siksakkaatko vai apua häh :D itellä menee ripsarit aina ihan pieleen, vaikka koitan ohjeitakin kovin katella. :( ehkä mun ripsut on vaan ihan persuksesta..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. siis mite sen ny sanois... sillai normaalisti :D en mitenkää ihmeellisesti. tai sillai iten sitä ny yleensä laitetaan

      Poista
  21. Laita joskus kuva sun poikaystävästä!

    VastaaPoista
  22. kuinka vanhana aloit meikkaa? :D

    VastaaPoista
  23. mitä blogeja seuraat?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. siis lyhennetysti ihan vaan kavereiden blogeja, muoti/kauneus/lifestyleblogeja... :)

      Poista
  24. millon uus postaus?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tänään tai huomenna, kestäny siks koska en oo ollu terve ja ei oo ollu semmost oloo et jaksais päivitellä, pahottelen kestoo :(

      Poista
  25. ai hui, luin kommentteja ja huomasin että oot vaan '96 :o luulin et olisit mua vanhempi, oon itse '93 :D hahah. kaunis oot! :)

    VastaaPoista
  26. 2010 olit paaaaljon nätimpi!! :D raikkaamman näkönen ja ihanat hiukset tolloin :)

    VastaaPoista
  27. mitä oot joku miss perfect !! <3 haluun sun ulkonäön !

    VastaaPoista
  28. muodonmuutos 2009-2010... woow! mutta siis tosi kaunis olet :)

    VastaaPoista
  29. Oi kun oot ollu aina todella kaunis! :)

    VastaaPoista
  30. Toi pitsipaita on ihana! :33
    Vilkasetko mun blogia? (:

    katiannanen.blogspot.fi

    VastaaPoista

♥ Jätä ihmeessä kommentti ♥