tiistai 19. kesäkuuta 2012

Ja tähän aika alkuun nyt sitte nää 20 random faktaa musta:

1. Oon pääkaupunkiseudulta
2. Oon 15-vuotias
3. Mulla on maailman paras poikaystävä
4. ...ja ihania kavereita
5. Rakastan suklaata
6. Rakastan shoppailua
7. Tykkään laskettelusta
8. Rakastan fetasalaattii ja oliiveja
9. Meen lukioon syksyllä
10. Tykkään valokuvaamisesta
11. Oon aika hyvä koulussa
12. Rakastan musiikkia
13. Tykkään ukkosesta
14. Oon 180cm pitkä
15. Tykkään matkustella
16. En harrasta mitään
17. Rakastan laukkuja
18. Tykkään ottaa aurinkoo
19. Vihaan määräileviä ihmisiä
20. En oo ikinä polttanu tai juonu

8 kommenttia:

  1. Vau oot paljo pitempi ku kuvittelinkaa :O t. 177cm pitkä

    VastaaPoista
  2. noni hyvä! ja toi banneri kyl sopii toho taustaa tosi hyvi! keep going ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi good ;) kiitokset kyl kuuluu sulle :)

      Poista
  3. laita sun poikaystäväst joku kuva :)

    VastaaPoista
  4. Se sano ettei haluu et lisään siit mtn kuvii tänne, muute oisin voinukki :D

    VastaaPoista
  5. Mihin lukioon oot menos:)?

    VastaaPoista

♥ Jätä ihmeessä kommentti ♥