keskiviikko 22. elokuuta 2012

Laukun sisältö + muuta!

Joo eli niinkun edellisessä postauksessa sanoin, et saatan toteutella näit toivottuja postauksia jo ennen äänestyksen päättymistä, niin sen tein nyt.
Oli vähän tekemisen puutetta ja ajattelin ruveta toteuttelemaan tätä toivottua laukun sisältö postausta, johon samaan syssyyn esittelen mun kaikki laukut sun muuta. Eli tulee toi perus laukkupostauskin tehtyä tässä samalla. :)
Mun laukun sisältö on tän näkönen lähes aina, kun lähen shoppailee tai muuten jonnekki kaupungille.

  - Lompakko ja bussikortti on mulla AINA mukana. Joka päivä koulussakin, vaikken kumpaakaan tarttiskaan erikseen mihinkään, nii kuljetan niitä silti aina mukana laukussa.

- Kännykkä on myös automaattisesti aina oltava mukana, niinku varmaan suurimmalla osalla. En voi lähtee mihinkään ilman sitä, kotonaki lähes aina oltava jossain vieressä.

 - Sitten meikkipussi, lakka ja harja on kans usein oltava mukana ihan varmuuden vuoks vaan. Neki on mulla koulussaki joka päivä, vaikken tarviikkaan nykyään niitä koulussa melkeen koskaan. Tuommonen söpö, pieni  taskuun mahtuva hajuvesipullo on kans mun mielestä hyvä jossain pikkutaskussa ihan vaan siks, että itellä on mukavampi ja varmempi olo.

- Mut kaikkein tärkein on varmaanki kalenteri. Joka tunti koulussa se on mun pulpetilla, ja niimpä roudaan sitä mukana aina myös kaupungilla. Oon jotenkin tän syksyn aikana kiintyny siihen ja siks on kiva ku se on jossain lähellä, niin pystyy sitte tulevat menot kirjata ajoissa ylös, ettei myöhemmin unohdu. Huulirasva ja avaimet on mulla kans aina jossain sivutaskussa, niitäkin tarttee usein. (yllättävää?)

Mut joo, ei mulla varmaan hirveesti poikkee muiden tyttöjen laukkusisällöistä tämä omani. Aikalailla perussisältö ettenkö sanois, vai mitä ootte mieltä? :)



MUN OMAT LAUKUT:

Siinä on suurin osa.  On mulla viellä muutama jossain, mutten löytäny niitä, ja aattelin et kyl nää 13 laukkua taitaa kuitenkin jo riittää.
Anyway oon siis järkyttävä laukkufriikki, jos niin vois sanoa. Aina kaikissa isommissa kaupoissa katon heti ensimmäiseks kaikki laukkuosastot läpi. Guessilläkin kuolaan joka kerta niitä ihania laukkuja siel hyllyssä, mut vaikka kuin tekis mieli ostaa, niin yleensä lompakko on eri mieltä. Oon kyl muutenki miettiny et vois vähän rajottaa noiden laukkujen ostamista. Tällä hetkellä mulla on niitä kyl ihan tarpeeks jo. Ainut vaan et ois kiva saada vähän värikkäämpiä laukkuja, ku näyttää toi mun varasto aika synkän väriseltä suurimmaks osaks.
No mut mitä sitä pienistä. Koululaukkuina toimii hyvin noi kaks ekaa laukkua mitä tuossa ekassa kollaasissa on. Niitä käytän näistä eniten. Mut shoppailussa tuo valkonen Guessin pikkulaukku on yleisimmin mulla käytössä. Se vaan on hirmu pieni et ei sinne lompakon, avainten ja kännykän lisäks hirveesti muuta mahdu, ja se on kyl vähän ärsyttävää. Mut ihana laukku muuten! Viimesin laukku (toi musta, missä on tuommosia paljetteja) on mulla käytössä yleensä juhlissa. Sinne mahtuu kaikki tarvittava hyvin ja näyttääkin musta just sopivan juhlalliselta.
Jouluna, kun lähetään matkalle niin aattelin sieltä taas muutamia laukkuja napata mukaan. Ne on aina niin kivoja matkamuistoja ja tulee tosi usein käyttöönkin. Niitä ei oo koskaan liikaa! :D 

Mut hei nyt en viitsi lörpötellä enää! Toivottavasti tykkäsitte tästä postauksesta. Tän iltapäivän käytin sitten näiden postauskuvien ottamiseen ja ehdottomasti eniten tätä on kyllä toivottu tossa äänestyksessä. Lähinnä tota laukun sisältöä. Kyselkää vaan mitä mieleenne tulee tai sanokaa mielipiteitä, niitä on aina kiva lukee ja niihin on mukava vastailla! :)







58 kommenttia:

  1. huui ihania laukkuja ♥ :O! noi jotkut on vaa aika samantapasii :--D ja tosta laukkusisällöstä et varmasti aikalailla perus jutut mukana sullaki ku muilla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo niin onki itekin oon huomannu sen. :) Ja niinku sanoinki tossa postauksessa just et aikalailla samanlainen sisältö ku kaikilla muillakin. :D

      Poista
  2. söpö toi laukku jossa on sydän kyljessä :3

    VastaaPoista
  3. mikä ton hajuveden nimi on :) ?

    VastaaPoista
  4. Mistä toi timanttikalenteri on ?:) rakastuin siihen!<3 ja mist toi valkonen laukku(ekassa kuvassa) on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis toi kalenteri on iha jostai perus kirjakaupasta, mut koristelin sen ite sit noil timanteil. Ja toi laukku on Mic Macistä. :)

      Poista
  5. Tää nyt ei liity asiaan, mutta luin tota kysymyspostausta ja sun toiveammatteja oli mm. lääkäri ja sairaanhoitaja, ja mun oli ihan pakko tulla kertomaan että sä näytät jotenkin tosi ammattitaitoiselta ja luotettavalta ja sopisit niiiiiin hyvin sellaseks ! Tai siis aina lääkärissä se kokemus on ollu paljon parempi jos mulla on ollu joku nuori naislääkäri (kun en yhtään tykkää käydä lääkärissä) ja mun mielestä sopisit niin hyvin sellaseks! Piti vaan sanoo, älä kysy :D Mutta siis näin "piilotetusti" halusin kertoo et oot tosi ihanan olonen tyyppi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho, aijaa! Kiva kuulla, kiitti paljon. :)

      Poista
  6. Mitä kursseja otit lukiossa? Luetko siis ylimääräisenä esim. venäjää, biologiaa, fysiikkaa, historiaa tai jotain muuta? :) Hyvää kesää sulle ja tsemppiä kouluun!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Otin ylimääräsenä mm. bilsaa ja psykkaa. :) Kiitos paljon!

      Poista
  7. minne meette matkalle jouluna ? :) oookste aatonki poissa ? :) mä ooon aatellu ostaa ton micmacin laukun mut entiiä viel et minkä värisenä ! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ollaan sillon pois ja Thaimaaseen lähdetään. :) Noita MicMacin laukkuja on tosi monen värisenä ni voi olla tosiaanki hankala päättää! :D

      Poista
    2. jee mäki meen thaimaaaseen joululomal :-D ja niin on !

      Poista
  8. mistä toi luis vuittonin laukku on:O ihana<3

    VastaaPoista
  9. Käy jättämässä blogi osoitteeesi ja muut tiedot osoitteeseen: http://emen-arkea.blogspot.fi/2012/08/esittelen-blogisi.html

    VastaaPoista
  10. kiva postaus! :--) mulla on samaa hajuvettä :--D! ja hei ihania laukkuja, kumpa itelläki ois enemmäm ku yks ;___;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :) Ja kyl sul varmasti joskus onki

      Poista
  11. wautsiii :) mistä tuo valkoinen laukku on ostetty? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis MicMacistä jos tarkotit tota isompaa. :)

      Poista
  12. oot nätti ! (:

    <3:lla whenyourheartbeats.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja täytyy kyl sano samat sanat sulle, tosi kaunis oot ja ihana blogikin sulla ku kävin kurkkaamas jo aiemmin. :)

      Poista
  13. hei onko sulla tuon micmacin valkosen laukun kans käyny mitään sellasta että jos esim. sulla on perus siniset farkut ja piät tuota laukkua että niistä farkuistä jotenki ihmeellisesti tarttuu se väri siihen laukkuun? ö Mulla on tullanen samanlainen laukku itellä ja en voi käyttää sitää enää kuin chinojen kanssa koska muuten saan olla joka päivä marseillesaippuan kanssa hääräämäsä että saan sen puhtaaksi:D sinänsä harmi koska itekkin ostin kyseisen laukun just koulukäyttöön..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mul on sama juttu! En tiiä onko just tuosta et hankaa vaatteisiin, mut mul on tarttunu sinistä väriä tohon laukkuun ja rasittaa ihan sairaasti. Laukkuja en tuolta MicMacistä enää osta, enkä kyl varmaan mitään muutakaan. Kengätki jotka ostin sieltä kesällä kesti viikon, kunnes niiden pohja mureni...

      Poista
    2. ^Mulla kävi MicMacista kesällä ostetuille pitsiballerinoille ihan samoin, viikon jälkeen olivat täysin käyttökelvottomat. Toisen jalan kengänpohjasta tuli joku metallijutskaki läpi :DD

      Poista
    3. Joo no MicMacistä en hanki oikeesti enää mitään. :D

      Poista
  14. kaunis banneri ja ihania laukkuja :)!
    http://alisaaj.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  15. Onpas söpöjä laukkuja! Hehhe mulla on sama Christina Aguilera =)

    T: seepra if you know what i mean ;)

    VastaaPoista
  16. ihania laukkuja:)! muutenki tosi kiva blogi, liityn lukijaks!

    VastaaPoista
  17. Kiva blogi ja tykkäsin erityisesti tästä teemapostauksesta :>

    http://noticethis-tessa.blogspot.fi

    VastaaPoista
  18. vooi kuin ihana blogi :> mulla olis muuten kysymys. näytät aika pitkältä (ainakin kuvissa, no mut ootko oikeesti ees pitkä? :D) ja hoikalta, niin mistä löydät istuvia farkkuja? itse en löydä mistään tarpeeks pitkiä, tai no jos puntti on sopiva niin ei housut pysy päällä. kiitos jos voit auttaa (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ja joo oon 180cm pitkä että oikeeseen osuit. Housujen hankinta mun osalt on tosi haastavaa koska aina väärän malliset/pituset. Mut täl hetkel istuvii farkkui oon löytäny JC:stä ja Company:stä... Myös Ginasta ja ZARAsta oon muutamat löytäny. :)

      Poista
  19. Ihania laukkuja! Varsinki toi ensmäinen valkonen :)

    http://mariaagvelina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  20. miten pitkä sun poikaystävä on? voitko ottaa joskus sen kans yhteis kuvan:) tai ees jonku kaverin kans että koko vartalot näkyy kummallaki ku haluun nähä miten pitkä oot verrattuna muihin:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun poikaystävä on joku 187-188cm eli mua 7 tai 8cm pidempi. Ja varmaan joskus voin jos tulee semmone tilanne mis vois ottaa :D

      Poista
  21. ihana blogi sulla,liityin lukijaks (: käy kurkkaamassa mun ja liity lukijaks jos tykkäät:)
    http://petra-perfect-life-my-way.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti kiva kuulla :) Käyn kurkkaamas!

      Poista
  22. Ihana toi kalenteri!:)

    marynnn.blogspot.fi

    VastaaPoista
  23. Tosi kivoja postauksia! :) Oot tosi nätti ja sulla on kiva tyyli!

    http://ramonnan.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aaa! Kiitti, käyn kurkkaa blogis. :)

      Poista
    2. ihana toi toka valkone laukku <3

      Poista
  24. Mulla on sama harja! ihan sika hyvä <3

    VastaaPoista

♥ Jätä ihmeessä kommentti ♥