sunnuntai 1. heinäkuuta 2012

My room!

Sori en oo ehtiny pariin päivään postailla mitään, ku on ollu sen verran muuta tekemistä. Nyt aamupäivällä teen tän mun pienen huonepostauksen, kun joku sitä toivoi. :-)
Eli ihan vaan laitan kuvaa mun huoneesta. Vaihoin eilen järjestystä ja must tää on nyt tosi kiva. Omistan TODELLA pienen huoneen, ja siks sisustaminen on tosi hankalaa... Kaiken lisäks mun huone ei oo neliönmuotonen vaan semmonen viiskulmio...

No jokatapauksessa tässä kuvat:





Kuvat ei oo mitkään maailman parhaimmat, koska tuolt on TOSI vaikee saada hyvii kuvii otettuu ku on nii pieni huone ja sit ei pääse kuvaa mitään suurempaa aluet. Joo ja mä en sitte yhtään tykkää tosta hyllyköstä... Ei sovi mun mielestä hirveen kivasti tonne, mutta eipä siinä mitään. Tänään oon ottanu tavotteeks nyt et saan vähän tavaraa karsittua tuosta lipaston päältä ja hyllyiltä. Näyttää luultavasti paljon paremmalta niin. :-) Mutta joo, postaan varmaan vielä tänään illalla ihan taas vaan kuulumisia + lisää kuvia, jos vaan ehdin. :-)


16 kommenttia:

  1. oioi järjettömän ihana huone :oo kelpais kyllä mullekki! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kiitos! :o Mä kyllä mieluusti haluisin täältä vähän isompaan huoneeseen :D

      Poista
  2. 3 kuvaa sun sängystä ja yks muu? joo............

    VastaaPoista
  3. Onks toi päiväpeitto vai lakanat? Mut kivalta näyttää :) Mut jos et ottais noin läheltä kaikkia kuvia vaan esim vähän kauempaa niin hahmottais jotain sun huoneesta.

    VastaaPoista
  4. Lakanat :D ja oisin itekki voinu kauempaa ottaa, mutku mun huone on niin sairaan pieni et esim toi eka sänkykuvaki on otettu niin kaukaa kun voi :D vaikka hassulta kuulostaakin. Noi kaikki on otettu mahollisimman kaukaa mut hyvii kuvii tost ei vaan saa :/

    VastaaPoista
  5. aaws söpöjä nalleja :> mun kaikki nallet on jossain jätesäkeissä kaapeissa ):. Muthei,itekki tein blogin pari päiväää sitten,tai oikeestaan uuden,ku innostuin jotenki taas bloggaamaan :D niin miten sä saat ton kuvan tossa ylhäällä noin pieneks ?:o ku mullaki on siinä kuva ja ooon iha tälllee pihalla vähä muutenki näistä blogger uuudistuksista..argghhhh meneee hermot

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi :3 jos tarkotat tota bannerii ni en mä sitä kokoo oo ees mitenkää muutellu et se tuli iha automaattisesti ton kokoseks :O

      Poista
  6. hei laita bikinikuvii kesän kunniaks:)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mä bikinikuvii ittestäni laita tänne :DDD sori :( tai emt...

      Poista
  7. ota ovelta kuvat sillei jokaisee kulmaan päi nii tulee näkyvii sit koko huone :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siis mä oon koittanu mut ei onnistu koska edelleenki mun huone on viiskulmio ni kaikki ei näy sit kunnolla D:: arrrg

      Poista
  8. Kiva huone sulla! Saanko kysyy mihin lukioon meet syksyllä?

    VastaaPoista
  9. heei, mistä toi pieni hyllykkö on mis on noit kynsilakkoja yms? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en tiiä, se on joku ikivanha. :D

      Poista

♥ Jätä ihmeessä kommentti ♥