perjantai 20. heinäkuuta 2012

Toiveita ja kuulumisia

Nyt on vierähtäny nopeesti tää viikko. Olin mökillä ma-to enkä ehtiny tänne kirjotella sen takia. Aattelin nyt tehä tämmösen postauksen missä kerron tiivistetysti mun viikon kuulumiset ja sitte toteutan yhden toivotun postauksen, missä esittelen lempivaatteeni yms. niin saatte vähän enemmän tietää mun tyylistä. :-)

No joka tapauksessa maanantaina aamupäivällä lähdettiin mökille (mä, iskä, siskot ja poikaystävä). Siin matkal käytiin kaupassa ja sitte syömässä vielä ennen ku päästiin mökille. Maanantain sää oli kamala ja sisällä vietettiin sitte sekin päivä. Käytiin kuitenki saunassa ja mä sain vihdoinki talviturkin heitettyä. :D Ei oo mikään vuosi menny kyllä näin pitkään sen kanssa.
Tiistai oli aika samanlainen päivä paitsi et pysty viettää ulkona enempi aikaa. Ei tullu kyllä sillon tehtyä mitään erikoisempaa.
Keskiviikkona lähettiin heti aamupäivällä Särkänniemeen. Oli ihan hirvee ruuhka ku päästiin Tampereelle, et sinne pääsy venähti sitten vähän ja saatiin rannekejonossa jonottaa aika pitkään. Mut päivä oli ihana! Toi oli poikaystävän eka kerta siellä, ni hujahti nopeesti päivä eri laitteissa + delfinaariossa.
Torstaina tultiinki sitte jo takasin himaan. Hirveen lyhyeks jäi toiki kerta, mut ens vuonna uusiks ja pidempi aika sitten.
Siellä ei paljoa kuvia otettu mut laitoimpa nyt pari tänne kuitenkin.




Tänään mä sit en oo ehtiny oikeen muuta tehä ku ulkoilla poikaystävän kans ja toteutella tätä postausta. Hirvee vaatemylläys mulla käyny tuol mun kaapeilla ja huonekin on just sen näköinen. :D Mut joo aattelin nyt esitellä siis mun lempivaatteita ja pari laukkuakin. 

Juu eli tossa kollaasissa on nyt ihan vasempana mun lempioloasu! Tuo haalari on kyl aivan ihana, lämmin ja pehmonen ja tulee monesti just mökillä ja himapäivinä käytettyä. Oikealla puolella on mun lempilökärit, joita tulee kans aika useesti käytettyä. Keskellä on sitte kaks tommosta mekkoa. Tuota pinkkiä tulee käytettyä vähän harvemmin, mutta tykkään siitä silti ihan hirveesti. Ton vaaleen hankin just nyt kesällä ja se on kyl ollu aika useesti päällä. :-)

Siinä sitten esittelyssä pääasiassa mun lempifarkut. Mul on aina kamala ongelma farkkujen kanssa, koska tosiaankin oon sen 180cm pitkä, niin puntit tuppaa AINA olemaan 5-10cm liian lyhkäset. Tai jos on pituutta sopivasti niin sitte on lantion ja pepun kohalta liian löysät. Mut nuo unelmat löysin JC:stä tän vuoden alkupuolella ja kovassa käytössä on olleet! :)


Juu tuo mun farkkutakki on kyl tosi kiva, mut just mietin et on aika harvoin tullu sitä käytettyä jostain syystä. :O Nooh... Voisin ruveta käyttää tästä lähtien useemmin. Tuo paita on se, jonka hankin viime viikolla sieltä Kotkasta, enkä oo muuten katunu hetkeäkään sen ostamista! Mustat farkut on aina jees, ja niihin sopii hyvin tuo vyö josta tykkään kans tosi paljon. Tuo laukku on ehkä mun lempparilaukku kaikista. Just tuommonen söpö ja kätevä shoppailulaukku jonne mahtuu kaikki tarvittava. Sopii myös tosi monen vaatteen kanssa, koska on valkonen.


Noi on ehdottomasti mun lempparishortsit! Hankin nekin siis sillon viime viikolla ja rakastan niitä. On jotenki niin mukavat ja istuvat hyvin. :)


Nyt en sitte erikseen selittele tässä mitään, mutta tässäkin on just joitain mun kovassa käytössä olevia vaatteita:




Haha, huomasin muuten nyt vasta, et mun jokasessa farkkukuvassa mulla on jalat tuollain vähän hölmösti. No älkää siitä välittäkö, pääasia on kuitenkin just ne vaatteet niissä kuvissa. :D



Sit tuossa on vielä mun lemppari yökkäri. Ostin sen joskus 2 vuotta sitten jo, ja nyt vasta ruvennu taas käyttämään. On muuten aika avonainen, mut mitäpä se haittaa kun vaan öisin käytössä. :D


Joo eli siinä oli nyt sitte vähän avausta teille mun lempparivaatteista ja tyylistä ylipäänsä. :)
Mut nyt sitten huomenna taas lähtö mökille ja viikkoon en pysty taas ollenkaan täällä käymään mitään kirjottelemassa. Ihan vaan aattelin kertoa, ettei kukaan sitte ihmettele. 
Mutta juu vaatteista saa antaa mielipiteitä, ihan laidasta laitaan mitä vaan mieleen tulee. 
Niin ja nyt päätin myös sanoa tähän loppuun vielä, että anonyymi kommentoijille tiedoks, et kritiikkiä saa tietenkin antaa, mut oon huomannu että joillain sen antaminen tuppaa menemään liian överiks, joten en rupee semmosiin vastailemaan. Toivon et jatkossa jos on annettavana jonkinlaista palautetta jostain, niin voisitte antaa sitä ihan kohteliaasti. Otan tietenki kaikenlaiset mielipiteet vastaan, oli sitten positiivisia tai negatiivisia, mut semmosiin tosi törkeisiin kommentteihin en noteeraa tai tule edes noteeraamaan mitenkään. 









57 kommenttia:

  1. Iha superihania vaatteita! Varsinki toi pitsipaita ja se harmaa jännä huppari :)

    VastaaPoista
  2. Sä oot ihan sairaan kaunis ja pukeudut ihanasti :) tää on ehdoton lemppari blogi <3

    VastaaPoista
  3. En voinu olla huomaamatta tota sun napaa :D Mulla on samanlainen ja jotenki kivaa huomata ettei kaikil oo sellasta kuoppaa xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahaaa totta :DD en kyllä erityisemmin tykkää tosta napista :D mutta minkäs sille voi

      Poista
  4. sulla on IHANIA vaatteita :)) ku sul on tos yhes kuvas toi ed hardyn toppi, nii tiiätsä mistä kaupasta ylipäätään saa noita ed hardyn vaatteita? ne on ylihienoja.. hehheh oon vähä tietämätön juntti:/ nojoo ei se mitää! t. demittäjä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) ja en osaa yhtään sanoo koska toi mun paita on ostettu Thaimaasta :D

      Poista
    2. uu! sinne menossa joulukuussa ;D

      Poista
  5. Eikä! oon ihan _liian_ kateellinen, sulla on ihan älyttömän ihana kroppa! tekisin mitä vaa et saisin sun kropan, oikeesti :---(♥

    VastaaPoista
  6. öööööö käytätsä rintsikoit nukkuessas? :------D ei toi yöpaita varmaa ilman niit ois kovin ''avonainen'' :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha en käytä rintsikoita öisin nukkues, en vaan viittiny ottaa kuvaa ilman niitä :D ja on se kyl aika avonaine ilmankin rintsikoita :|

      Poista
  7. tosi kivoi vaatteit sulla ! Mut toi harmaa huppari juttu ei oikee iskeny, muute tosi kivoi vaatteit sul :) ja sun kroppa on iha unelma, vaihetaaks ? (;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oiii no kiitos :) ja juu toi harmaa hupparisysteemi ei oo moniinkaan iskeny :D mm. mun poikaystävä ei tykkää siitä ollenkaan. Mut mikäs siinä. Pääasia et omasta mielestä se on kiva :)

      Poista
    2. No mitä ihmettä,jätkät haluu aina ihonmyötäsiä vaatteita näköjään :D

      Poista
  8. ihana blogi sullaaaaaa :3 lukijaksi jäin c:

    käyks tsekkaa minunkin blogin? :)
    http://overthecolourfulrainbow.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitti :) ja käyn kattomassa heti kun tästä ehdin (;

      Poista
  9. ihania vaatteita! sun kroppas on täydelline :oo <3 oon nii kateellinen, miten saat sen pidettyy tollasena?

    VastaaPoista
  10. Oi kiitti :3 ja siis ihan rehellisesti mä en treenaa mitenkään, en harrasta säännöllistä urheiluu tai mitään, ja syön aivan mitä huvittaa et käytännössä vois sanoo että tommonen mulla on luonnostaan. :O ajattelin kyl ruveta syksyl käymään salilla et vähä pysyis kunto yllä :D

    VastaaPoista
  11. Tää oli tosi hyvä postaus ja noi kuvat oli kivoi ku niit oli nii paljo! :) pitäis nähä ku tuun täält ihmiste ilmoil maanantain :) ps. herrajumala oot ruskee! :o t Annika ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aww kiitti! mut en edes oo niin huoman ruskee :O mut joo mä lähen just koht mökille ainaki viikoks et täytyy katella sen jälkee :)

      Poista
  12. Noi merkkivaatteet ei kyllä oikeen iskeny.. Ois kiva jos muokkaisit kuvia vähän vähemmän :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ookkei hirveesti noita kuvia en kyl edes muokkaile :o

      Poista
  13. ihana tyyli sulla!:)

    VastaaPoista
  14. mistä toi pitsipaita on joka on tossa tokavikassa kuvassa? =) ihana!

    VastaaPoista
  15. todella mauton toi pinkki mekko:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa no.. Makunsa kullakin :)

      Poista
    2. Mun mielestä toi pinkki mekko on just aivan ihana♥ :D eikä se kyllä mauton oo !

      no nyt kun tähän kommentoin niin kerron samalla et rakastuin noihin farkkushortseihin! ja tykästyin tohon farkkutakkiin ja noi pinkit housut olis kans tosi kivat (:

      Poista
  16. Aivan ihania vaatteita sulla! :) Oot tosi kaunis! :) Voisitko muuten tehdä sellaisen liikunta-aiheisen postauksen, jossa kerrot miten tykkäät liikkua? :) Ihanaa kesää sulle! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos sulle! :) ja mielellään tekisinki jos joskus liikkuisin :D koska täl hetkel en liiku säännöllisesti ni vähä vaikeeta ois semmosta postausta ruveta tekemään. Mut jos ny syksyl salil rupeen käymään yms. niin saatan ehkä saada aikaseks jonkun liikunta-aiheisen postauksen :)

      Poista
  17. Sun kannattaa laittaa tähän blogii sellane että hyväksyt kommentit ennen ku julkaiset ne! Niin voit siivilöidä kaikki tosi törkeät ja asiattomat kommentit pois blogistas :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kiitos tiedosta, täytyy todella ny vähä seurailla näitä kommentteja ja miettii mitä sitte teen :)

      Poista
  18. Osa noista vaatteista on aika mauttomii mun silmään, mutta toi vaaleebeige mekko on ihana :> !

    VastaaPoista
  19. ei mun mielestä mitkään nuista vaatteista oo mauttomia!! :) kaikki kivoja varsinki toi pinkki mekko :P oot upee ku oot nuin laiha ja pitkä! ite oon vaan 158 cm "pitkä" :(

    VastaaPoista
  20. hui, ihania vaatteita ! :)
    ainoastaan tosta harmaasta hupparista en oikein pitäny mut saattaahan se luonnossa olla kivempi :--)
    peeäs oot hirmu nätti !
    t. demittäjä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mielest just ainoo kiva oli toi harmaa löysä huppari ja tiukat farkut ;D! Laihuuttakaan ei kannata ihan liikaa korostaa :)

      Poista
  21. Oot niin kaunis. Mut hei mistä noi pinkit pökät on? ::)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitti :) noi pinkit housut on cubuksesta :)

      Poista
  22. Ärsyttää ku laihat ihmiset näyttää nii kauniilta missä vaatteissa tahansa!

    VastaaPoista
  23. ihana toi punanen haalari! :) mist oot ostanu sen?

    VastaaPoista
  24. juu se on oikeesti semmone tumman oranssi mut iha sama :) seppälästä ostettu

    VastaaPoista
  25. Sus ois oikeasti malliainesta! :) Ja tosi kivoja vaatteita :)

    VastaaPoista
  26. Mistä toi harmaa neule on minkä oot yhistäny tohon Ed Hardy -paitaan :O Ihana ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sokokselt muistaakseni, siit on aika kauan ku se on ostettu. :D

      Poista
  27. miss teijän mökki on?:)

    VastaaPoista

♥ Jätä ihmeessä kommentti ♥